'Wedstrijden beslissen waarin het niet loopt' is misschien iets te vaag waardoor we allebei ongeveer hetzelfde bedoelen, maar Feyenoord heeft juist problemen met overwicht benutten waardoor we niet vanzelfsprekend genoeg winnen (Ajax wel).quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als we altijd eens waren zou het saai worden maar Ajax heeft er al 11 meer inliggen dan Feyenoord, dat is een goal per gespeelde wedstrijd en dat zegt toch wel wat.
Ajax heeft in NL altijd overwicht en Feyenoord tegen de meeste tegenstanders natuurlijk ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
'Wedstrijden beslissen waarin het niet loopt' is misschien iets te vaag waardoor we allebei ongeveer hetzelfde bedoelen, maar Feyenoord heeft juist problemen met overwicht benutten waardoor we niet vanzelfsprekend genoeg winnen (Ajax wel).
Polletjes zijn altijd gek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gekke poll, van 1 winstpartij word ik niet blij.
Brobbey approvesquote:
quote:Ajax kan in januari gigantisch bod uit Barcelona verwachten
Barcelona wil in januari een poging wagen om Edson Álvarez over te nemen van Ajax. Dit meldt Sport dinsdagochtend. De Mexicaan wordt gezien als de potentiële opvolger voor Sergio Busquets, wiens contract in Barcelona volgend jaar juni afloopt. De transfersom die Ajax verlangt, naar verluidt ruim vijftig miljoen euro, zou wel een struikelblok kunnen vormen voor de Catalanen.
Barcelona wil in de winterse transferwindow een speler aantrekken voor de pivote, een controlerende middenvelder. Álvarez zou bij Blaugrana hoog op het lijstje staan. Normaliter is de positie op 6 weggelegd voor Busquets, maar hij heeft zijn contract nog altijd niet verlengd. Volgens geruchten zou hij volgende zomer naar Inter Miami FC willen overstappen.
Omdat de Amsterdammers een transfersom verlangen die Barça veel te gortig is, naar verluidt meer dan vijftig miljoen euro, kijken zij ook al naar alternatieven voor de Mexicaan. De Portugees Rúben Neves van Wolverhampton Wanderers wordt ook al maanden gevolgd. Hij is een goedkoper alternatief en zou zodoende favoriet zijn.
Afgelopen zomer wees Ajax een bod van bijna vijftig miljoen euro van Chelsea op Álvarez naar de prullenbak. Sport denkt zodoende dat Barcelona een hoger bod dan dat van de Londenaren moet neerleggen, willen zij El Machin inlijven. Behalve Álvarez en Neves worden ook Martín Zubimendi (Real Sociedad), Enzo Fernández (Benfica) en Ibrahim Sangaré (PSV) genoemd als mogelijke kandidaten.
Het is geen 2010 meer he die stront club doet maar wat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me uit de lucht gegrepen. Het is geen Barca-speler.
Dat zou mooi zijn. Zo iemand als hij is wel intern op te vangen. Afgelopen weekend liep het zelfs een stuk beter zonder hem.quote:
past wel bij schreuder om deze keuze te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Gaat een gerucht dat Schreuder wederom weer NIET met Brobbey van start gaat morgen....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Gaat een gerucht dat Schreuder wederom weer NIET met Brobbey van start gaat morgen....
Dat zou echt bizar zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik wilde morgen met vol goede moed naar het stadion, maar de moed zakt mij nu alweer in de schoenen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik wilde morgen met vol goede moed naar het stadion, maar de moed zakt mij nu alweer in de schoenen.
Laten we vooropstellen dat ik 0,0% vertrouwen heb in deze wedstrijd. Maar ik wil mij de komende tijd niet teveel gaan ergeren aan het kwaliteitsverschil dat we tegen gaan komen vooral Europees. Ik kan mij wel heel erg storen aan het feit dat Alfred steeds maar diezelfde, in mijn ogen, domme keuzes maakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Als dat van Brobbey wel of niet afhangt valt het me nog mee, ik kijk ook een beetje met frisse tegenzin uit naar deze wedstrijd (welke opstelling dan ook), er klopt bij Ajax te weinig momenteel om het dit soort tegenstanders moeilijk te maken.
In iedere linie ben je meer dan 1 belangrijke speler kwijt, dat wreekt zich op dit niveau.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat ik 0,0% vertrouwen heb in deze wedstrijd. Maar ik wil mij de komende tijd niet teveel gaan ergeren aan het kwaliteitsverschil dat we tegen gaan komen vooral Europees. Ik kan mij wel heel erg storen aan het feit dat Alfred steeds maar diezelfde, in mijn ogen, domme keuzes maakt.
Wat een sneue opmerkingquote:Natuurlijk is het lastig kiezen als je twee van zulke spitsen hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Wederom een teken dat hij gezichtsverlies voorkomen belangrijker vindt dan gewoon de beste keuze maken. HIJ BEPAALT DE OPSTELLING EN NIEMAND ANDERS. JA??!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik geloof dat niet zo, als hij een keuze maakt denkt hij dat het de beste keuze is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wederom een teken dat hij gezichtsverlies voorkomen belangrijker vindt dan gewoon de beste keuze maken. HIJ BEPAALT DE OPSTELLING EN NIEMAND ANDERS. JA??!
quote:
Strik erom!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:27 schreef Oriente het volgende:
De zaakwaarnemer van Mohammed Kudus heeft met Borussia Dortmund gesproken over een transfer. Dat weet Sky Deutschland te melden. De Ghanese middenvelder annex aanvaller werd eerder door BILD al in verband gebracht met de Duitse topclub en nu wil BVB doorpakken. Er wordt immers gevreesd voor een vertrek van zowel Youssoufa Moukoko als Jude Bellingham.
op welke plekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou Kudus wel een jaar op dezelfde plek willen zien
Gelezen in de Story ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Is echt nog niet afgeschrevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mja, de rest is zowaar gewoon nog slechter. Schreuder is nog steeds een trutje van een coach.
Geen Thiago scheelt wel iig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 06:10 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar Glorie!
En meneer Thiago lijkt niet mee te doen. Dat is in ieder geval iets...
Maar echt, die gast liep echt veel dicht tijdens Liverpool - Ajax.quote:
Nou, als iedereen hier flink geld gokt dan wordt de uitslag vanzelf gejinxed,quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:31 schreef Scorpie het volgende:
1.98 op Unibet voor winst Liverpool
GRATIS GELD
Nog een slagroomtaart-actie vandaag?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou, als iedereen hier flink geld gokt dan wordt de uitslag vanzelf gejinxed,.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog een slagroomtaart-actie vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |