Mirthe en KimD.quote:
Gerijpt is vaak beter Chufi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wat ouder vlees, maar ook nie slecht
Vannacht sowieso niet lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
Febo ... !? Gaat het licht ook uit buiten ?
jammer ... zou wel een special effect gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Vannacht sowieso niet lijkt me.
Je gaat voor de Fok award ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nog 12 uur en 55 min.
Dat red ik wel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nog 12 uur en 55 min.
Dat red ik wel.
Was je nog steeds daar aan het kijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
Die andere stream kan wel weg in de nacht
ja soms ben ik blij dat ik er maar 1 tegelijk kan zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
Die andere stream kan wel weg in de nacht
Ik wil wel eens een positieve note.quote:
Ik niet, er is niets te zien. Kan dus weg in de nachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Was je nog steeds daar aan het kijken?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wat ouder vlees, maar ook nie slecht
Oh ja dat was het ... en dan van Deesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een positieve note.
Dat maakt het helemaal speciaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat was het ... en dan van Dees
Maar wie leest nog notes ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maakt het helemaal speciaal.
Toevallig vorige week maar eens gecheckt , vandaar dat ik mijn positieve note nog wistquote:
Ik moet best lang scrollen om de meest recente te zien.Of zou dat expres zijn?quote:
Mag ik vragen hoeveel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig vorige week maar eens gecheckt , vandaar dat ik mijn positieve note nog wist
Ik kom je vanaf een uur of 4 gezelschap houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nog 12 uur en 55 min.
Dat red ik wel.
Is er geen click optie om de omgekeerde volgorde te zien ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet best lang scrollen om de meest recente te zien.Of zou dat expres zijn?
Helemaal top vriend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom je vanaf een uur of 4 gezelschap houden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
kim was erst 1 keer van de sitz heronder?
Aantal,zeg ik het ook.quote:
Al bijna vakantie of moet je morgen ook nog ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom je vanaf een uur of 4 gezelschap houden
Dat geloof ik niet. In de tv uitzending was al te zien hoe jappie en Jeff bespraken dat Jerrold zo gevaarlijk was voor de winst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat misschien Jeffrey wel Jerrold heeft weggestemd om Mirthe? En Mirthe is ineens zo close met Kim D. Een verrassende ontwikkeling.
Bijnaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Al bijna vakantie of moet je morgen ook nog ?
Nee, hij was allang van plan om op Jerold te stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat misschien Jeffrey wel Jerrold heeft weggestemd om Mirthe? En Mirthe is ineens zo close met Kim D. Een verrassende ontwikkeling.
Ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dat contrast wel leuk.
[ afbeelding ]
yess i don"t like herquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:53 schreef engine het volgende:
Als we toch off topic gaan..
Heb ik hartje gegeven vanavond
Kennen we die nog?
[ afbeelding ]
Dat magquote:
rowana ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:53 schreef engine het volgende:
Als we toch off topic gaan..
Heb ik hartje gegeven vanavond
Kennen we die nog?
[ afbeelding ]
Bakken ze nog wat op die BBQ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dat contrast wel leuk.
[ afbeelding ]
Nawel uit big brother inderdaad.quote:
Is dat je favoriet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zeer weinig
hoopelijk kregt zij geen plasonstekning
komt nog wel .. mannen kunnen in iets anders plassenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zeer weinig
hoopelijk kregt zij geen plasonstekning
Is nu een soort vuurkorf.quote:
ik keek vorige week omdat een post van mij was bewerkt door Deis ,quote:
Zeker heel netjes.Die van mij gaan het meest over OT of Crewbash.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik keek vorige week omdat een post van mij was bewerkt door Deis ,
Dus toen vroeg ik me af waarom. Maar toen zag ik dat er niets was veranderd ,dus zal wel een fout zijn geweest van haar . maar vaak zijn dat soort bewerkingen van een mod omdat je dan iets ergs of vals oid of niet kloppend hebt gezegd, Ik wilde haar eerst vragen wat er mis was met mijn post en toen ontdekte ik dat er niets was veranderdEn de eerste note in mijn lijst van een jaar of acht geleden en was van Voxs
![]()
Vorige week wist ik nog hoe ik ze moest inzien , nu lukt het me niet![]()
Maar ze zitten onder de 100 , best netjes
Klopt, viel mij ook op en dacht, goh, toen heeft de febo al akkoord gegeven dat Jeffrey eventueel Jerrold eruit gooit. Ik ben best wel van het denken dat de febo het verloop van het programma beïnvloedt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. In de tv uitzending was al te zien hoe jappie en Jeff bespraken dat Jerrold zo gevaarlijk was voor de winst.
Ja baas.quote:
Goh, dat je daar trots op bent. Zucht. Gewoon lief zijn tegen iedereen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik keek vorige week omdat een post van mij was bewerkt door Deis ,
Dus toen vroeg ik me af waarom. Maar toen zag ik dat er niets was veranderd ,dus zal wel een fout zijn geweest van haar . maar vaak zijn dat soort bewerkingen van een mod omdat je dan iets ergs of vals oid of niet kloppend hebt gezegd, Ik wilde haar eerst vragen wat er mis was met mijn post en toen ontdekte ik dat er niets was veranderdEn de eerste note in mijn lijst van een jaar of acht geleden en was van Voxs
![]()
Vorige week wist ik nog hoe ik ze moest inzien , nu lukt het me niet![]()
Maar ze zitten onder de 100 , best netjes
Is gewoon OT bro.quote:
socialer dan marciano...ondanks zijn gebrekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op alle fronten probeert hij zich aan te passen. Mooi.
Ik maak mezelf graag wijs dat ze dat niet doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op en dacht, goh, toen heeft de febo al akkoord gegeven dat Jeffrey eventueel Jerrold eruit gooit. Ik ben best wel van het denken dat de febo het verloop van het programma beïnvloedt.
Ik wil die positieve note ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
bekom je vor lang fokken en
pisitive note?
klopt voor je het weet weer een uurtje voorbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij houdt ze wel wakker en is goed bedoeld. Lolly voor alle vier.
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naam is Erik en als ik zin heb .....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker heel netjes.Die van mij gaan het meest over OT of Crewbash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Was daar een liedje van ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat verklaart voor mij een hoop en je hebt iets te weinig geleerd. Dankje voor het delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Lekker belangrijk wat jij allemaal denkt en invult , dat doen domme mensen nou eenmaal vaak .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat verklaart voor mij een hoop en je hebt iets te weinig geleerd. Dankje voor het delen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij allemaal denkt en invult , dat doen domme mensen nou eenmaal vaak .
lolquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
iemand had het over 40 cm ... ben de rest vergeten ... soms wel eens beter
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Ja die tijd weet ik ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Sommige users mis ik wel , zoals Voxs en PeZu
My age is very
Inappropriate
for my behavior
En ook dat hardere weet ik nog goed.Dat mag nu niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die tijd weet ik ook nog wel![]()
Sommige users mis ik wel , zoals Voxs en PeZu
Ze kunnen toch niet weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft speeltijd .... en maakt er een showtje van .
Hij gaf iedereen een kans,en op een kamer van 10 wilden 6 personen 2 shifts.Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
Iedereen was ingedeeld om er te staan ..... JW maakte het schema begreep ik en hij vergat zichzelf
Nee, FOK! is wel veranderd , die tijd was ook in KLB echt wel hard en het ging er daar vaak heftig aan toe, Wel lachen om te lezen. RLS was ook een wereldje apart, DGK was het toppuntquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook dat hardere weet ik nog goed.Dat mag nu niet meer.
Marciano stond er ook niet op, maar is er nog wel . Ben benieuwd of hij de hele nacht wakker blijftquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
Iedereen was ingedeeld om er te staan ..... JW maakte het schema begreep ik en hij vergat zichzelf
true maar het is zo 2uur en nog 9 te gaan ...klinkt toch minder en te doen@quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En aan de punten hebben ze ook geen ene moer
Die was jarig dus nu optrommelen voor laterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano stond er ook niet op, maar is er nog wel . Ben benieuwd of hij de hele nacht wakker blijft
kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true maar het is zo 2uur en nog 9 te gaan ...klinkt toch minder en te doen@
Dus jij vindt het leuk als iedereen wordt afgezeken? Heel apart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, FOK! is wel veranderd , die tijd was ook in KLB echt wel hard en het ging er daar vaak heftig aan toe, Wel lachen om te lezen. RLS was ook een wereldje apart, DGK was het toppunt
Dat zou helemaal mijn ding zijn geweest,maar toen was ik pas 15.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, FOK! is wel veranderd , die tijd was ook in KLB echt wel hard en het ging er daar vaak heftig aan toe, Wel lachen om te lezen. RLS was ook een wereldje apart, DGK was het toppunt
Morgen halen hij en Kim het in met een gezellig etentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was jarig dus nu optrommelen voor later
Maar dan is er natuurlijk een celebration partiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen halen hij en Kim het in met een gezellig etentje
Patat met appelmoes genot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen halen hij en Kim het in met een gezellig etentje
warm vuur onder de voetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is droog en ze zitten er nog alle vier.
Nee Lotte,een beetje plagen en scherp zijn.Het is geen afzeiken,meer hoe goede vrienden met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als iedereen wordt afgezeken? Heel apart.
Misschien moet je gewoon ff je waffel houden als je niet weet hoe iets precies in elkaar zit .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als iedereen wordt afgezeken? Heel apart.
Pas je wel opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Lotte,een beetje plagen en scherp zijn.Het is geen afzeiken,meer hoe goede vrienden met elkaar omgaan.
Ik laat me afleiden.quote:
DGK heb jij toch ook gezien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mijn ding zijn geweest,maar toen was ik pas 15.
GJ heeft 3 punten.
Zij reageert terwijl ze geen idee heeft , De meesten op FOK! kennen elkaar al jaaaaren en zijn goed met elkaar .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Lotte,een beetje plagen en scherp zijn.Het is geen afzeiken,meer hoe goede vrienden met elkaar omgaan.
Ik denk de meesten nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:48 schreef Thorelf het volgende:
ik probeer het te zien,maar begrijp niet wat kim k in die marciano ziet
Zet hem op vriendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog 12 uur te gaan.
[ afbeelding ]
Ik pak zo mijn tweede plaspauze.quote:
Niets want ze valt op blauwe ogen en blont.... Maar ja soms doet wat duwen tegen wat veel vlees meer dan wat blauwe ogen .....quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:48 schreef Thorelf het volgende:
ik probeer het te zien,maar begrijp niet wat kim k in die marciano ziet
Ik heb dit vaker gedaan.Komt goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Als je het niet haalt @:FreshFruit komt het door mij. Sorryyyy.
Je verdient het wel vind ik.
En daar voel je niks van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets want ze valt op blauwe ogen en blont.... Maar ja soms doet wat duwen tegen wat veel vlees meer dan wat blauwe ogen .....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak zo mijn tweede plaspauze.
hij is zo kortzichtig met met het iq van een pindaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets want ze valt op blauwe ogen en blont.... Maar ja soms doet wat duwen tegen wat veel vlees meer dan wat blauwe ogen .....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij is zo kortzichtig met met het iq van een pinda
Once you go black....quote:
Meestal hebben die mensen in dit soort series datquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:56 schreef puzziepie het volgende:
Kim K had toch ook veel foute vriendjes ?
Heb ik dit weer in mijn hoofd.quote:
Sugardaddy`s.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:56 schreef puzziepie het volgende:
zegt ook wat over haar iqquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:56 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb dat nooit helemaal meegekregen ,maar las er gisteren idd wat over.quote:
das lullig want als ik zou zeggen hij en erg zwart dan zou ik alles over mij heen krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar en verder vooral erg blond met een dikke
Verdenk Rupert er wel van dat ie meer lollys heeft geproefd dan de restquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac: " Lust je een lolly Rupert?"
Mij hoor je niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
das lullig want als ik zou zeggen hij en erg zwart dan zou ik alles over mij heen krijgen
quote:
Ik ben graag optimistisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
Het is nog vroeg,de nacht moet nog beginnen.
Ik ook Lotte.Het gaat nu regenen.quote:
Zit je binnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook Lotte.Het gaat nu regenen.
Dan heb ik het maar makkelijk.
Nee,op een paal buiten.Trek net mijn poncho aan.quote:
selfie pleasequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,op een paal buiten.Trek net mijn poncho aan.
Is je device wel opgeladen , zodat we je kunnen blijven volgen ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,op een paal buiten.Trek net mijn poncho aan.
Ze doen het in shifts ... maar waar gaat het straks misquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk had heel de groep de nacht moeten doorhalen vind ik.
true,maar het zijn de luie zoals mora ,mexx nadir die je weer niet zietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk had heel de groep de nacht moeten doorhalen vind ik.
Ja watjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen het in shifts ... maar waar gaat het straks mis
En Leila die op de achtergrond het vuur brandend houdt.en 0 aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true,maar het zijn de luie zoals mora ,mexx nadir die je weer niet ziet
Mexx is nota bene de bestie van Kim , heb haar amper gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true,maar het zijn de luie zoals mora ,mexx nadir die je weer niet ziet
Ah is dat Leilah ... zag wat dunne beentjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Leila die op de achtergrond het vuur brandend houdt.en 0 aandacht krijgt.
Dan was het nu al klaar geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:20 schreef Thorelf het volgende:
ik had mora , marciano ,nadir, oa graag op die paal gezien
Mexxx heeft martin tijd genomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mexx is nota bene de bestie van Kim , heb haar amper gezien
En JW is voor haar ingevallen.quote:
dat bedoel ik , wat verdienen zij...met al hun commentaar....daar zit toch niets bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was het nu al klaar geweest.
Het maakt mij niet uit wie wint.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:25 schreef Thorelf het volgende:
het zou toch te gek zijn als iemand zoals mora zou winnen
Die gaat ook niet winnen, die wordt eruit gestemdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:25 schreef Thorelf het volgende:
Die heeft wel al aan veel shows meegedaan dus ze zal wel vinden dat het haar tijd isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:25 schreef Thorelf het volgende:
Ja dat vond ik ook wel opvallendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft wel al aan veel shows meegedaan dus ze zal wel vinden dat het haar tijd is
sommige gun ik het zeker meer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie wint.
nou echt niet...neverquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft wel al aan veel shows meegedaan dus ze zal wel vinden dat het haar tijd is
Maddy was ook op die site ingeschreven.Dat is dus echt de kaartenbak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel opvallendDie heeft aan veel dingen meegedaan, dus wil al jaren bekend worden oid
Ik vind haar wel grappig soms ,maar ik kan er vaak niets van verstaan en ze doet ook niets . Die mag weg
quote:
ja meerdere zijn gebeld of gemaild om mee te doen ..als je eenmaal mee hebt gedaan met een programma dan zit je in de bak en word je benaderdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maddy was ook op die site ingeschreven.Dat is dus echt de kaartenbak.
ja toen kregen we ook meteen een SLquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maddy was ook op die site ingeschreven.Dat is dus echt de kaartenbak.
Ze hoorde het 2 weken vantevoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja toen kregen we ook meteen een SL
Ja, ik ben de naam vergeten van die site waar Maddy lid van was ,maar vond dat wel apartquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja meerdere zijn gebeld of gemaild om mee te doen ..als je eenmaal mee hebt gedaan met een programma dan zit je in de bak en word je benaderd
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hoorde het 2 weken vantevoren.
https://kandidaten-gezocht.nl/quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, ik ben de naam vergeten van die site waar Maddy lid van was ,maar vond dat wel apart
Ik heb me er nooit echt in verdiept , ik weet wel een beetje hoe sommige dingen werken maar jij weet vast meer hoe het in elkaar zit en werktquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:37 schreef Thorelf het volgende:
heb meer dan 10 jaar bij stage entertainment gewerkt....weet een beetje hoe het werkt
Vertel.Ik wil alles weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:37 schreef Thorelf het volgende:
heb meer dan 10 jaar bij stage entertainment gewerkt....weet een beetje hoe het werkt
nee , maar er zijn wel mensen die graag in de picture staan....en die zijn bekend daar. er zijn natuurlijk ook nieuwe maar wordt aan gevuld door de mensen op de lijstquote:
Ik vind dat ook wel interessant, vooral toen ik begreep dat een aantal mensen idd zijn gevraagd en ik nog heel naïef in de veronderstelling was dat ze zich zelf aan hadden gemeld .quote:
Wat mij vooral opvalt is Jasper zich heeft omgedraaid omdat Marciano zich tussen hem en KimK heef gepositioneerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Zoë, Bern en Marciano zijn nog buiten bij de paalzitters.
het wordt gemixt met nieuwe en mensen van de lijst gecast op typequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel interessant, vooral toen ik begreep dat een aantal mensen idd zijn gevraagd en ik nog heel naïef in de veronderstelling was dat ze zich zelf aan hadden gemeld .
Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor.Ik verbaas me er zelfs soms over hoe snel we die info hier hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee , maar er zijn wel mensen die graag in de picture staan....en die zijn bekend daar. er zijn natuurlijk ook nieuwe maar wordt aan gevuld door de mensen op de lijst
Sws zou het gestaakt moeten worden bij onweer in de nabijheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:45 schreef puzziepie het volgende:
Ze zagen een flits? Kim K is bang voor onweer
kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor.Ik verbaas me er zelfs soms over hoe snel we die info hier hebben.
En in deze RLS zijn het er dus best veel die programma`s afgaan.
Dan is er toch gewoon een tekort aan nieuwe interessante mensen voor een programma dat ze mensen pakken die al eerder zijn gecast?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het wordt gemixt met nieuwe en mensen van de lijst gecast op type
En het feit dat ze melden duizenden aanmeldingen te hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan is er toch gewoon een tekort aan nieuwe interessante mensen voor een programma dat ze mensen pakken die al eerder zijn gecast?
dat geloof ik dus nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het feit dat ze melden duizenden aanmeldingen te hebben.
maar soms vinden ze mensen niet interessant en waren mensen in ander programma dat wel... je moet publiek trekkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan is er toch gewoon een tekort aan nieuwe interessante mensen voor een programma dat ze mensen pakken die al eerder zijn gecast?
Dat beweerden ze dus wel.quote:
pas op, kan ook een nachtmerrie voor je zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan zo 10 FOKkers aanwijzen die ik er graag zou willen zien.
dus datquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar soms vinden ze mensen niet interessant en waren mensen in ander programma dat wel... je moet publiek trekken
Ik denk dat veel mensen toch bekend willen worden , ik heb wel een keer meegedaan aan een radioprogramma van de Vara , toen was ik 15. en een keer in het publiek van een tv programma. nooit meeeerrrquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het wordt gemixt met nieuwe en mensen van de lijst gecast op type
Lees even goed Lotte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
pas op, kan ook een nachtmerrie voor je zijn
Volgens mij is het alweer wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Sws zou het gestaakt moeten worden bij onweer in de nabijheid
Achterwerk in de kast?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen toch bekend willen worden , ik heb wel een keer meegedaan aan een radioprogramma van de Vara , toen was ik 15. en een keer in het publiek van een tv programma. nooit meeeerrr![]()
Mijn dochter was een keer door haar tante uitgenodigd voor een kinderprogramma van de VPRO , dat was wel leuk om mee te maken
Komt geen onweer,de buien gaan om Lelycity heen.quote:
Daar ken ik een verhaal over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Villa Life met Willie Wartaal en Horace Cohen.
WW presenteerde dat niet helemaal nuchter.quote:
Vroeger keek ik dat altijd op zondagmorgen,nu luister ik naar Vroege Vogels.quote:
Dat verbaasd me op zich niet, al vind ik het wel bedenkelijk als je een kinderprogramma presenteertquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WW presenteerde dat niet helemaal nuchter.
Hij vertelde dit ooit in een podcast. Ik ben ooit ook weleens op een familiefeest geweest half in een roes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 03:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat verbaasd me op zich niet, al vind ik het wel bedenkelijk als je een kinderprogramma presenteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |