Half oudquote:
Ah dan snap ik hetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Half oud
Maar dat soort lego stond bij mijn opa en oma
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
En kreeg een eikel op mijn arm, gelukkig niet op mijn hoofd
Die vind je wel in dit topicquote:
ik heb alleen de plavuizen verder weet ik niksquote:
Wat zie jij bij post 3 van chufi?quote:
Ik keek naar de TT en OPquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat zie jij bij post 3 van chufi?
Daar staan de wieltjes (normaal gesproken)
Dan warme sokken en en sloffenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb alleen de plavuizen verder weet ik niks
daar is het al lang te laat voor natuurlijkquote:
Morgenavond is het over ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daar is het al lang te laat voor natuurlijk
Ik gaf chuf gewoon een kansquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek naar de TT en OP
Daar zijn geen wieltjes te zien.
Topquote:
Of het is niet foutquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spuit 11
Hebben ze dus nog niet gefikst dus
Één keer in de maand ongeveer , als ik een schoonmaakbui heb, anders één keer in de twee maandenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
hoe vaak maken jullie in die ene verre hoek schoon, daar waar bv de stekkers van tv etc samenkomen?
Jawel hebben ze gezegd, hoeft voor mij ook niet meer die warmte.. zou ook heel raar zijn als het wel ineens zo warm wordtquote:
Onder mijn zetel zat veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
hoe vaak maken jullie in die ene verre hoek schoon, daar waar bv de stekkers van tv etc samenkomen?
Bijna nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen verre hoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het hier in de ene wel gedaan, das redelijk netjes,quote:
Zo heel af en toequote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |