abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:01:31 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206383647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:44 schreef Evenstar het volgende:

[..]
... of ze is onwel geworden.

... of van de baan geduwd.

... of gewoon botte pech gehad en door aquaplaning van de weg gegleden.

... of opeens een lekke band gekregen waardoor ze controle verloor.

... of inderdaad om wat voor reden dan ook even niet opgelet.

... of uit moeten wijken voor een dier.

Laten wij vooral wachten op wat de politie uiteindelijk te melden heeft en niet vooraan proberen te staan om een schuldige aan te wijzen.
dit is een discussieforum, geen wachtforum
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:01:44 #77
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206383649
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]
dan kan je net zo goed amber alert en opsporing verzocht afschaffen, en alle burgerwachten verbieden. Ze vragen om tips, dan moet je niet gaan zeiken dat mensen ook ff meedenken.
Lees anders eens even. Het gaat er niet om dat mensen niet met tips kunnen komen, maar het gezeik achteraf dat hun tip niet helemaal is uitgeplozen. Het gaat dus niet om het meedenken, natuurlijk wordt dat gewaardeerd. Maar de boosheid tegen de diensten slaat nergens op. Nogmaals, lees even wat zorgvuldiger.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206383657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat het niet belangrijk is om te weten of Sanne zelf een foutje heeft gemaakt of (per ongeluk) van de weg is geduwd door een ander?

Ik denk dat zowel de politie als nabestaanden er een iets andere mening op nahouden.
Ik denk dat je geen dingen voor de nabestaanden moet gaan lopen invullen.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:03:08 #79
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_206383660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat het niet belangrijk is om te weten of Sanne zelf een foutje heeft gemaakt of (per ongeluk) van de weg is geduwd door een ander?

Ik denk dat zowel de politie als nabestaanden er een iets andere mening op nahouden.
Duidelijkheid is fijn, maar je haalt ze er niet mee terug.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:07:00 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206383682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:03 schreef MissBitchy het volgende:

[..]
Duidelijkheid is fijn, maar je haalt ze er niet mee terug.
Mijn broertje is overleden aan wiegedood toen ie 3 maanden oud was. Ik was toen 6. Het heeft mijn leven veranderd. Mijn moeder en ik vroegen zich steeds af hoe het had kunnen gebeuren. Het was in 1987 toen het onderzoek pas net in een stroomversnelling kwam. Tuurlijk, je krijgt ze er niet mee terug. Maar het kan wel afsluiting geven.

Ik heb zelf mede hierdoor ook enorm de drang om een verklaring te zoeken voor dingen die er gebeuren, zodat ik het kan verwerken. Ik kan niets los laten.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 oktober 2022 @ 09:07:44 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206383687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]
dit is een discussieforum, geen wachtforum
Ja klopt, echter is een discussie voeren wat anders dan een schuldige proberen aan te wijzen, zonder dat je de feiten op een rijtje hebt.

Het is allemaal al tragisch genoeg maar ik zie mensen wijzen naar de hulpverleners, vrienden, Sanne zelf etc. Kom op zeg. Wat voor tragisch leven moet men zelf hebben om zo om te gaan met dit soort nieuws.

De duidelijkheid over hoe het is gebeurd komt hopelijk wel voor de familie uiteindelijk. Daar hebben wij niets mee te maken en ook geen recht op.
pi_206383701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind dit geroddel over de intimi van de slachtoffers echt onsmakelijk. Iemand in zo'n onzekere situatie kan onredelijk zijn ja. Dat is bijzonder menselijk en niet iets om iemand in zo'n situatie op af te rekenen.

Laat staan dat het rechtvaardiging is om daarover te blijven roddelen, stoken en speculeren onder het schijnheilige mom van 'hoop' en 'bezorgdheid'.
pi_206383729
Voor diegene die de ANP foto's willen bekijken, bij deze de link (let op: vrij heftige beelden van het wrak): https://www.anpfoto.nl//search.pp?eventid=6551909
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206383748
Vanuit mijn bron vernomen dat het wss geen eenzijdig ongeval was.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 oktober 2022 @ 09:17:30 #85
416575 crew  Evenstar
pi_206383750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Mijn broertje is overleden aan wiegedood toen ie 3 maanden oud was. Ik was toen 6. Het heeft mijn leven veranderd. Mijn moeder en ik vroegen zich steeds af hoe het had kunnen gebeuren. Het was in 1987 toen het onderzoek pas net in een stroomversnelling kwam. Tuurlijk, je krijgt ze er niet mee terug. Maar het kan wel afsluiting geven.

Ik heb zelf mede hierdoor ook enorm de drang om een verklaring te zoeken voor dingen die er gebeuren, zodat ik het kan verwerken. Ik kan niets los laten.
Het spijt mij oprecht dat jij dat hebt meegemaakt, maar dan verwacht ik juist van jou dat je ook begrip zou moeten hebben dat een schuldige zoeken zonder dat je de feiten kent echt niemand helpt.

Hoe zou jij het hebben gevonden als men had geroepen dat het 6-jarige broertje de schuldige was of dat je moeder het had kunnen voorkomen? Je zegt zelf al dat je als ouder en familie al afvraagt "hoe het ik het kunnen voorkomen". Denk je dat het dan fijn is dat er buitenstaanders zonder enige kennis ook nog even komen stoken?

Helaas gebeuren sommige dingen nou eenmaal door gewoon botte domme kut pech, zoals dit ongeluk, of wiegedood, of uitglijden en dusdanig ongelukkig neerkomen dat je komt te overlijden, of een hartaanval terwijl je een gezonde sporter bent. Shit happens, helaas.
pi_206383755
Ik vind dit zo verschrikkelijk!! Kon er gewoon moeilijk van slapen!!! Hartverscheurend triest😭😭
pi_206383756
Vreselijk maar wel verwacht dit nieuws, ik vraag mij dan wel af, iemand moet toch iets gezien hebben?
pi_206383762
Zo te zien is de auto met best wat snelheid in het water gereden.
pi_206383765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:19 schreef Poolbal het volgende:
Zo te zien is de auto met best wat snelheid in het water gereden.
Niet gek he als je daar de afrit neemt met 80-90km/u.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:20:29 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206383767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vind dit geroddel over de intimi van de slachtoffers echt onsmakelijk. Iemand in zo'n onzekere situatie kan onredelijk zijn ja. Dat is bijzonder menselijk en niet iets om iemand in zo'n situatie op af te rekenen.

Laat staan dat het rechtvaardiging is om daarover te blijven roddelen, stoken en speculeren onder het schijnheilige mom van 'hoop' en 'bezorgdheid'.
och je moet eens weten hoeveel mensen er kapitaliseren op verdriet om aandacht naar zichzelf te trekken. er hoeft maar iets te gebeuren en de talkshows zitten alweer vol met zogeheten experrts en woordvoerders.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:21:19 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206383769
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:17 schreef patrickt37 het volgende:
Vanuit mijn bron vernomen dat het wss geen eenzijdig ongeval was.
En waarom zouden we 'jouw bron' moeten geloven?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 oktober 2022 @ 09:22:11 #92
416575 crew  Evenstar
pi_206383775
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hij was wel diegene die gisteren voor alle media al riep dat ze gevonden waren en daarna ook uitgelegd hoe hij het wist. Zeg niet dat dit dan ook waar moet zijn en ik weet ook niet hoe slim het is om dit te posten als er verder nog niks bekend is ....
pi_206383781
quote:

[..]
Omdat ie gister ook met correcte info kwam. Inside info vanwege zijn werk.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:23:23 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206383783
Snap dat niet sommige mensen meteen Sanne voor de bus willen gooien vanwege dit ongeluk. Een ongeluk kan iedereen gebeuren. Misschien kwam het door een externe factor zoals pech of een andere weggebruiker en al zal ze zelf de bocht verkeerd hebben ingeschat, mensen maken fouten in het verkeer. Ja, jij ook wel eens. De afloop is nu wel heel luguber.
pi_206383787
Nogmaals voor de ochtend mensen die het vannacht misschien gemist hebben:

https://i.imgur.com/xnFusV9.jpg

Geel is vangrail, rood is GEEN vangrail.

Waarom staat er in vredesnaam overal een vangrail behalve in het MIDDEN VAN DE BOCHT???
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:24:46 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206383788
quote:

[..]
gisteren wist ie ook dat het om de auto van de 2 ging, en dat ze overleden waren
Een gedicht over Maanvis
pi_206383795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:23 schreef Momo het volgende:
Snap dat niet sommige mensen meteen Sanne voor de bus willen gooien vanwege dit ongeluk. Een ongeluk kan iedereen gebeuren. Misschien kwam het door een externe factor zoals pech of een andere weggebruiker en al zal ze zelf de bocht verkeerd hebben ingeschat, mensen maken fouten in het verkeer. Ja, jij ook wel eens. De afloop is nu wel heel luguber.
Of misschien gebeurde er wel iets met Hebe op de achterbank waardoor ze achterom moest kijken en zo de macht over het stuur verloor. Het kan allemaal.
pi_206383798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:24 schreef DX11 het volgende:
Nogmaals voor de ochtend mensen die het vannacht misschien gemist hebben:

[ afbeelding ]

https://i.imgur.com/xnFusV9.jpg

Geel is vangrail, rood is GEEN vangrail.

Waarom staat er in vredesnaam overal een vangrail behalve in het MIDDEN VAN DE BOCHT???
Tja, op z'n minst opmerkelijk inderdaad, maar zo kun je denk ik 100 punten aanwijzen waar het niet logisch is.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:26:15 #99
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206383800

Zag net deze foto op twitter voorbij komen. Wel een mooie foto van hun 2 samen...
pi_206383808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Zag net deze foto op twitter voorbij komen. Wel een mooie foto van hun 2 samen...
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')