40.000.000 is inderdaad veel meer dan 75.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 40 miljoen veel meer is dan 75
Die counters waren vooral in de eerste helft een probleem. Toen Blind gewisseld werd en Bassey weer links centraal ging spelen kwam Ajax een stuk minder in de problemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Genoten van de counters van RKC. Leuk hoe zij met dat materiaal voetballen. Ajax moest het helaas weer van bevliegingen hebben. Hopelijk zal Conceicao samen met Kudus in de media straks een basisplek eisen zodat zij voor Klaassen en Tadic komen te spelen. Dan komt het wel goed verwacht ik.
Waarom met angst en beven, die gasten zijn gewoon een stuk beter dus niks te verliezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Genoten van Berghuis. Verder met angst en beven naar woensdag.
De wedstrijd tegen Rangers is spannender inderdaad. Dit Ajax kan sowieso beter in de EL spelen, de defensie is echt veel te slecht voor de CL.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom met angst en beven, die gasten zijn gewoon een stuk beter dus niks te verliezen.
Ben bang ook voor EL maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Rangers is spannender inderdaad. Dit Ajax kan sowieso beter in de EL spelen, de defensie is echt veel te slecht voor de CL.
6) bergwijn lekker banken en de portugees op rechtsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die counters waren vooral in de eerste helft een probleem. Toen Blind gewisseld werd en Bassey weer links centraal ging spelen kwam Ajax een stuk minder in de problemen.
Schreuder moet toch inmiddels hebben geconcludeerd dat:
1) Blind niet centraal achterin kan spelen, te weinig lengte, te traag en te weinig duelkracht.
2) Tadic altijd vanaf links moet spelen, vanaf rechts heb je er te weinig aan.
3) Rensch niet meer opgesteld moet worden, Sanchez is een stuk beter.
4) Brobbey gewoon in de spits moet spelen.
5) Berghuis in ieder geval altijd moet spelen.
Precies, al heb ik wel het idee dat er ook zomaar wel een puntje of 3 punten gepakt kunnen worden. Dan heb je wel in ieder geval de EL in je zak denk ik en doet die pot tegen Rangers er al stukken minder toe...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom met angst en beven, die gasten zijn gewoon een stuk beter dus niks te verliezen.
Ik denk dat Blind inderdaad wel steeds meer richting de bank gemanoeuvreerd wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die counters waren vooral in de eerste helft een probleem. Toen Blind gewisseld werd en Bassey weer links centraal ging spelen kwam Ajax een stuk minder in de problemen.
Schreuder moet toch inmiddels hebben geconcludeerd dat:
1) Blind niet centraal achterin kan spelen, te weinig lengte, te traag en te weinig duelkracht.
2) Tadic altijd vanaf links moet spelen, vanaf rechts heb je er te weinig aan.
3) Rensch niet meer opgesteld moet worden, Sanchez is een stuk beter.
4) Brobbey gewoon in de spits moet spelen.
5) Berghuis in ieder geval altijd moet spelen.
Ja en daarom weer een 1-4 ofzo is dan wellicht de realiteit, maar wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan ook rangers weer pakken. Napoli veegt dit Liverpool ook een tweede keer wel. Ben je gewoon door in de CLquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, al heb ik wel het idee dat er ook zomaar wel een puntje of 3 punten gepakt kunnen worden. Dan heb je wel in ieder geval de EL in je zak denk ik en doet die pot tegen Rangers er al stukken minder toe...
Leuk dravertje, maar vooralsnog niet overtuigend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
6) bergwijn lekker banken en de portugees op rechts
Blind moet zo min mogelijk verdedigende taken krijgen, qua opbouw is hij wel goed, hij heeft inzicht en weet waar de ruimtes liggen. Wellicht dat hij het beter zou doen op het middenveld, maar daar heb je nu wellicht ook betere spelers lopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Blind inderdaad wel steeds meer richting de bank gemanoeuvreerd wordt
Verder ook eens met alle andere punten
Omdat geslacht worden, Ajax zijnde, toch altijd een beetje pijn doet. En met deze verdediging, waarin Kramerinho een "loopactie" en een voorzet met z'n houten been kan geven waar een goal uitkomt (kijk nog even die goal terug en let even speciaal op de motoriek van Kramer), gaat gewoon weer geslacht worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog wel fragiel, dat ben ik wel met je eens, we gaan het zien woensdag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat geslacht worden, Ajax zijnde, toch altijd een beetje pijn doet. En met deze verdediging, waarin Kramerinho een "loopactie" en een voorzet met z'n houten been kan geven waar een goal uitkomt (kijk nog even die goal terug en let even speciaal op de motoriek van Kramer), gaat gewoon weer geslacht worden.
Ik neem aan dat men professioneel genoeg is om dit te regelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Mag toch hopen dat er een ander grasmatje in de Arena komt voor woensdag want op dit moment zijn er duizenden daar het veld aan het verkloten op dat ADE.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:20 schreef franklop het volgende:
Nu nog puntverlies van PSV en je hebt een prima weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |