Half oudquote:
Ah dan snap ik hetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Half oud
Maar dat soort lego stond bij mijn opa en oma
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
En kreeg een eikel op mijn arm, gelukkig niet op mijn hoofd
Die vind je wel in dit topicquote:
ik heb alleen de plavuizen verder weet ik niksquote:
Wat zie jij bij post 3 van chufi?quote:
Ik keek naar de TT en OPquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat zie jij bij post 3 van chufi?
Daar staan de wieltjes (normaal gesproken)
Dan warme sokken en en sloffenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb alleen de plavuizen verder weet ik niks
daar is het al lang te laat voor natuurlijkquote:
Morgenavond is het over ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daar is het al lang te laat voor natuurlijk
Ik gaf chuf gewoon een kansquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek naar de TT en OP
Daar zijn geen wieltjes te zien.
Topquote:
Of het is niet foutquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spuit 11
Hebben ze dus nog niet gefikst dus
Één keer in de maand ongeveer , als ik een schoonmaakbui heb, anders één keer in de twee maandenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
hoe vaak maken jullie in die ene verre hoek schoon, daar waar bv de stekkers van tv etc samenkomen?
Jawel hebben ze gezegd, hoeft voor mij ook niet meer die warmte.. zou ook heel raar zijn als het wel ineens zo warm wordtquote:
Onder mijn zetel zat veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
hoe vaak maken jullie in die ene verre hoek schoon, daar waar bv de stekkers van tv etc samenkomen?
Bijna nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen verre hoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het hier in de ene wel gedaan, das redelijk netjes,quote:
Zo heel af en toequote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Yo mamaquote:
Dit is @Solotovski toch?quote:
Geen idee.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee.
Uit de voorraad van Danny
Ik ken de goede man/vrouw nietquote:
Post hier ook vrij weinig.quote:
Ziet er idd wel apart uit..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:41 schreef pullup het volgende:
Ik krijg al dagen deze te zien![]()
Ben er nog steeds niet echt achter hoe hij dat flikt
[ twitter ]
Ik ben te jong voor 40+quote:
quote:
Een paar fragmenten.quote:
33, al gedraag ik me met enige regelmaat als een puberquote:
Ik ook af en toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
33, al gedraag ik me met enige regelmaat als een puber
Ik heb nog maar weinig gezien maar ga wel kijken.quote:
Ik zag een flits voorbij komen. Hij was aan het schreeuwen in het oor van een of andere vrouw...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig gezien maar ga wel kijken.
Volgens mij was dat Rachelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag een flits voorbij komen. Hij was aan het schreeuwen in het oor van een of andere vrouw...
Nja ik herkende haar wel halfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, zag het op mijn telefoon
Apart wel ik moest altijd extra klikken voor Twitter berichten nu niet meer. En ik heb dit soort acties wel vaker gezien met Beton zakken en meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:41 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Half ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik herkende haar wel half
Een soort centrifugaal effect met een twistquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:41 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Geef die gozer opslagquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort centrifugaal effect met een twist
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, zag het op mijn telefoon
Ik pas er ook voor. Zijn vader was nog wel iets om te zien en te lezen. Ik heb echt gesmuld van Jos van Zoelen zijn boek.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg continu die kop in beeld voor ik kan streamen ... ga echt niet kijken
Hoe dan?quote:
Ja mis ik wat?quote:
Haar Ik dacht haar decoletéquote:
Nee precies wat moet ik zien dan?quote:
Nahquote:
Ik twijfel nog of ik ga kijken, ben er nieuwsgierig genoeg voor, maar die familiequote:
In de mond van zijn moederquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag een flits voorbij komen. Hij was aan het schreeuwen in het oor van een of andere vrouw...
Ik doe het niet. Alles wat evt. leuk zou zijn is er niet (Sara Zoele) uit geknipt. Het is iemand die me niet boeit, behalve de dirt. SHO !!! Wat die gozer snuift en zuipt is uitgerekt in 5 ? afleveringen. Nou nee zijn vader was André Hazesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga kijken, ben er nieuwsgierig genoeg voor, maar die familie
Het is natuurlijk best raar dat je een docu over je verslaving zo groots aankondigt, incl. een premiere in Tuschinskiquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Alles wat evt. leuk zou zijn is er niet (Sara Zoele) uit geknipt. Het is iemand die me niet boeit, behalve de dirt. SHO !!! Wat die gozer snuift en zuipt is uitgerekt in 5 ? afleveringen. Nou nee zijn vader was André Hazes
Het is de zoon van. Eén hitje gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk best raar dat je een docu over je verslaving zo groots aankondigt, incl. een premiere in Tuschinski
Leef...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de zoon van. Eén hitje gehad.
welke was dat ook al weer ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo moelijk. Hij rukt met één hand aan de mand nadat de inhoud eruit is gevlogen, zodat die de andere kant op valt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:41 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ik snuif de rode loper opquote:
Het is best knapquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet zo moelijk. Hij rukt met één hand aan de mand nadat de inhoud eruit is gevlogen, zodat die de andere kant op valt.
Dat bedoel ik, waar komt dan al die publiciteit en aandachtsgeilheid vandaan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Videoland .....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, waar komt dan al die publiciteit en aandachtsgeilheid vandaan?
Nou ja ook wel een beetje Bridget neuken enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, waar komt dan al die publiciteit en aandachtsgeilheid vandaan?
Ik ook maar ik heb niet de behoefte om 5 uur naar die lozer te kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, laat ik daar nu net een abo hebben
Jeffquote:
Heel eerlijk dat was wel leukquote:
Een uur per aflevering?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb niet de behoefte om 5 uur naar die lozer te kijken
Nou ik overdrijf 47 minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een uur per aflevering?![]()
Dan pas ik ook, 5 weggegooide uren, een half uur per aflevering had ik nog in overweging genomen.
Nee iddquote:
Ja volgens mij welquote:
Ben jij Rotterdammer Die overdrijven ook altijd.quote:
Het is lucht blijkbaar. Dat past mooi wat Antwee beterftquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij Rotterdammer Die overdrijven ook altijd.
Dan denk ik er nog even over
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zei je net ook al. Broodje Zeedijk hier[ link | afbeelding ]
zo veel ....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zei je net ook al. Broodje Zeedijk hier[ link | afbeelding ]
Veel kip en baconquote:
Oh nou die is iig lekkerquote:
Nou ja, het was vandaag wel frisjes buiten...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is frisjes, zo koud wordt het hier nooit..
Mwa vond het wel mee vallen, had een tussenjas aan maar had het warm op de fietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, het was vandaag wel frisjes buiten...
Even kort aan zetten desnoods, dat weer aangenamer is in huis..quote:
Even een uurtje aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even kort aan zetten desnoods, dat weer aangenamer is in huis..
Dat werkt niet met vloerverwarming. Ik trek wel een trui aan. Het is 21 hierquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even kort aan zetten desnoods, dat weer aangenamer is in huis..
Ah dan slaat de kachel niet aan? Maar 21 is ook prima dekentje over je heenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werkt niet met vloerverwarming. Ik trek wel een trui aan. Het is 21 hier
Dekbed pakken of een slaapzak kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:15 schreef aloa het volgende:
Gaat wat worden als we straks een koude winter gaan krijgen
Die komt niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:15 schreef aloa het volgende:
Whut een dekentje ??.... Balkondeur openquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan slaat de kachel niet aan? Maar 21 is ook prima dekentje over je heen
Die zijn hier welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dekbed pakken of een slaapzak kopen
Echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut een dekentje ??.... Balkondeur open
Omdat. Heb je de laatste 10 jaar een pak sneeuw gezien en schaatsen op de slootjes?quote:
Ik wel ja...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat. Heb je de laatste 10 jaar een pak sneeuw gezien en schaatsen op de slootjes?
Oh ?quote:
2020quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat. Heb je de laatste 10 jaar een pak sneeuw gezien en schaatsen op de slootjes?
Dat onthoudt ik echt nooit, wanneer echt gevroren heeft in de wintermaanden enzquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:19 schreef aloa het volgende:
[..]
2020 schaatsten ze hier nog gewoon. Elfstedenroute
Ok ik kan me geen sneeuw een ijs herinnerenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is de waarheid. In coronatijd....mijn kinderen waren blij dat ze de deur uit konden.
Foutje, het was februari 2021 die lange koude periodequote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is de waarheid. In coronatijd....mijn kinderen waren blij dat ze de deur uit konden.
Ja, kloptquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foutje, het was februari 2021 die lange koude periode
Nee heb ik die ook gemistquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foutje, het was februari 2021 die lange koude periode
Zat foto's uit die tijd te checken, 3 weekenden met sneeuwfoto'squote:
Het scheelt wel per provinciequote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
De cijfers van de winter van 2021 waren als volgt:
Gemiddelde temperatuur: 4,4°C (normaal 3,9°C)
Gemiddelde maximumtemperatuur: 7,1°C (normaal 6,6°C)
Gemiddelde minimumtemperatuur: 1,5°C (normaal 1°C)
Neerslag: 238 mm (normaal 216 mm)
Zonuren: 222 uur (normaal 211 uur)
Aantal ijsdagen: 7 (normaal 6)
Aantal vorstdagen: 32 (normaal 35)
Aantal sneeuwdagen in ’t Veld: 14
Aantal sneeuwdekdagen in ’t Veld: 13
Vorstgetal: 36 (normaal 43)
Behalve die 2 fors koude weken was het niet veel soepsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
De cijfers van de winter van 2021 waren als volgt:
Gemiddelde temperatuur: 4,4°C (normaal 3,9°C)
Gemiddelde maximumtemperatuur: 7,1°C (normaal 6,6°C)
Gemiddelde minimumtemperatuur: 1,5°C (normaal 1°C)
Neerslag: 238 mm (normaal 216 mm)
Zonuren: 222 uur (normaal 211 uur)
Aantal ijsdagen: 7 (normaal 6)
Aantal vorstdagen: 32 (normaal 35)
Aantal sneeuwdagen in ’t Veld: 14
Aantal sneeuwdekdagen in ’t Veld: 13
Vorstgetal: 36 (normaal 43)
Ik heb geen sneeuw gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat foto's uit die tijd te checken, 3 weekenden met sneeuwfoto's
Hier konden ze schaatsen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat foto's uit die tijd te checken, 3 weekenden met sneeuwfoto's
22 graden hierquote:
Dat is wel een ding de laatste jaren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve die 2 fors koude weken was het niet veel soeps
Woon jij in een schuur?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:15 schreef aloa het volgende:
Jep. Gaat nu alleen warmer worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
22 graden hier![]()
Het was een raar weertje, ik ging om 12 uur naar mijn zoon in Rotterdam toen was het 14 graden, toen ik naar huis ging was het 18 graden.
Moet het maar eens bij gaan houden hoe koud is in de wintermaandenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve die 2 fors koude weken was het niet veel soeps
Kan je allemaal terugvindenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet het maar eens bij gaan houden hoe koud is in de wintermaanden
Ik vind 16,5 best koud voor binnen als het buiten nog niet zo koud isquote:
Waarom, dat houdt internet al voor je bijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet het maar eens bij gaan houden hoe koud is in de wintermaanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in het hoge noorden van Nederland was het absurd koud vandaagquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind 16,5 best koud voor binnen als het buiten nog niet zo koud is
Maar dat is niet plaatselijk wat ze bijhoudenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom, dat houdt internet al voor je bij
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
2007 of zoCool ik ga ervoor dan maar een dikke truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja een cmquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:37 schreef Koen66 het volgende:
Februari 2021 lag er afaik in heel NL sneeuw
Mensen vergeten snel..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:37 schreef Koen66 het volgende:
Februari 2021 lag er afaik in heel NL sneeuw
Zo is dat .. hier stond de thermostaat vanochtend op 19.5quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ik ga ervoor dan maar een dikke trui
Nee hoor een dik pak sneeuw is al jaren niet gevallenquote:
Is altijd terug te vinden, volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat is niet plaatselijk wat ze bijhouden
Wat vind jij een dik pak sneeuw?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor een dik pak sneeuw is al jaren niet gevallen
Halve meterquote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa
Dan moeten we terug naar 2005.
Toen lag hier een halve meterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Maar heerlijk. Kan mij niet sneeuw genoeg zijn.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
22 graden hier![]()
Het was een raar weertje, ik ging om 12 uur naar mijn zoon in Rotterdam toen was het 14 graden, toen ik naar huis ging was het 18 graden.
