Voorafgaand aan die vorige pot tegen Liverpool speelden ze volgens mij ook verschrikkelijk en toen werden we ook best scheel getikt... Nu zal het misschien nog wat verschil maken dat het in de Arena is maar ik zou al blij zijn met een punt. Hoop alleen dat Napoli de plicht ook doet, anders wordt het inderdaad alles of niks in Glasgow.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:30 schreef manny het volgende:
Liverpool verloor dit weekend ook. Beetje amateur psychologie of dat goed is voor ons, of niet. Maar dat ze niet in opperbeste vorm zijn is duidelijk (net als ons).
EL veilig stellen dan maar, en hopen op een mirakel.
Je hebt het nu over Bergwijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk dravertje, maar vooralsnog niet overtuigend.
Dit is niet mijn foto.quote:
Mja, de rest is zowaar gewoon nog slechter. Schreuder is nog steeds een trutje van een coach.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:19 schreef Black-Death het volgende:
Wat een weekend. Club in crisis, al dan niet aangepraat door wie dan ook, en vervolgens 4 punten los staan..
Absoluut waar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mja, de rest is zowaar gewoon nog slechter. Schreuder is nog steeds een trutje van een coach.
Nationaal is het wel logisch als je gewoon weer kampioen wordt, Ajax is daar goed genoeg voor qua individuele kwaliteit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:19 schreef Black-Death het volgende:
Wat een weekend. Club in crisis, al dan niet aangepraat door wie dan ook, en vervolgens 4 punten los staan..
Er werd gezegd omdat ie al geel had en omdat Schreuder verder naar voren druk wilde zetten qua doordekken, dan is een trage centrale verdediger die aan de noodrem moet kunnen trekken niet handig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Werd Blind overigens gewisseld zaterdag vanwege een blessure? Of begint Schreuder enig inzicht te krijgen?
Blind als lcv kan gewoon niet, het is wel jammer dat ook Wijndal verdedigend niet zo best is dus met hem als linksback is het niet zo dat Bassey het als lcv makkelijker heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er werd gezegd omdat ie al geel had en omdat Schreuder verder naar voren druk wilde zetten qua doordekken, dan is een trage centrale verdediger die aan de noodrem moet kunnen trekken niet handig.
Om dezelfde reden zal Alvarez wel gewisseld zijn, die wilden ze natuurlijk koste wat het kost niet geschorst hebben tegen PSV
Tja, Feyenoord is ongebalanceerd als wat, PSV is achterin compleet lek en AZ heeft een Aldiploegje. Tegen Excelsior, RKC en Volendam enzo win je altijd wel puur op individuele kwaliteit. Komt bij dat Ajax nog tegen Feyenoord, PSV en Twente moet in de eerste seizoenshelft. Op zich is vijf verloren punten uit het programma wat Ajax heeft gehad best veel, er is gewoon de mazzel dat de rest van de ploegen niet in staat is om te profiteren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:19 schreef Black-Death het volgende:
Een woord, vier letters.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind als lcv kan gewoon niet, het is wel jammer dat ook Wijndal verdedigend niet zo best is dus met hem als linksback is het niet zo dat Bassey het als lcv makkelijker heeft.
Mwah 5 punten verlies als je Utrecht en AZ uit al hebt gehad is normaliter wel iets wat je kunt incalculeren, het is alleen jammer dat we ze dan net weer tegen GAE laten liggen na die zege in Utrecht.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord is ongebalanceerd als wat, PSV is achterin compleet lek en AZ heeft een Aldiploegje. Tegen Excelsior, RKC en Volendam enzo win je altijd wel puur op individuele kwaliteit. Komt bij dat Ajax nog tegen Feyenoord, PSV en Twente moet in de eerste seizoenshelft. Op zich is vijf verloren punten uit het programma wat Ajax heeft gehad best veel, er is gewoon de mazzel dat de rest van de ploegen niet in staat is om te profiteren.
Ik ben bang dat ie BAAS bedoeltquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich is vijf verloren punten uit het programma wat Ajax heeft gehad best veel, er is gewoon de mazzel dat de rest van de ploegen niet in staat is om te profiteren.
Daar ben ik het niet mee eens eigenlijk, het probleem bij Feyenoord is dat afhankelijk van de tegenstander de complete ploeg moeten verschuiven waardoor er geen vastigheden ontstaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Lucky Ajax, het grote verschil is gewoon dat Ajax wedstrijden kan beslissen waarin het niet zo lekker loopt en daar heeft zeker Feyenoord veel meer moeite mee.
Over een heel seizoen heb je altijd mindere wedstrijden en dan gaat het nou net daarom.
Wel of geen Thiago is een wereld van verschil.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:30 schreef manny het volgende:
Liverpool verloor dit weekend ook. Beetje amateur psychologie of dat goed is voor ons, of niet. Maar dat ze niet in opperbeste vorm zijn is duidelijk (net als ons).
EL veilig stellen dan maar, en hopen op een mirakel.
Als we altijd eens waren zou het saai worden maar Ajax heeft er al 11 meer inliggen dan Feyenoord, dat is een goal per gespeelde wedstrijd en dat zegt toch wel wat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens eigenlijk, het probleem bij Feyenoord is dat afhankelijk van de tegenstander de complete ploeg moeten verschuiven waardoor er geen vastigheden ontstaan.
Ik vind Ajax over het algemeen gebalanceerder ogen en alhoewel er duidelijk zwakke punten zijn hebben de meeste ploegen niet de kwaliteiten om er gebruik van te maken waardoor je toch wel wint, het wordt pas lastig als een tegenstander dat wel kan alhoewel er 13 uit de Eredivisie dat eigenlijk niet kunnen.
Het is ook wel interessant eigenlijk dat de volledige top 3 ontzettend matige backs hebben. Jullie klagen over Blind maar wij hebben met Pedersen de anti-Blind, kan keihard rennen maar verder niks.
Klopt. Maar die speelt in de PL ook niet elke week zo dominant als tegen Ajax (krijgt tegen ons waarschijnlijk meer tijd en ruimte). Ik geloof dat ie dit weekend niet mee deed vanwege een infectie ofzo, geen idee wat dat betekent voor woensdag.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel of geen Thiago is een wereld van verschil.
Geweldige speler, alleen kan hij de intensiteit van de PL niet aan maar maakt een wereld van verschil of hij wel of niet meedoet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:34 schreef manny het volgende:
[..]
Klopt. Maar die speelt in de PL ook niet elke week zo dominant als tegen Ajax (krijgt tegen ons waarschijnlijk meer tijd en ruimte). Ik geloof dat ie dit weekend niet mee deed vanwege een infectie ofzo, geen idee wat dat betekent voor woensdag.
Grootste gevaar lijkt me eigenlijk dat Alfred denkt dat we gewoon lekker gaan aanvallen en met de huidige (rest)verdediging lijkt me dat geen goed idee.
Iets behoudender en met Bergwijn en Brobbey voorin maar eens kijken of we een goaltje kunnen maken lijkt me een wat meer realistische aanpak.
Is wel echt enorm belangrijk voor Liverpool hoor. Hij had een oorinfectie ja, zal er wel bij zijn woensdag. (net als Nunez)quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:34 schreef manny het volgende:
[..]
Klopt. Maar die speelt in de PL ook niet elke week zo dominant als tegen Ajax (krijgt tegen ons waarschijnlijk meer tijd en ruimte). Ik geloof dat ie dit weekend niet mee deed vanwege een infectie ofzo, geen idee wat dat betekent voor woensdag.
Grootste gevaar lijkt me eigenlijk dat Alfred denkt dat we gewoon lekker gaan aanvallen en met de huidige (rest)verdediging lijkt me dat geen goed idee.
Iets behoudender en met Bergwijn en Brobbey voorin maar eens kijken of we een goaltje kunnen maken lijkt me een wat meer realistische aanpak.
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie BAAS bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |