Ja, zeker, toch trekt ze meer en meer naar Jeff en KimD ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
doet me an ekelvent gio herineren
Tjoekie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
doet me an ekelvent gio herineren
Inlikkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zeker, toch trekt ze meer en meer naar Jeff en KimD ...![]()
Kan jij je voorstellen dat zij in de horeca werkt?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt een huisvrouwtje
maar wil wel haar eigen geld verdienen
Geen kans...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat zich verkiesbaar stellen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano en Nadir zijn van die grote verwende kleuters die volgens mij veel te veel klein zijn gehouden door hun moeders. Maar Jappie zou ik wel als zoon willen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Seattle op 20-10-2022 22:19:59 (Toevoeging Nadir) ]Doe nor maal
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?Gekocht van Jessi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij McDonald'squote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt een huisvrouwtje
maar wil wel haar eigen geld verdienen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen dat zij in de horeca werkt?
Wel ik zo’n bowlingcentrum waar ze blijkbaar werkt. Dat zie ik wel voor me.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen dat zij in de horeca werkt?
Deze snap ik even niet.quote:
Hebben ze een nieuwe marionet manager om naar hun pijpen te laten dansen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Team Wanda stemt op haar, die vinden het wel humor
Schoenen uitgifte is geen horeca.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel ik zo’n bowlingcentrum waar ze blijkbaar werkt. Dat zie ik wel voor me.
Ja, de huidige danst niet zo goed, achterafquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe marionet manager om naar hun pijpen te laten dansen.
Ik had gezegd: " Innerlijk boeit me niet,alleen uiterlijk."quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Jeff
als ik iemand vertrouw komt het altijd wel goed
Zoe
waar val je een beetje op qua innerlijk
ook uit polen toevallig?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die verkocht dat soort knuffels in Utopia
Maar een bitterballetje rond brengen op de baan wel toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schoenen uitgifte is geen horeca.
Hoho, wel als leidinggevende hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
Zoe als mijn vent bij de FEBO zou werken![]()
![]()
De koeienknuffels,got it.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat heeft dat met JAA te maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Zoe
zou jij afknappen op iemand die bij de maccie werkt
zijn kamerbroeder was nog ergerquote:
zijn kamerbroeder was nog ergerquote:
Ga je lekker Dot.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig paal zitten met een lolly in je mond
kooooop eeeen nieueeewwwweeeeeeequote:
ja zegt ze net ook weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ook een relatie met een meisje gehad
Erik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |