quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee overgebracht naar het mortuarium
Klein sneetje, viel bijna flauw, klein beetje bloed verloren en wilde dat de dokter kwamquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en klein wondje, wat is overhaupt gebeurd?
man manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klein sneetje, viel bijna flauw, klein beetje bloed verloren en wilde dat de dokter kwam
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vinger in verband.
voor jou gebloed
Nu zijn we eeuwig samen
en komt alles goed.
Schaars.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:47 schreef R0T29 het volgende:
Berend "Van het afvallen, zou wel kunnen. Krijg nu allemaal vetlagen die al eeuwen het daglicht niet hebben gezien"
de tweede satz is echt niet te snappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:47 schreef R0T29 het volgende:
Berend "Van het afvallen, zou wel kunnen. Krijg nu allemaal vetlagen die al eeuwen het daglicht niet hebben gezien"
De eerste wel toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
de tweede satz is echt niet te snappen
Er staat gewoon olie zag ik.Was net te laat met cappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
schaars daar in de loods of in de hele wereld?😉
Dikke prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij loopt Maddy zonder zender rond
You like yes?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
Is die openvleeswond van ruben nog ergens te zien?
dat is helemal niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
Is die openvleeswond van ruben nog ergens te zien?
Oh er staan tips en hits. M.v.g. Souryquote:
jappie is geen zwerverquote:
Ja je hebt gelijk het lijkt meer op een Coke Junkyquote:
Die waren nooit echt live live hé. met andere rls ook niet..maar denk dat hun klok gewoon elke keer niet goed looptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hier bijna half zes, daar kwart voor 5. Of ze hebben de klokken bewust verkeerd gezet.
Maar anders vind ik het raar dat je kiest om live streams te kijken en dat die streams dan niet live zijn..
Bij mij loopt de stream ook achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hier bijna half zes, daar kwart voor 5. Of ze hebben de klokken bewust verkeerd gezet.
Maar anders vind ik het raar dat je kiest om live streams te kijken en dat die streams dan niet live zijn..
wel bijna live toch? Misschien minuutje vertraging?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die waren nooit echt live live hé. met andere rls ook niet..maar denk dat hun klok gewoon elke keer niet goed loopt
Downtimequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Oh ik kon gisteren nacht niet op fok komen,503 melding weet iemand wat dat betekent?
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.quote:
Wel langer dan 20 minquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.
Er slapen nog mensen daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef Seattle het volgende:
Grappig, Mirthe en Mexx kwartiertje geleden met een kast bezig en tegelijkertijd aan het fluisteren. Ik dacht: ah neeeee, Mirthe ook al aan het smiespelen??! Maar ze fluisterden over een lieveheersbeestje![]()
En net met Erik aan het zacht praten over een brandgevaar of zoiets.
Ja, een mens kan gewoon leven zonder rot en vals te praten over anderen. Kan iemand dat die blonde k*trein vertellen?
Het wordt idd steeds langer.quote:
Ach so, vandaar dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.
Net wat FF hierboven zegt : dan ligt FOK! er vanaf iets over half vier tot tien over vier uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben beter in pannenkoeken bakken want met downtime weet ik nog niets.🤣
Elke nacht gaat FOK een tijdje offline.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben beter in pannenkoeken bakken want met downtime weet ik nog niets.🤣
Ja las het net...thanx voor dev uitleg allemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net wat FF hierboven zegt : dan ligt FOK! er vanaf iets over half vier tot tien over vier uit
Maar het kan hem allemaal niets schelen 😡quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:48 schreef Charmian het volgende:
JW zeiken over de limonade, tis weer niet goed genoeg.
En straks nog een keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Kim uit bed en doucht weer, wat ze zo'n 4 uur geleden ook al deed.
Douche ze echt zo vaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ze is ¤250 waard, na 24uur buiten zitten.. ze magquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Precies daarom waren ze aan het fluisteren. En ik dacht even: O nee ook Mirthe aan de smiespel. Maar gelukkigquote:
toen was er toch veel meer geld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Ace90ace het volgende:
Was het Jeffrey niet die bij iedereen rond ging om te pleiten voor zakgeld van 30 a 35 euro tijdens de dansmarathon?
Hahaha ja dat klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Ace90ace het volgende:
Was het Jeffrey niet die bij iedereen rond ging om te pleiten voor zakgeld van 30 a 35 euro tijdens de dansmarathon?
Alles in een keer op, geen buffer en zelfs geld te kort omdat de manager geen rekening heeft gehouden met statiegeld van flessen en kratten diecpas later verekend worden.quote:
Dat kan ook in de scquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mention an engine is zeer belangrijk om
dat mijn videoland helemal niet meer lukt
Nope, ik vind het leuk dat hij af en toe de boel een beetje opschudt, maar die Jeffrey-verheerlijking snap ik niet.quote:
Hij heeft zijn momenten, net als de anderen daar .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk dat hij af en toe de boel een beetje opschudt, maar die Jeffrey-verheerlijking snap ik niet.
Ik ook, ik ben daar een beetje allergisch voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik
[..]
Hij heeft zijn momenten, net als de anderen daar .
Dat zelf verheerlijken trek ik slecht
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben daar een beetje allergisch voor
En daar is een speciaal topic voor waar je kan janken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna elke post hal je weg, maar je weet dat het
nieuwe videoland bij niemand werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |