nee hoor. Alleen in jouw beleving misschien. Ik ben gelukkig niet zo zwart-witquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als je hier mee wilt praten is er maar één optie: alle, maar dan ook echt alle, Russen zijn verantwoordelijk voor de excessen van een aantal. Alleen pure, blinde haat wordt geaccepteerd.
En ik heb een foto gezien van graffiti in St. Petersburg, vertaalt stond er:quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:25 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in de volksaard zit, maar meer in het buitenlandbeleid, ver weg van de "normale" bevolking, die apolitiek is
.quote:Je koos ervoor om apolitiek te zijn, en nu mag je naar het slagveld
Complete onzin.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als je hier mee wilt praten is er maar één optie: alle, maar dan ook echt alle, Russen zijn verantwoordelijk voor de excessen van een aantal. Alleen pure, blinde haat wordt geaccepteerd.
Inderdaad. Hopelijk is het verlies van de oorlog de katalysator waarmee het Russische volk zich emancipeert en zich wel iets aan gaat trekken van wat de hoge heren van het Kremlin eigenlijk allemaal doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
En ik heb een foto gezien van graffiti in St. Petersburg, vertaalt stond er:
[..]
.
En de dynamiek hoe die mensen in die positie eindigen, is te begrijpen. Dat is het niet.
Maar russen zelf, zullen dat moeten doorbreken. Niemand anders kan dat voor ze doen.
Rusland heeft kabelknippende subs, dus zou goed kunnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:35 schreef ExTec het volgende:
Als dit opzettelijk door rus is gedaan, wordt het tijd dat het westen ook maar wat rus kabels door gaat snijden.
[ twitter ]
Israëliërs kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit hier in een hotel met Israëliërs, Russen en Nederlanders.
De eerste groep is stukken beschaafder dan laatste groep.![]()
Zegt ook wel iets over Nederlanders in het algemeen (en het hotel natuurlijk)
Was die kabel al niet vaker stuk?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:35 schreef ExTec het volgende:
Als dit opzettelijk door rus is gedaan, wordt het tijd dat het westen ook maar wat rus kabels door gaat snijden.
[ twitter ]
Heb ik gedaan..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lees eens goed wat ik zeg..
Net als Turkije met de Bayraktar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:30 schreef Slayage het volgende:
"War, what is it good for?"
Business natuurlijk
Ja precies wat ik dus niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Israëliërs kunnen er ook wat van.
Qua hotelkeuze heb je wel het winnende lot uit de loterij, hé?
Heb je niet. Ik zeg dat het land niet vol Poetins zit. Jij maakt er Poetin aanhangers van..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:39 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Heb ik gedaan..
Lees jij eens goed wat je schrijft..
Ze worden wel creatief daar van dit soort strapatsenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:10 schreef polderturk het volgende:
Pas op.
Rusland kan een atoombom gebruiken en de Oekraïners daar de schuld van geven.
[ twitter ]
Ze worden wel creatief daar van dit soort strapatsenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:10 schreef polderturk het volgende:
Pas op.
Rusland kan een atoombom gebruiken en de Oekraïners daar de schuld van geven.
[ twitter ]
Geen verkrachtingen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:44 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig zit dat hele land niet vol met putins, stel je voor hoe erg het dan had geweest.
[ twitter ]
Je gaat bijna denken dat het een dictatuur met dito censuur is. Waar de politie at random je telefoon kan en mag checken en als je demonstreert en je hebt pech sta je de week erop aan het front.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In hoeverre kun je een Rus verantwoordelijk houden voor zijn/haar denkbeelden over de wereld, als die dag na dag, jaar na jaar, de nodige valse propaganda hoort? Er zijn zelfs Russische soldaten aan het front die hun ouders bellen met hoe het daadwerkelijk zit, en die kinderen worden niet geloofd. Soms kun je zo enorm verstrikt raken in leugens, dat het heel moeilijk is om de werkelijkheid te geloven.
Na de tweede wereldoorlog was er heel wat voor nodig om het Duitse volk te denazificeren. Je wordt wakker in een verwoeste wereld waarin je opeens vertelt wordt dat alles wat je de afgelopen 15 jaar verteld werd een leugen was. Dat neem je niet 123 aan.
Mensen geven niet graag toe dat ze jarenlang zichzelf voor de gek hielden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In hoeverre kun je een Rus verantwoordelijk houden voor zijn/haar denkbeelden over de wereld, als die dag na dag, jaar na jaar, de nodige valse propaganda hoort? Er zijn zelfs Russische soldaten aan het front die hun ouders bellen met hoe het daadwerkelijk zit, en die kinderen worden niet geloofd. Soms kun je zo enorm verstrikt raken in leugens, dat het heel moeilijk is om de werkelijkheid te geloven.
Na de tweede wereldoorlog was er heel wat voor nodig om het Duitse volk te denazificeren. Je wordt wakker in een verwoeste wereld waarin je opeens vertelt wordt dat alles wat je de afgelopen 15 jaar verteld werd een leugen was. Dat neem je niet 123 aan.
Vooral de oudere garde niet. Die een. Soms nog heilig in geloven ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen geven niet graag toe dat ze jarenlang zichzelf voor de gek hielden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |