Achterwerk in de kast?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen toch bekend willen worden , ik heb wel een keer meegedaan aan een radioprogramma van de Vara , toen was ik 15. en een keer in het publiek van een tv programma. nooit meeeerrr![]()
Mijn dochter was een keer door haar tante uitgenodigd voor een kinderprogramma van de VPRO , dat was wel leuk om mee te maken
Komt geen onweer,de buien gaan om Lelycity heen.quote:
Daar ken ik een verhaal over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 02:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Villa Life met Willie Wartaal en Horace Cohen.
WW presenteerde dat niet helemaal nuchter.quote:
Vroeger keek ik dat altijd op zondagmorgen,nu luister ik naar Vroege Vogels.quote:
Dat verbaasd me op zich niet, al vind ik het wel bedenkelijk als je een kinderprogramma presenteertquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WW presenteerde dat niet helemaal nuchter.
Hij vertelde dit ooit in een podcast. Ik ben ooit ook weleens op een familiefeest geweest half in een roes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 03:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat verbaasd me op zich niet, al vind ik het wel bedenkelijk als je een kinderprogramma presenteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |