Speciaal daarvoor een cursus gevolgd .quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gelukkig is Alfred geen softie en gaat hij in de rust KEIHARD niet wisselen
Ik vind hem zo overschat.quote:
Samen met Bassie de Clown terwijl die Koreaan van Napoli 9 miljoen goedkoper was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie die voor een spotprijs op kunnen halen.
Ik vind opzich wel 'te goed' voor de Eredivisie hoor, als in voor zijn carriere en het meeste uit zijn potentieel halen zou het beter zijn om niet in Nederland te voetballen, maar degene die dacht dat het een goed idee was om 31 miljoen uit te geven aan Bergwijn is niet goed bij z'n paasei. Zelfde met clown Bassey, 26 miljoenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Bassie de Clown terwijl die Koreaan van Napoli 9 miljoen goedkoper was.
Genot weer.
De zaakwaarnemer van Alfred moest daarbij 'helpen' . Bergwijn moet vanaf links komen maar daar staat de Dirk Kuyt van Ajax al die naar het schijnt veel in de melk te brokkelen heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind opzich wel 'te goed' voor de Eredivisie hoor, als in voor zijn carriere en het meeste uit zijn potentieel halen zou het beter zijn om niet in Nederland te voetballen, maar degene die dacht dat het een goed idee was om 31 miljoen uit te geven aan Bergwijn is niet goed bij z'n paasei. Zelfde met clown Bassey, 26 miljoenHou op met me.
Ey zuurpruim anders kijk je lekker niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De zaakwaarnemer van Alfred moest daarbij 'helpen' . Bergwijn moet vanaf links komen maar daar staat de Dirk Kuyt van Ajax al die naar het schijnt veel in de melk te brokkelen heeft.
Net als jij toch ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ey zuurpruim anders kijk je lekker niet.
Je meent toch niet dat ik naar deze rommel zit te kijken. Maar als je het allemaal zo verschrikkelijk vind ga dan fijn iets anders doen want je riedeltje is elke week hetzelfde.quote:
Bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ik naar deze rommel zit te kijken. Maar als je het allemaal zo verschrikkelijk vind ga dan fijn iets anders doen want je riedeltje is elke week hetzelfde.
Wat zul jij een zwaar leven hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
Genot trouwens dat Edje Grinta totaal overbodig is en het opeens beter gaat voetballend gezien.
Heel erg zwaar allemaal . Och ik kan het gewicht niet meer aan van al die getriggerde mensjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zul jij een zwaar leven hebben.
En Haaland was maar 40 miljoen!! Hebben ze weer liggen slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Bassie de Clown terwijl die Koreaan van Napoli 9 miljoen goedkoper was.
Genot weer.
Nooit geweten dat 40 miljoen veel meer is dan 75quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:40 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En Haaland was maar 40 miljoen!! Hebben ze weer liggen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |