dit is een discussieforum, geen wachtforumquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... of ze is onwel geworden.
... of van de baan geduwd.
... of gewoon botte pech gehad en door aquaplaning van de weg gegleden.
... of opeens een lekke band gekregen waardoor ze controle verloor.
... of inderdaad om wat voor reden dan ook even niet opgelet.
... of uit moeten wijken voor een dier.
Laten wij vooral wachten op wat de politie uiteindelijk te melden heeft en niet vooraan proberen te staan om een schuldige aan te wijzen.
Lees anders eens even. Het gaat er niet om dat mensen niet met tips kunnen komen, maar het gezeik achteraf dat hun tip niet helemaal is uitgeplozen. Het gaat dus niet om het meedenken, natuurlijk wordt dat gewaardeerd. Maar de boosheid tegen de diensten slaat nergens op. Nogmaals, lees even wat zorgvuldiger.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed amber alert en opsporing verzocht afschaffen, en alle burgerwachten verbieden. Ze vragen om tips, dan moet je niet gaan zeiken dat mensen ook ff meedenken.
Ik denk dat je geen dingen voor de nabestaanden moet gaan lopen invullen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het niet belangrijk is om te weten of Sanne zelf een foutje heeft gemaakt of (per ongeluk) van de weg is geduwd door een ander?
Ik denk dat zowel de politie als nabestaanden er een iets andere mening op nahouden.
Duidelijkheid is fijn, maar je haalt ze er niet mee terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het niet belangrijk is om te weten of Sanne zelf een foutje heeft gemaakt of (per ongeluk) van de weg is geduwd door een ander?
Ik denk dat zowel de politie als nabestaanden er een iets andere mening op nahouden.
Mijn broertje is overleden aan wiegedood toen ie 3 maanden oud was. Ik was toen 6. Het heeft mijn leven veranderd. Mijn moeder en ik vroegen zich steeds af hoe het had kunnen gebeuren. Het was in 1987 toen het onderzoek pas net in een stroomversnelling kwam. Tuurlijk, je krijgt ze er niet mee terug. Maar het kan wel afsluiting geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:03 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Duidelijkheid is fijn, maar je haalt ze er niet mee terug.
Ja klopt, echter is een discussie voeren wat anders dan een schuldige proberen aan te wijzen, zonder dat je de feiten op een rijtje hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is een discussieforum, geen wachtforum
Ik vind dit geroddel over de intimi van de slachtoffers echt onsmakelijk. Iemand in zo'n onzekere situatie kan onredelijk zijn ja. Dat is bijzonder menselijk en niet iets om iemand in zo'n situatie op af te rekenen.quote:
Het spijt mij oprecht dat jij dat hebt meegemaakt, maar dan verwacht ik juist van jou dat je ook begrip zou moeten hebben dat een schuldige zoeken zonder dat je de feiten kent echt niemand helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn broertje is overleden aan wiegedood toen ie 3 maanden oud was. Ik was toen 6. Het heeft mijn leven veranderd. Mijn moeder en ik vroegen zich steeds af hoe het had kunnen gebeuren. Het was in 1987 toen het onderzoek pas net in een stroomversnelling kwam. Tuurlijk, je krijgt ze er niet mee terug. Maar het kan wel afsluiting geven.
Ik heb zelf mede hierdoor ook enorm de drang om een verklaring te zoeken voor dingen die er gebeuren, zodat ik het kan verwerken. Ik kan niets los laten.
Niet gek he als je daar de afrit neemt met 80-90km/u.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:19 schreef Poolbal het volgende:
Zo te zien is de auto met best wat snelheid in het water gereden.
och je moet eens weten hoeveel mensen er kapitaliseren op verdriet om aandacht naar zichzelf te trekken. er hoeft maar iets te gebeuren en de talkshows zitten alweer vol met zogeheten experrts en woordvoerders.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind dit geroddel over de intimi van de slachtoffers echt onsmakelijk. Iemand in zo'n onzekere situatie kan onredelijk zijn ja. Dat is bijzonder menselijk en niet iets om iemand in zo'n situatie op af te rekenen.
Laat staan dat het rechtvaardiging is om daarover te blijven roddelen, stoken en speculeren onder het schijnheilige mom van 'hoop' en 'bezorgdheid'.
En waarom zouden we 'jouw bron' moeten geloven?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:17 schreef patrickt37 het volgende:
Vanuit mijn bron vernomen dat het wss geen eenzijdig ongeval was.
Hij was wel diegene die gisteren voor alle media al riep dat ze gevonden waren en daarna ook uitgelegd hoe hij het wist. Zeg niet dat dit dan ook waar moet zijn en ik weet ook niet hoe slim het is om dit te posten als er verder nog niks bekend is ....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom zouden we 'jouw bron' moeten geloven?
Omdat ie gister ook met correcte info kwam. Inside info vanwege zijn werk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
gisteren wist ie ook dat het om de auto van de 2 ging, en dat ze overleden warenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of misschien gebeurde er wel iets met Hebe op de achterbank waardoor ze achterom moest kijken en zo de macht over het stuur verloor. Het kan allemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:23 schreef Momo het volgende:
Snap dat niet sommige mensen meteen Sanne voor de bus willen gooien vanwege dit ongeluk. Een ongeluk kan iedereen gebeuren. Misschien kwam het door een externe factor zoals pech of een andere weggebruiker en al zal ze zelf de bocht verkeerd hebben ingeschat, mensen maken fouten in het verkeer. Ja, jij ook wel eens. De afloop is nu wel heel luguber.
Tja, op z'n minst opmerkelijk inderdaad, maar zo kun je denk ik 100 punten aanwijzen waar het niet logisch is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:24 schreef DX11 het volgende:
Nogmaals voor de ochtend mensen die het vannacht misschien gemist hebben:
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/xnFusV9.jpg
Geel is vangrail, rood is GEEN vangrail.
Waarom staat er in vredesnaam overal een vangrail behalve in het MIDDEN VAN DE BOCHT???
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net deze foto op twitter voorbij komen. Wel een mooie foto van hun 2 samen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |