Lijkt nogal een dommige man zo jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:32 schreef Slayage het volgende:
Scholz zal het ook nooit leren![]()
[ twitter ]
Die twee tweets eronder...:quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:32 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Lekker handig van die Israëliërs, door hun terughoudendheid versterken ze nu de politieke en economische positie van hun aartsvijand.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:30 schreef Slayage het volgende:
"War, what is it good for?"
Business natuurlijk
[ twitter ]
Niet alleen Scholz. China koopt z'n invloed wereldwijd op.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:32 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen jongeren, mijn complete familie, inclusief mijn ouders op leeftijd, zijn compleet doorgedraaid door al die complot theorieënquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat het extra opvallend maakt dat juist de jongeren, niet alleen in Rusland maar overal, veel vatbaarder lijken voor fake news en allerlei wazige theorieën...
Verschrikkelijk lijkt me datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen jongeren, mijn complete familie, inclusief mijn ouders op leeftijd, zijn compleet doorgedraaid door al die complot theorieën
Dankzij social media, het kanker van de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen jongeren, mijn complete familie, inclusief mijn ouders op leeftijd, zijn compleet doorgedraaid door al die complot theorieën
Is het ook echt, ben er best kapot van elke keer als ik er langs ben geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me dat
In potentie enorm veel gevaarlijker voor ons dan dat hele Rusland.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen Scholz. China koopt z'n invloed wereldwijd op.
Ja hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof dat de helft van alle infrastructuur in Italië van Chinezen is nu ongeveer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In potentie enorm veel gevaarlijker voor ons dan dat hele Rusland.
BNR podcasts gaan er vaak over.
Geloof dat de helft van alle infrastructuur in Italië van Chinezen is nu ongeveer.
Ben blij dat ik zulke personen niet in mijn leven heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:03 schreef hangtime het volgende:
[..]
Is het ook echt, ben er best kapot van elke keer als ik er langs ben geweest.
Het geloof is zo enorm sterk, er valt gewoon totaal niet tegen te praten.
En uiteraard ziet iedereen mij als diegene die compleet ontspoord is.
Ze nemen het zelfs op voor Putin... een beetje zoals Baudet.
Enorm pijnlijk als dat je ouders zijn. Voelt zo machteloos
Griekenland, grote delen van de Balkan en Afrika natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Brug van kroepoekquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou dit wel verklaren
Bruggen en het onderhoud zijn allemaal in handen van commerciële bedrijven. Vandaar door geldproblemen dat het schort aan onderhoudquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou dit wel verklaren
Vreselijk is dat. Mijn ex is ook compleet in die wereld gezogen. Het gevolg is dat onze kinderen niet of minimaal contact willen hebben met hem. Er is geen gesprek meer mee te voeren over een normaal onderwerp. Hij heeft ze zelfs te verstaan gegeven dat hij ze niet meer wilde zien als ze gevaccineerd waren. Mijn jongste loopt bij een psycholoog hierdoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:03 schreef hangtime het volgende:
[..]
Bizar hoever mensen daarin door kunnen slaan, dat ze zelfs hun eigen jonge kinderen niet meer willen zienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Mijn ex is ook compleet in die wereld gezogen. Het gevolg is dat onze kinderen niet of minimaal contact willen hebben met hem. Er is geen gesprek meer mee te voeren over een normaal onderwerp. Hij heeft ze zelfs te verstaan gegeven dat hij ze niet meer wilde zien als ze gevaccineerd waren. Mijn jongste loopt bij een psycholoog hierdoor.
Saillant detail is dat hij uit de voormalige Sovjetunie komt en dus vanuit die hoek en vanuit de Nederlandse gebombardeerd wordt met allerlei "nieuws" en complottheoriën.
Ben zelf wel aardig bekend in een aantal van de 'stans' en ook daar zie je veel Chinezen. Afgelopen september was ik nog op verkansie in Tajikistan en ook daar waren Chinezen bezig met infrastructuurprojecten. Helaas voor de lokale bevolking wordt dat werk uitgevoerd door Chinese bedrijven met Chinese werknemers. Nou is Tajikistan ook nog eens te arm om deze Chinezen te kunnen betalen, dus heeft het regime (Tajikistan is een dictatuur) China de vrije hand gegeven om in het uiterste oosten van het land, tegen de Chinese grens mijnen te runnen. What could possibly go wrong.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Griekenland, grote delen van de Balkan en Afrika natuurlijk.
Niets wat een nationalisering achteraf niet oplostquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.euronews.com/(...)gn-silk-road-project
Zie hier. En wie waren er tegen? De rechtse partijen, terecht.
Je verkoopt je infra toch niet aan China?
Dat sloeg dan ook nergens op.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je niet. Ik zeg dat het land niet vol Poetins zit. Jij maakt er Poetin aanhangers van..
Ik probeer alleen een beetje nuance staan te brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook nergens op.
Er is maar 1 Poetin, dat is volstrekt logisch, geen ruimte voor debat.
Er zijn wel miljoenen Poetin-aanhangers.
En heb gemerkt dat er aardig wat Poetin-lovers hier ook op Fok zijn
Klopt. Ik kan ook schrijven dat de in en tegen Oekraïne strijdende Russische militairen "uitgeschakeld" of "onschadelijk gemaakt" dienen te worden, maar in de praktijk komt dat gewoon op hetzelfde neer: afmaken, uitroeien, uitmoorden, doden. Pooteeto pootaato...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het over je taalgebruik. Niet over je mening. Verdelgen, uitroeien, ik heb het allemaal voorbij zien komen.
Ja das ook een strategie, de Chinezen alles laten opkopen, opknappen en dan nationaliseren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niets wat een nationalisering achteraf niet oplost
Starhopper in NWS / Oorlog in Oekraïne #562 Pauw in Oekraïnequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Was deze al voorbij geweest?
Nee, iemand geboren na ca 2000 is idd verminderd verantwoordelijk. Maar iemand die de inval in Georgië, Moldavië, en Tsetsjenië heeft meegemaakt en daar zijn waffel over hield is 200% verantwoordelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij volledig verkeerd interpreteert. Vergeet niet dat het denazificatie proces in Duitsland precies zo ging: keihard de mensen met de neus op de feiten drukken.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat je het Russische volk op dit moment niet volledig kwalijk kunt nemen wat er gaande is.
Vergeet de Grieken niet, Piraeus, de haven van Athene is letterlijk volledig Chinees bezit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook een interessante,quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, iemand geboren na ca 2000 is idd verminderd verantwoordelijk. Maar iemand die de inval in Georgië, Moldavië, en Tsetsjenië heeft meegemaakt en daar zijn waffel over hield is 200% verantwoordelijk.
Het annexeren en de genocides zijn onderdeel van de russische "cultuur". Bijvoorbeeld, de russen waren nog niet eens koud onder de onderdrukking van de tsaar ontsnapt, of ze vielen alweer Oekraine binnen in 1920.
In 1945 zeiden we ook niet dat die arme, zielige Duitsers slachtoffer waren van de vreselijke propaganda van die slechte Hitler.
Het is het Duitse volk dat Hitler geproduceerd heeft.
Het is het russische volk dat putin geproduceerd heeft.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:03 schreef hangtime het volgende:
[..]
Die shit gaat en zit er wel diep in bij die Russen heb ik het idee. Ik ken een Rus (jaa, ik weet N=1), die, hoewel hij sterk anti Putler is, er heilig van overtuigd is dat Alaska door de VS is "afgepakt", in plaats van verkocht aan de VS omdat het geen rendabele kolonie was.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook een interessante,
Toen de SU uit elkaar viel, werden ze in rus ook geconfronteerd met de leugens van het regime. Allerhande uitvindingen die natuurlijk gedaan waren door de noeste sovjets, bleken ineens door de vermaledijde westerlingen gedaan te zijn?
Dat was een schok, rond '90, toen dat aan het licht kwam. Schoolboeken moesten herschreven worden.
En hebben ze er iets van geleerd, die oudere generatie, van voor 2000? Dat je er niet vanuit moet gaan dat wat het kremlin je spoonfeed de waarheid is?
Nope.
We zijn 30 jaar verder en ze kiezen ervoor om de propaganda van het regime nog steeds gulzig op te vreten. Niks geleerd.
Maar waar is die moral high horse dan voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, we weten dat de VS ook kut is,...
Dit lijkt me niet te kloppen want dat is echt een koopje. Wij pompen er vele malen meer geld in.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:25 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)nian_drones_used_by/
The cost of intercepting Iranian drones used by Russia for Ukraine is almost twice the cost of downed vehicles. /The Guardian/
Kut Russen (degenen die dit daadwerkelijk doen dan).quote:
Leef met je mee! Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Mijn ex is ook compleet in die wereld gezogen. Het gevolg is dat onze kinderen niet of minimaal contact willen hebben met hem. Er is geen gesprek meer mee te voeren over een normaal onderwerp. Hij heeft ze zelfs te verstaan gegeven dat hij ze niet meer wilde zien als ze gevaccineerd waren. Mijn jongste loopt bij een psycholoog hierdoor.
Saillant detail is dat hij uit de voormalige Sovjetunie komt en dus vanuit die hoek en vanuit de Nederlandse gebombardeerd wordt met allerlei "nieuws" en complottheoriën.
Je moet bij de grootste schoft beginnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar waar is die moral high horse dan voor?
Niet alleen die hoor. Er zijn er wel meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kut Russen (degenen die dit daadwerkelijk doen dan).
Kherson wordt alvast leeggehaald...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:06 schreef theunderdog het volgende:
Wat nou als Putin daadwerkelijk kernwapens gaat inzetten. Wat dan? is daar überhaupt over nagedacht?
neuh, beleidsmensen en strategisch planners scrollen elke dag een beetje door twitter en praten elkaar na.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:06 schreef theunderdog het volgende:
Wat nou als Putin daadwerkelijk kernwapens gaat inzetten. Wat dan? is daar überhaupt over nagedacht?
Dat lijkt me logisch ja. Bedoelde meer dat er ook zat Russen zijn die niks kunnen doen aan de oorlog. Mijn ''Kut Russen'' was dus niet gericht op die groep.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet alleen die hoor. Er zijn er wel meer.
[..]
Er vliegen dag en nacht westerse fighters over de Zwarte zee. Alleen niet met transponder aan.quote:
Wat als een tegenreactie bedoel ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:11 schreef zuchtje het volgende:
[..]
neuh, beleidsmensen en strategisch planners scrollen elke dag een beetje door twitter en praten elkaar na.
Natuurlijk is er over nagedacht!
https://www.autoriteitnvs(...)annen-en-draaiboeken
ook wel, maar dat wordt niet aan de grote klok gehangen omdat de vijand deze informatie dan zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat als een tegenreactie bedoel ik.
LOLquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:15 schreef zuchtje het volgende:
[..]
ook wel, maar dat wordt niet aan de grote klok gehangen omdat de vijand deze informatie dan zou kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |