Was een som die ze moesten oplossen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is dit voor geheime boodschap?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net uitgewerkt en viel meteen in Jeff die weer lekker uit zijn plaat ging ....![]()
![]()
Jeffrey spaart zijn krachten voor de volgende eliminatie - 20 oktober 2022.Goedenavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Oeps ik las genootschap :pquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is dit voor geheime boodschap?
[ afbeelding ]
Dat had ik dan weer gemistquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:43 schreef juul. het volgende:
Leila en Moirama vertellen niets meer aan Rupert, hij vertelt t door aan Isaac
Is dat verboden? Slapen op de paal?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
Als Jappie maar niet in slaap valt van dat gelul van Kim K
Dat mens is eigenlijk nergens goed voor, toch zit ze er nog omdat ook zelfs Sjeffie er niet aan durfde het eruit te schoppen...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net uitgewerkt en viel meteen in Jeff die weer lekker uit zijn plaat ging ....![]()
![]()
Jeffrey spaart zijn krachten voor de volgende eliminatie - 20 oktober 2022.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
denk ik niet maar de kans dat je er af valt is wel wat groterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat verboden? Slapen op de paal?
ze zit ook jeff niet in de wegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mens is eigenlijk nergens goed voor, toch zit ze er nog omdat ook zelfs Sjeffie er niet aan durfde het eruit te schoppen...
Ik verdenk Jappie er van dat ie dat prima kanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik niet maar de kans dat je er af valt is wel wat groter
daar kun je best eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verdenk Jappie er van dat ie dat prima kan
20 stuks.quote:
Had Alicia gister ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch
die haarknip in dat haar van Moraima
die dient geen enkel nut
Wel, want voor de rest van het jaar moet en continue gespeeld worden voor eten.. en dan kan je geen Jank MoraDieNIxKan gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zit ook jeff niet in de weg
nog niet
stel je voor dat ze zelf wat zou doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef juul. het volgende:
Moirama spoort Leila aan om zich te mengen met de andere groepen zodat ze het spel kunnen blijven spelen
Berend zondert zich de laatste dagen af van alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zonder Jeffrey, Berend en KimD is dit programma ten dode opgeschreven ...
die heeft met de basketbal opdracht als 1 van de weinigen geld verdientquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel, want voor de rest van het jaar moet en continue gespeeld worden voor eten.. en dan kan je geen Jank MoraDieNIxKan gebruiken
Berend doet erg vreemd jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend zondert zich de laatste dagen af van alles.
Knikkerbaan en katapult deed ze ook goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft met de basketbal opdracht als 1 van de weinigen geld verdient![]()
![]()
Hij ligt de hele dag al ziek op bedquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend zondert zich de laatste dagen af van alles.
De dagen ervoor Juul.Ziek is ziek,dat snap ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ligt de hele dag al ziek op bed
ah ja hoofdpijn en duizeligquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ligt de hele dag al ziek op bed
Resultaten uit het verleden bieden geen toekomstquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft met de basketbal opdracht als 1 van de weinigen geld verdient![]()
![]()
Heeft dat zin? Imi doet wat Rupie zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
aah Berend gooit de Jeff theorie erin
genoeg en iedereen mag pakken
Ima wil ook zoiets wat ik er van begrijpquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft dat zin? Imi doet wat Rupie zegt.
Knap dat je dat kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima wil ook zoiets wat ik er van begrijp
Moraima eruit gooien was zonde van de verkregen carte blanche. Die ontploft nog wel een keertje en anders laat je haar gewoon een keer een eliminatieproef doen aangezien beide kampen haar liever kwijt zijn dan rijk. Samenwerken kan ook hč.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mens is eigenlijk nergens goed voor, toch zit ze er nog omdat ook zelfs Sjeffie er niet aan durfde het eruit te schoppen...
Manager wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima wil ook zoiets wat ik er van begrijp
Nog z'n slecht ideequote:
ik wil een terugspoelknopquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Marciano , GJ en Isaac over het gevangenisleven
Oeps.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Marciano , GJ en Isaac over het gevangenisleven
Filmpje.quote:
En waarvoor?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze alle 3 gezeten dan Puzz?
Ze zullen wel een documentaire hebben gezien...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
GJ niet denk ik , maar eerlijk gezegd ,ik zou het niet weten. Ze hadden het eerst over de motorclub , was maar een kort gesprekje .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
baal echt dat je niet even terug kunt kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ niet denk ik , maar eerlijk gezegd ,ik zou het niet weten. Ze hadden het eerst over de motorclub , was maar een kort gesprekje .
Van Marciano weet ik het ook niet ,maar was wel een apart gesprekje .
Ja jammer idd. En het was heel kortquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
baal echt dat je niet even terug kunt kijken
daar heb je volkomen gelijk inquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi en Ruben doen werkelijk helemaal niets in die loods behalve aan mekaar friemelen en het wordt gewoon geaccepteerd
Zei die net dat die nu erg liep te denken om zich aan te melden als manager en niet later als er nog maar 15 mensen zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:
Nou Berend : geef je dan op voor manager
Zo lopen er nog twintig rond.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi en Ruben doen werkelijk helemaal niets in die loods behalve aan mekaar friemelen en het wordt gewoon geaccepteerd
Oh okay , want hij lult er wel iedere keer over, maar houdt zich ook afzijdig . Hij wilde een beetje aan het einde ,wat mij sowieso niet slim lijkt. Ik zou het wel leuk vinden als hij zich op zou gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zei die net dat die nu erg liep te denken om zich aan te melden als manager en niet later als er nog maar 15 mensen zitten
ze moeten blij zijn dat er uberhaupt filmpjes zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is het geluid wel okay, kreeg vandaag te horen dat de audio niet synchroon loopt met de filmpjes ...
Gierige gieren ook nog. Delen alleen met elkaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb je volkomen gelijk in
maar willen wel alles van een anderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gierig ook nog. Delen alleen met elkaar.
Zij doen alles met elkaar behalve neukenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gierige gieren ook nog. Delen alleen met elkaar.
Ja, dank je, ik heb mijn instellingen wel veranderd de afgelopen week, dus twijfel een beetje ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
ze moeten blij zijn dat er uberhaupt filmpjes zijn
ik heb het van de week niet gemerkt
Pen jattenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Die Ruben heeft zelfs een pen omdat ie anders wegliep
Zou het in de groep gooien en kijken hoe men reageert
ze zitten vrijwel de hele dag op de kamerquote:
Maar dat ligt niet aan Rubenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij doen alles met elkaar behalve neuken
Ja daarom tochquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten vrijwel de hele dag op de kamer
en ik denk als die pen weg is
dan gaat hij door het lint
Zou wel geinig zijn als die Joost ondertussen de vrijgezel uithangtquote:
Hadden die al lang een relatie?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als die Joost ondertussen de vrijgezel uithangt
Die stond recht in het gezicht van Jeffrey te liegen johquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Alicia vind iemand niet eerlijk of laks
quote:
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:31 schreef Sociologica het volgende:
Bedoelt Martin nou instructies van FEBO met hoe zwaar het is om dingen van buiten naar binnen te brengen?
Er zijn spullen van haar en Isaac niet geleverd.Er is nu geen geld meer en daar kan Maddy geen verklaring voor geven.quote:
Is dat bewezen dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Imadine jat van alles en krijgt de stem van Alicia dus tot zover de moraalridder
haar vrienden doen dat nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Imadine jat van alles en krijgt de stem van Alicia dus tot zover de moraalridder
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
In 24 uur mogen ze maar 5 keer naar het toilet?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
ik zit te wachten op het mexx martin gesprek
maar ze schrijven letters in de lucht ofzo?
Dat is heel weinig, maar blijkbaar ben ik een zeikwijfquote:
Daar mag dan wel eens op ingegrepen wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
er hangt een kaart ofzoquote:
volgens mij hangt daar iets. Toen ze op de opdracht moesten wachten lag ze daar ook met iemand en zaten ook zo te wijzen. Maar zoals gewoonlijk versta ik mexx voor geen meterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
Ik zou ook minstens het dubbele nodig hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel weinig, maar blijkbaar ben ik een zeikwijf
bij isaak was memeisje febo niet bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:39 schreef spapaars het volgende:
In slowmotion pissen was dat binnen 2½ minuut?
Ik zit er net vol verbazing naar te kijken, de FEBO ziet dit en laat het gewoon toenquote:
Wel,en ze staat er nog steeds.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij isaak was memeisje febo niet bij?
*zeikwijfboksquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou ook minstens het dubbele nodig hebben
wat is paddenstoelen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:47 schreef spapaars het volgende:
Er groeien paddenstoelen onder de bovenbed
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel,en ze staat er nog steeds.
Mushroom.quote:
Gele kaart op zijn minst.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
SL, ik hoop dat ze op hun sodemieter krijgen
Niet letterlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de wachsen onder de bed?
toch in wald
dann was jemand ondichtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:47 schreef spapaars het volgende:
Er groeien paddenstoelen onder de bovenbed
[ afbeelding ]
Op schimmels, en waar machts nichts ausquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de wachsen onder de bed?
toch in wald
kann toch nur bij vochtigkeitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op schimmels, en waar machts nichts aus
Doe maar niet danquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
Ik kan ook heel ingewikkeld doen over de rekensom 32+29 en een hele uitleg geven maar 61 is gewoon het antwoord
ik verlier niksquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel vocht je verliest tijdens het slapen
heulll veulllquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel vocht je verliest tijdens het slapen
quote:
Morgen lekker patatjes met appelmoes.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
Hoe Kim ook tegen Marciano praat :![]()
Echt hoor , niet normaalquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen lekker patatjes met appelmoes.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken echt elk toilet in elke dierentuin, pretpark in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
hoe oud was hij?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt meer op bejaardenzorg met benefits voor Kim.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
bij me is niks vochtig nur als ik zweet en dannquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ieder mens verliest per nacht een kwart tot een halve liter vocht.
43 nu.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken echt elk toilet in elke dierentuin, pretpark in Nederland
Naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
SL, ik hoop dat ze op hun sodemieter krijgen
jeezzzzquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
Marciano blijft de hele nacht wakker?
Nou ja , hij loopt anderen telkens af te zeiken om het schema , maar staat zelf niet op de lijstquote:
Die heeft eindelijk "één nacht alleen"quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
Marciano blijft de hele nacht wakker?
stel je voor dat Kim teveel lult met Jappiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja , hij loopt anderen telkens af te zeiken om het schema , maar staat zelf niet op de lijst
In de toekomst gaan ze het ook samen vieren volgens Kim.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo leuk voor kim, moeder gisteren, Marci vandaag, en bijna even oud, hoe schattig is dat.
als zij en kind kregt is misschien de schwiegerzon ouderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo leuk voor kim, moeder gisteren, Marci vandaag, en bijna even oud, hoe schattig is dat.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
Hoe was dat eigenlijk bij het dansen, hadden we toen wel 's nachts 2 streams?
Welke show doet ze?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang gaat ZOe haar poppenkast volhouden?
Dat gaat lastig Mario.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij en kind kregt is misschien de schwiegerzon ouder
dann de schwiegermutti
Domme domme Kim.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de toekomst gaan ze het ook samen vieren volgens Kim.
Echt? Ze denkt dat er na deze show contact blijft?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat zich verkiesbaar stellen.quote:
Yep.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Echt? Ze denkt dat er na deze show contact blijft?
Dat was wel zijn primaire reactie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
En Marciano hoort het, en zegt niets?
Marciano hep toch gewoon een schatje buiten de loods, bro?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
En Marciano hoort het, en zegt niets?
Er was geen reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was wel zijn primaire reactie.
Is alweer uit toch ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Marciano hep toch gewoon een schatje buiten de loods, bro?
Daar hoor je ook weinig over nu, maar ik gok dat Kim dat ook niet wil horenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Marciano hep toch gewoon een schatje buiten de loods, bro?
😂😂😂quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks blijft niks.quote:
vooral gelul van Zoequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff, KimD en Zoe op stream 2 ...
Hij gaat gewoon weer terug naar venray naar de moeder van zijn kinderen en zijn bedrijfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Domme domme Kim.
Na dit avontuur gaat Marci weer terug naar dat leuke vrouwtje die hij voor dit gebeuren heeft ontmoet.
Ze zijn een jaartje vrij, daarom kon hij zeggen dat hij als vrijgezel binnen is getreden.
Ah, de Jeff die ze eruit probeerde te stemmenquote:
laat hem een kuubje klovenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:11 schreef Seattle het volgende:
Ruben moet gewoon lekker hout hakken om zijn agressie kwijt te raken. En dan ondertussen denken aan Joost zijn hoofd
Vast betere hakinstructie gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Ruben kan nog geen houtje hakken
mijn zoon van 16 kan het beter![]()
Kim D was single en toen ze binnen kwam had ze een 'relatie'quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, hij zegt ik ga als vrijgezel naar binnen.
Dat kan van alles betekenen.
Hij lag daar aldoor ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
Nadir heeft zijn zwembroek
in zijn kluisje
spuit 11quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft zwembroek terug.
[ afbeelding ]
Had Imi 'm gejat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
Nadir heeft zijn zwembroek
in zijn kluisje
Hij had wat met iemand, maar tussen die stukjes over hun en hun binnenkomst zit ook een hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zei hij dat ergens? Heb ik gemist.
quote:
Had je deze al gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:14 schreef Seattle het volgende:
Ach Jappie is toch ook een schatje hoor zoals hij daar op die paal zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja, zeker, toch trekt ze meer en meer naar Jeff en KimD ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
doet me an ekelvent gio herineren
Tjoekie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
doet me an ekelvent gio herineren
Inlikkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zeker, toch trekt ze meer en meer naar Jeff en KimD ...![]()
Kan jij je voorstellen dat zij in de horeca werkt?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt een huisvrouwtje
maar wil wel haar eigen geld verdienen
Geen kans...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat zich verkiesbaar stellen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano en Nadir zijn van die grote verwende kleuters die volgens mij veel te veel klein zijn gehouden door hun moeders. Maar Jappie zou ik wel als zoon willen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Seattle op 20-10-2022 22:19:59 (Toevoeging Nadir) ]Doe nor maal
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?Gekocht van Jessi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij McDonald'squote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt een huisvrouwtje
maar wil wel haar eigen geld verdienen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen dat zij in de horeca werkt?
Wel ik zo’n bowlingcentrum waar ze blijkbaar werkt. Dat zie ik wel voor me.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen dat zij in de horeca werkt?
Deze snap ik even niet.quote:
Hebben ze een nieuwe marionet manager om naar hun pijpen te laten dansen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Team Wanda stemt op haar, die vinden het wel humor
Schoenen uitgifte is geen horeca.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel ik zo’n bowlingcentrum waar ze blijkbaar werkt. Dat zie ik wel voor me.
Ja, de huidige danst niet zo goed, achterafquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe marionet manager om naar hun pijpen te laten dansen.
Ik had gezegd: " Innerlijk boeit me niet,alleen uiterlijk."quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Jeff
als ik iemand vertrouw komt het altijd wel goed
Zoe
waar val je een beetje op qua innerlijk
ook uit polen toevallig?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die verkocht dat soort knuffels in Utopia
Maar een bitterballetje rond brengen op de baan wel toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schoenen uitgifte is geen horeca.
Hoho, wel als leidinggevende hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
Zoe als mijn vent bij de FEBO zou werken![]()
![]()
De koeienknuffels,got it.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat heeft dat met JAA te maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Zoe
zou jij afknappen op iemand die bij de maccie werkt
zijn kamerbroeder was nog ergerquote:
zijn kamerbroeder was nog ergerquote:
Ga je lekker Dot.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig paal zitten met een lolly in je mond
ja zegt ze net ook weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ook een relatie met een meisje gehad
Erik ook.quote:
Even naar het frikandellenbos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |