abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2022 @ 11:29:50 #126
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206384741
Daar gaan weer wasmachines _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206384746
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Als je hier mee wilt praten is er maar één optie: alle, maar dan ook echt alle, Russen zijn verantwoordelijk voor de excessen van een aantal. Alleen pure, blinde haat wordt geaccepteerd.
nee hoor. Alleen in jouw beleving misschien. Ik ben gelukkig niet zo zwart-wit ;)
pi_206384748
"War, what is it good for?"

Business natuurlijk

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206384751
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:25 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat in de volksaard zit, maar meer in het buitenlandbeleid, ver weg van de "normale" bevolking, die apolitiek is
En ik heb een foto gezien van graffiti in St. Petersburg, vertaalt stond er:

quote:
Je koos ervoor om apolitiek te zijn, en nu mag je naar het slagveld
.

En de dynamiek hoe die mensen in die positie eindigen, is te begrijpen. Dat is het niet.

Maar russen zelf, zullen dat moeten doorbreken. Niemand anders kan dat voor ze doen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206384757
quote:

[..]
Als je hier mee wilt praten is er maar één optie: alle, maar dan ook echt alle, Russen zijn verantwoordelijk voor de excessen van een aantal. Alleen pure, blinde haat wordt geaccepteerd.
Complete onzin.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206384779
_O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206384783
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
En ik heb een foto gezien van graffiti in St. Petersburg, vertaalt stond er:
[..]
.

En de dynamiek hoe die mensen in die positie eindigen, is te begrijpen. Dat is het niet.

Maar russen zelf, zullen dat moeten doorbreken. Niemand anders kan dat voor ze doen.
Inderdaad. Hopelijk is het verlies van de oorlog de katalysator waarmee het Russische volk zich emancipeert en zich wel iets aan gaat trekken van wat de hoge heren van het Kremlin eigenlijk allemaal doen.
pi_206384785
Als dit opzettelijk door rus is gedaan, wordt het tijd dat het westen ook maar wat rus kabels door gaat snijden.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206384804
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:35 schreef ExTec het volgende:
Als dit opzettelijk door rus is gedaan, wordt het tijd dat het westen ook maar wat rus kabels door gaat snijden.

[ twitter ]
Rusland heeft kabelknippende subs, dus zou goed kunnen.
Vakman pur sang
pi_206384813
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit hier in een hotel met Israëliërs, Russen en Nederlanders.
De eerste groep is stukken beschaafder dan laatste groep. :')
Zegt ook wel iets over Nederlanders in het algemeen (en het hotel natuurlijk :'( )
Israëliërs kunnen er ook wat van. :')

Qua hotelkeuze heb je wel het winnende lot uit de loterij, hé?

Karma ;)
  donderdag 20 oktober 2022 @ 11:38:49 #136
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206384815
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:35 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Was die kabel al niet vaker stuk?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206384819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Lees eens goed wat ik zeg..
Heb ik gedaan..
Lees jij eens goed wat je schrijft..
  Forum Admin donderdag 20 oktober 2022 @ 11:40:36 #139
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206384832
quote:

[..]
Ja precies wat ik dus niet wil.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206384848
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Israëliërs kunnen er ook wat van. :')

Qua hotelkeuze heb je wel het winnende lot uit de loterij, hé?

Karma ;)
Het is hier heerlijk hoor. 8-)

En de Slavische vrouwen zijn allen slank en lopen alleen met string dus je hoort me niet klagen.
Ook zo’n hoog staartje en lang haar.

Alleen een paar onbeschofte Duitsers irriteren me.
Vakman pur sang
  Forum Admin donderdag 20 oktober 2022 @ 11:42:14 #141
pi_206384851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:39 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Heb ik gedaan..
Lees jij eens goed wat je schrijft..
Heb je niet. Ik zeg dat het land niet vol Poetins zit. Jij maakt er Poetin aanhangers van..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 oktober 2022 @ 11:46:22 #142
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206384884
In hoeverre kun je een Rus verantwoordelijk houden voor zijn/haar denkbeelden over de wereld, als die dag na dag, jaar na jaar, de nodige valse propaganda hoort? Er zijn zelfs Russische soldaten aan het front die hun ouders bellen met hoe het daadwerkelijk zit, en die kinderen worden niet geloofd. Soms kun je zo enorm verstrikt raken in leugens, dat het heel moeilijk is om de werkelijkheid te geloven.

Na de tweede wereldoorlog was er heel wat voor nodig om het Duitse volk te denazificeren. Je wordt wakker in een verwoeste wereld waarin je opeens vertelt wordt dat alles wat je de afgelopen 15 jaar verteld werd een leugen was. Dat neem je niet 123 aan.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206384924
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:34 schreef Slayage het volgende:
_O-

[ twitter ]
we hebben het uit de beste bronnen vernomen ;)
  donderdag 20 oktober 2022 @ 11:52:39 #144
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206384981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 00:10 schreef polderturk het volgende:
Pas op.
Rusland kan een atoombom gebruiken en de Oekraïners daar de schuld van geven.

[ twitter ]
Ze worden wel creatief daar van dit soort strapatsen
  donderdag 20 oktober 2022 @ 11:57:16 #145
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206385076
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 00:10 schreef polderturk het volgende:
Pas op.
Rusland kan een atoombom gebruiken en de Oekraïners daar de schuld van geven.

[ twitter ]
Ze worden wel creatief daar van dit soort strapatsen
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:44 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig zit dat hele land niet vol met putins, stel je voor hoe erg het dan had geweest.

[ twitter ]
Geen verkrachtingen?
  donderdag 20 oktober 2022 @ 12:00:04 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206385131
Dit meisje is niet voor niets blij denk ik.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin donderdag 20 oktober 2022 @ 12:00:49 #147
pi_206385139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In hoeverre kun je een Rus verantwoordelijk houden voor zijn/haar denkbeelden over de wereld, als die dag na dag, jaar na jaar, de nodige valse propaganda hoort? Er zijn zelfs Russische soldaten aan het front die hun ouders bellen met hoe het daadwerkelijk zit, en die kinderen worden niet geloofd. Soms kun je zo enorm verstrikt raken in leugens, dat het heel moeilijk is om de werkelijkheid te geloven.

Na de tweede wereldoorlog was er heel wat voor nodig om het Duitse volk te denazificeren. Je wordt wakker in een verwoeste wereld waarin je opeens vertelt wordt dat alles wat je de afgelopen 15 jaar verteld werd een leugen was. Dat neem je niet 123 aan.
Je gaat bijna denken dat het een dictatuur met dito censuur is. Waar de politie at random je telefoon kan en mag checken en als je demonstreert en je hebt pech sta je de week erop aan het front.

Oh en als je je uitspreekt is de kans groot dat je je baan (of erger) kwijt raakt. Begrijp me niet verkeerd, de verandering zal van binnenuit moeten komen. Alleen is de ijzeren grip nog te sterk. Er komt vanzelf een Berlijnse muur moment, dat weet ik wel zeker.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 12:17:34 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206385361
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Mensen geven niet graag toe dat ze jarenlang zichzelf voor de gek hielden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin donderdag 20 oktober 2022 @ 12:22:07 #149
pi_206385411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 12:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mensen geven niet graag toe dat ze jarenlang zichzelf voor de gek hielden.
Vooral de oudere garde niet. Die een. Soms nog heilig in geloven ook.

Eigenlijk is het er een dictatuur van Sovjet boomers :D
pi_206385444
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')