17.3 hier nuquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
22 graden hier![]()
Ik hou er ook van hoor lekker dik pak sneeuwquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Maar heerlijk. Kan mij niet sneeuw genoeg zijn.
Niks mis meequote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou er ook van hoor lekker dik pak sneeuw
Toen moest het leger hier de weg vrijmaken ....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen lag hier een halve meter![]()
Maar uiteraard is de beste winter die van 1979![]()
![]()
![]()
In de winter van 2010 vond ik het niet leuk meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Vind sneeuw best leuk, heb er alleen weer snel genoeg van
Geen winter die deze winter heeft verbeterdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen moest het leger hier de weg vrijmaken ....
[ afbeelding ]
Toen hadden we sowieso een aantal best strenge winters achter elkaarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
In de winter van 2010 vond ik het niet leuk meer![]()
Dat zegt wel wat
Toen lag er vrij lang sneeuw.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen hadden we sowieso een aantal best strenge winters achter elkaar
1963 , maar daar weet ik weinig meer van, maar wel dat we met de auto op het Zuidlaardermeer kondenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen winter die deze winter heeft verbeterd
We maakten toen een tripje met de stoomtram Hoorn - Medemblik. Was zo ongeveer de enige trein die nog reed in NL. Dikke laag sneeuw, de kerstman aan boord, toffe sfeer toenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen lag er vrij lang sneeuw.
En ben een keer goed onderuit gegaanWas wel pijnlijk
Ze zijn nu aan het wedden wie het het langst uithoud hier in Nederlandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel tof dat de krop sla gewonnen heeft
Oh niet gevolgd verderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel tof dat de krop sla gewonnen heeft
Dat is ook voor mijn tijd, maar dat is wel de strengste ooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
1963 , maar daar weet ik weinig meer van, maar wel dat we met de auto op het Zuidlaardermeer konden
Mn Pa reed toen de 11steden tocht... (niet uit)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
Knap dat jullie dat nog wetenin welk jaar precies het koud was
69 was ook erg koud.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
Knap dat jullie dat nog wetenin welk jaar precies het koud was
Jup. Vorig levenquote:
Geen commentaar.quote:
Sneeuwpop. Het was een kort bestaan.quote:
Misschien heb ik je dan wel ff gekendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Sneeuwpop. Het was een kort bestaan.
Zou zomaar kunnen. Ik was die met die wortel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heb ik je dan wel ff gekend
Bij mij ookquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
Morgen weer mistig ? Mn balkon is hier beslagen ...
Er lag begin van de avond in Tilburg zo'n mistdeken over de velden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
Morgen weer mistig ? Mn balkon is hier beslagen ...
Nou kijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Er lag begin van de avond in Tilburg zo'n mistdeken over de velden.
Begint het skien al weer ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
knight rider tot 6 00 morgens elke dag somige episodes
morgen sölden
De solden zijn toch de Belgische uitverkopen?quote:
met " is het andersquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De solden zijn toch de Belgische uitverkopen?
Win win situatiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:23 schreef mario390 het volgende:
yep zaterdag
marcel is nu 2te bass bij en
skifirma en h.krist. rijdt met
deze ski
Vermoeiend wel ja ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:37 schreef mario390 het volgende:
in italie staat alfonso met deze marco in garden
en marco zeurt met de bewohners pff
Ik niet meer Marioquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor wat de idiot terug komt,
hij verklagte mediaset
@Aoibhinquote:
OK danquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:52 schreef mario390 het volgende:
ja maar haar zingpartner is oostenrijker die peter
Jaaaaa, 1962 inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi ... geen idee of zou het een Eurovisie nummer zijn ...
Ze is van alles maar niet Italiaans.quote:
Wel lief en keukenprinsesje ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze is van alles maar niet Italiaans.
Gisteravond was er wel liveshow ... geen idee hoe lang dat duurt, maar vandaag alweer ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef mario390 het volgende:
nu werden de arg. kijkers weer flippen wahrschijnlijk
de lege pool nu 2 uren te zien
om dat liveshow is
quote:
Ja maakt er wel een feestje van Marioquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:15 schreef mario390 het volgende:
jaa mar afwisselend italie heb ik nu 20 min uit
en op tv kijk ik knight rider en
schwarzwaldklinik met dr brinkmann
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |