Dat zou wat vreemd zijnquote:
Ik kon me al niet voorstellen dat Kim K vrijwillig op die paal was gaan zittenquote:
Een paar dagen geleden was hij nog helemaal anti vrouw in zijn leven , liever alleen , geen type voor een vrouw dus ik vind het allemaal wat raar ineens nuquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dubieus.
Hij klonk niet ontkennend, maar ook niet heel bevestigend
Tuuttuuttuuttuutquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Juffrouw ooievaar.
[ afbeelding ]
Ze mogen niet kaarten.
Ze zei zelf dat zij het makkelijk kon.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat Kim K vrijwillig op die paal was gaan zitten
Dit klinkt best dubelzinnig
quote:
Vaag wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was hij nog helemaal anti vrouw in zijn leven , liever alleen , geen type voor een vrouw dus ik vind het allemaal wat raar ineens nu
Voor de grap heeft hij het met Kim D over haar zusje Suzan...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vaag wel.
Kan idd zijn zusje zijn
Of beetje Mirthe op een dwaalspoor zetten (speels of niet)
Tijdens de eliminatieopdracht hoorde ik Kim D. in Jeffrey zijn oor fluisteren dat Suzan wel even zou wachten daarbuiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was hij nog helemaal anti vrouw in zijn leven , liever alleen , geen type voor een vrouw dus ik vind het allemaal wat raar ineens nu
Aha vandaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Voor de grap heeft hij het met Kim D over haar zusje Suzan...
Verrassend, maar zo'n reet helpt natuurlijk wel mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat zij het makkelijk kon.
Ook dan blijft het en raar verhaal dat er ineens een meisje in zijn leven isquote:
Ja zoiets.. ik vroeg me al af wie is Suzanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdens de eliminatieopdracht hoorde ik Kim D. in Jeffrey zijn oor fluisteren dat Suzan wel even zou wachten daarbuiten.
huhquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Voor de grap heeft hij het met Kim D over haar zusje Suzan...
kim k is gewoon vrijwillig hoor, marciano probeerde het zelfs een beetje uit haar hoofd te praten maar ze moest en zouquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat Kim K vrijwillig op die paal was gaan zitten
Dit klinkt best dubelzinnig
Is grapje tussen die tweequote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook dan blijft het en raar verhaal dat er ineens een meisje in zijn leven is
Boven verwachtingquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
kim k is gewoon vrijwillig hoor, marciano probeerde het zelfs een beetje uit haar hoofd te praten maar ze moest en zou
Ja ze schreeuwde dat een Martin nooit stil zou kunnen blijven zitten en een Wanda die doet daar nooit aan meequote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
kim k is gewoon vrijwillig hoor, marciano probeerde het zelfs een beetje uit haar hoofd te praten maar ze moest en zou
Hij mist nu zijn verzorgster.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vaagquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdens de eliminatieopdracht hoorde ik Kim D. in Jeffrey zijn oor fluisteren dat Suzan wel even zou wachten daarbuiten.
ja, ik keek er ook wel van op.quote:
die niet en veel meer keus was er verder ook niet in kamer 3, madeleine, ruben of wendyquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze schreeuwde dat een Martin nooit stil zou kunnen blijven zitten en een Wanda die doet daar nooit aan mee
Lekker je blurkie aan de kraag van je jas smerenquote:
Dit verklaart het eeaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
KimD wil Jeffrey koppelen aan haar zusje zodat ze elkaar ook buiten de poort vaak zien vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |