Nu gelijk.quote:
Potten die ze niet gewonnen hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
Scheidsrechter loopt weg met het snoep
Maddy heeft ze al,snel naar boven.quote:
Ah zo, dank voor de opheldering.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Potten die ze niet gewonnen hebben.
Ook lekker handigquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maddy heeft ze al,snel naar boven.
ja das waar de meesten vinden het snoep toch interessanterquote:
Die meid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:03 schreef Was-beer het volgende:
Zoe zegt dat ze extra sletterig gaat voor het feestje zaterdag
onmogelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:03 schreef Was-beer het volgende:
Pff hoe laagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:03 schreef Was-beer het volgende:
Of JW aan zijn neus, man o man ik keek er eerder vandaag naar en werd er niet goed van.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:02 schreef patat het volgende:
Als er een eliminatiespel komt waar je 1 uur niet aan je haar mag zitten is Wanda kansloos hé?
Ze krijgen zo een zakje snoep en een mandarijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe heeft geen eten meer, Wanda ook niet
[ afbeelding ]
Oeh ben benieuwd watquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:07 schreef patat het volgende:
[..]
Lief. Ze gaan straks iets doen en daar mocht hij alvast over nadenken ofzo?
Ik zou gek van haar worden. Zo aanwezig. Altijd. Dag en nachtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
misschien kan Wanda ff minderen met suiker of andere caffeine.. wat stuitert dat kind de hele dag zeg
mijn antwoord = 50.000quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:06 schreef mario390 het volgende:
50 000 smarties tellen in 24 uren ben ik vor
Echt hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Het vieze snoep is wel overgebleven en mandarijnen.
precies.. zelfs in ontspannen modus achter de livestream raak ik half overspannen van dat mens xDquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zou gek van haar worden. Zo aanwezig. Altijd. Dag en nacht
Het brood klopt wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu zegt Wanda dat Martin alles heeft gepakt van Jerrold
Mirthe is een aanstellerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe is boos, zegt stelletje kutkinderen
ja is fruitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
zijn mandarines niet fruiten?
geen sneopjes
Kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
geen sneopjes
ja als je altijd in die keuken bent, valt er genoeg achterover te drukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
de wonderbaarlijke hoeveelheid eten van Rupie en Ima
Hoera dit begrijp ik. Ja mandarijnen is fruit en geen snoep. Maar past wel bij Halloween.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
geen sneopjes
Ik blijf het idee hebben dat die 2 vanalles jatten.. of toch iig de hele tijd extra proeven van al het eten waardoor je ook veekl meer binnenkrijgtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
de wonderbaarlijke hoeveelheid eten van Rupie en Ima
Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden, ik denk dat het van mij nog wel wat korter mag. Iig beter dan dat lange haar.quote:
Of ze 'lenen' eten van anderenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik blijf het idee hebben dat die 2 vanalles jatten.. of toch iig de hele tijd extra proeven van al het eten waardoor je ook veekl meer binnenkrijgt
Klopt.En achteraf zeggen ze dat ze dachten dat het voor algemeen gebruik was.quote:
Ja geen idee. Niemand zegt er iets van, je ziet het ook niet. Behalve een paar keer dat Moraima iemand extra toeschoof van gezamenlijk eten. Ik vertrouw Ima zoiets niet.quote:
Geen geld, ze mogen de potten snoep die ze geraden hebben houden en krijgen dit weekend een Halloween feestquote:
Ze krijgen een Halloween feestje en de potten snoep die ze geraden hebben mogen ze ook houdenquote:
Ik vond het lange mooier.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden, ik denk dat het van mij nog wel wat korter mag. Iig beter dan dat lange haar.
oke zijn maar zeer veel m & sm´squote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze krijgen een Halloween feestje en de potten snoep die ze geraden hebben mogen ze ook houden
Maar krijgen ze dus nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke zijn maar zeer veel m & sm´s
Er schijnt iets niet te kloppen met het budget,ik heb daar vaag iets over gelezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Isaac zit alweer klaar om zo gezeik te veroorzaken met Maddy
Dat snap ik van jou, met je eigen lange haar. Ik ben wel iets milder geworden over mannen met lang haar want mijn zoon heeft inmiddels ook lang haar.quote:
D potten die ze geraden hebben mogen ze houdenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
zei je toch nu de dingen kunnen ze houden
sorry mijn stream werkte niet
En stug vol blijven houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Alies denkt dat ze al twee weken met dit haar loopt ,maar dat is nog maar een week
Nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik van jou, met je eigen lange haar. Ik ben wel iets milder geworden over mannen met lang haar want mijn zoon heeft inmiddels ook lang haar.
achzo de mandarinesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
D potten die ze geraden hebben mogen ze houden
Ohw joh, nog genoeg te vretenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac heeft nog genoeg eitjes.
[ afbeelding ]
Neejoh is zo op.. kom maar door..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo de mandarines
de hele glas smarties is wel teveel vor 30 bewohner
Smarties mochten ze niet houden want die hadden ze fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo de mandarines
de hele glas smarties is wel teveel vor 30 bewohner
quote:
Is ook zo.Er ligt nog genoeg.Koelkasten/vriezers vol.En dan nog wat er op de kamers ligt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw joh, nog genoeg te vreten
Volgens mij zijn het er gewoon ook maar een paar die niets meer hebben, meeste hebben toch wel gehamsterd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Tjeesus...als ik hem was zou ik het bovenop toch echt wel wat korter laten knippen..
Nu lijkt hij op Esther
hoeveel zijn dann binnen geweest? 5000?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smarties mochten ze niet houden want die hadden ze fout.
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Tjeesus...als ik hem was zou ik het bovenop toch echt wel wat korter laten knippen..
Nu lijkt hij op Esther
Dat weet ik niet, maakt ook niet uit, geen smarties iig voor de bewoners.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel zijn dann binnen geweest? 5000?
'Mirthe is een vreselijk jankbalquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
Wat een zeikmuts is Mirthe.
Boeboeoe,ik heb niets geen eten.
Stop met zeuren Mirthe.
tjongejonge, wat kun jij lang doorzeuren over een paar snoepjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel zijn dann binnen geweest? 5000?
Dat is dan een meevaller, want ze gaat straks ook weer gezeik en drama krijgen over het geldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geloof dat maddie nog iets binnen gaat krijgen van eten en dan gaat ze het samen met mirthe doen en nog 1 iemand, als ik het goed begrijp.
Waarom, ze heeft in haar gulheid alles weggeven, niet over nagedacht en komt er nu achter dat ze zelf niets meer heeft. Ze kan toch vragen of ze er iets van mag hebben? De meesten graaien alleen maar en zij gaf het spontaan weg. Dom maar snap wel dat ze er nu achteraf van baaltquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
Wat een zeikmuts is Mirthe.
Boeboeoe,ik heb niets geen eten.
Stop met zeuren Mirthe.
Ja, denk een latere bestelling dan nog of zo, geen idee verder. En drama gaat er nog zeker komen, hadden we goed geraden als maddie manager zou worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is dan een meevaller, want ze gaat straks ook weer gezeik en drama krijgen over het geld
Precies. En Eunice probeert dat uit te leggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, ze heeft in haar gulheid alles weggeven, niet over nagedacht en komt er nu achter dat ze zelf niets meer heeft. Ze kan toch vragen of ze er iets van mag hebben? De meesten graaien alleen maar en zij gaf het spontaan weg. Dom maar snap wel dat ze er nu achteraf van baalt
ja GJ nodigt Kenzy uit voor het eten(samen met Wanda), met heel veel bombarie. Lief zeker, ook een beetje een ego ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Niemand gaat omkomen van de honger.
Ik zou het leuk vinden om te zien wie er gaat delen.
Heb er trouwens al een paar gezien.
Dat zeker,ik vermaak me prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, denk een latere bestelling dan nog of zo, geen idee verder. En drama gaat er nog zeker komen, hadden we goed geraden als maddie manager zou worden.Goede streams afgelopen dagen
kan je ook over een toetje verdelen of iedereen een paar schijfjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
Nog 13 mandarijnen over hoe te verdelen, madie vraagt het de z.g. bokstrainers.
En die zeiden, pellen en de partjes verdelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
Nog 13 mandarijnen over hoe te verdelen, madie vraagt het de z.g. bokstrainers.
Jeff gisteren die eieren voor Berend wilde bakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja GJ nodigt Kenzy uit voor het eten(samen met Wanda), met heel veel bombarie. Lief zeker, ook een beetje een ego ding.
Omdat die voor de pannenkoeken zijn. En berend had alleen maar een blikje ragout gegeven of zoiets.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff gisteren die eieren voor Berend wilde bakken.
KimD was het daar niet helemaal mee eens.
why not?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff gisteren die eieren voor Berend wilde bakken.
KimD was het daar niet helemaal mee eens.
Die woorden mocht ze van mij houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy komt terug op haar woorden en zegt tegen Martin dat ze hem toch vertrouwt
Dat is een beetje dom, ik zit op de andere stream naar een knagende wendy en babs te luisteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy komt terug op haar woorden en zegt tegen Martin dat ze hem toch vertrouwt
Wat Choco zegt.quote:
Ik nu al twee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy houd een lolly voor babs haar mond, die neemt hem in haar mond en wendy neemt hem nu in haar mond en babs doet hetzelfde bij haar met een lolly, lekker aan elkaars lolly likken *O* liedje in mijn hoofd nu
Lupert?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
1 met i en 1 met l imadidief dus iig wie is L
Leila?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
1 met i en 1 met l imadidief dus iig wie is L
Maar iemand moet toch zien dat iemand andwrs 6 frikandellen bakt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
Jw wilde trakteren op frikandellen want hij had er nog 6 maar die zijn dus gejat, jw weet wie maar zegt niet wie, wendy en babs willen het weten, geef 1 letter, het is iig een hij ik denk imadidief
Yep, JWquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar iemand moet toch zien dat iemand andwrs 6 frikandellen bakt?
Leilaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik zit te denken maar kan niet op een L komen, ff de foto kijken.
Oh dank, ja dat kan, leila, oh die zie ik er wel voor aan ook, al vaker haar naam gehoord met dingen die verdwijnen.quote:
Alleen de camera's, jw gaat volgens mij ook wel vaak vroeg slapen. Midden in de nacht zijn er niet veel wakker vermoed ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar iemand moet toch zien dat iemand andwrs 6 frikandellen bakt?
Ik denk dat als je dat ziet je niet weet dat het gestolen is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezien? Dan zeg je e ttoch wat van?
Iemand van ons had het kunnen zien.. Maarja die frikandellen zijn ook niet gemerkt, dus niet te bewijzen van wie het isquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen de camera's, jw gaat volgens mij ook wel vaak vroeg slapen. Midden in de nacht zijn er niet veel wakker vermoed ik.
Klopt alleen gaan vaak de camera's op slapers snachts, stream 2 rond 12 uur en stream 1 rond half 2, dus dan is er nog genoeg tijd dat wij streamers het niet kunnen zien. Wat ontzettend kut is natuurlijk, zolang er mensen wakker zijn wil ik streams kunnen kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand van ons had het kunnen zien.. Maarja die frikandellen zijn ook niet gemerkt, dus niet te bewijzen van wie het is
Volgens mij vooral omdat imadidief zich verkiesbaar stelt, de meeste willen hem niet als manager.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
Janet gaat zich weer verkiesbaar stellen voor manager,begint nu alvast met babbeltjes maken.
Is dat niet gewoon een oudereen offensief om dat groepje blondies een beetje meer te laten socializen ?quote:
Maar maar,als de ene nou een frikandel bakt en dat niet doorgeeft.En dat 6 keer...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
6 frikadellen gejat van JW en Esther
Oops ik heb gisteren ook een doos gekocht, zo ff checken hierquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
6 frikadellen gejat van JW en Esther
Ja misschien wel. Janet heeft ook gezien hoe erg Maddy er doorheen zat gisteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een oudereen offensief om dat groepje blondies een beetje meer te laten socializen ?
Ik ook. Ik wil dat ze altijd wakkere mensen in beeld brengenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt alleen gaan vaak de camera's op slapers snachts, stream 2 rond 12 uur en stream 1 rond half 2, dus dan is er nog genoeg tijd dat wij streamers het niet kunnen zien. Wat ontzettend kut is natuurlijk, zolang er mensen wakker zijn wil ik streams kunnen kijken.
uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:52 schreef puzziepie het volgende:
Janet wil praten over gezellige dingen met Djedi, Wanda, Mess en Kim K
Uiteraard is haar doel de verkiezingen
Helaas hebben wij geen reet te vertellenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil dat ze altijd wakkere mensen in beeld brengen
Lekker joh, heel de dag zuig en lik geluidenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nu al klaar met die lolly`s.
stom... ga er vanuit dat er hier toch wel iemand van het proigramma leest. Wij zijn de kijkersquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen reet te vertellen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker joh, heel de dag zuig en lik geluiden
Zou je denken maar is al jaren kut bij rlsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
stom... ga er vanuit dat er hier toch wel iemand van het proigramma leest. Wij zijn de kijkers
Hier is het zo dat stream 2 om 23uur op slaap gaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou je denken maar is al jaren kut bij rlsen.
quote:
Iets later, meestal rond half 12, soms pas om 12 uur.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is het zo dat stream 2 om 23uur op slaap gaat.
Echt walgelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Gelukkig een streamwissel naar kim k die vond dat janet te dichtbij haar gezicht kwam toen ze vroeg of ze wilde kletsen en kim k heeft er ook helemaal geen zin in.
Zodat ie ongestoord kan jatten denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:59 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom wil Ima manager zijn? Naar mijn idee doet hij niks, behalve helpen met koken maar dat is omdat hij rupert leuk vindt. Hij is weinig bij de anderen, is niet heel vriendelijk..
Ik zie dat totaal niet gebeuren, hij is nauwelijks te verstaan. Hij wordt zelfs af en toe niet eens ondertitelt in de TV uitzending. Echt die deelnemers die nauwelijks te verstaan zijn zoals Ruppert, Moraima en Imadief zouden nooit manager mogen worden....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:59 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom wil Ima manager zijn? Naar mijn idee doet hij niks, behalve helpen met koken maar dat is omdat hij rupert leuk vindt. Hij is weinig bij de anderen, is niet heel vriendelijk..
Dicht bij het vuur zitten bij de bestellingen, Spullen achter kunnen houden in het kantoor, waar dan niemand bij kan en niet te vergeten, 1 maand niet eruit gestuurd kunnen worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:59 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een onzinquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie dat totaal niet gebeuren, hij is nauwelijks te verstaan. Hij wordt zelfs af en toe niet eens ondertitelt in de TV uitzending. Echt die deelnemers die nauwelijks te verstaan zijn zoals Ruppert, Moraima en Imadief zouden nooit manager mogen worden....
Jeff, Berend of Johan..oh wacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
Wie zien jullie wel graag als manager?
haha iedereen groot fan van ima..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zodat ie ongestoord kan jatten denk ik.
quote:
Dat klopt, ik geef duidelijk aan waarom ik dat zo zie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die onderbouwing van jou was zeker wel goed waarom die drie geen manager zouden mogen worden.
Naar eigen zeggen wist hij het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha iedereen groot fan van ima..
had ie dan die stift ook echt gejat ?
Hij zegt zelf van niet, hij was alleen maar vergeten dat hij hem boven op zijn kast had gelegd in plaats van in te leveren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beetje wel volgens mij want verschillende hadden het diverse keren aan hem gevraagd of hij hem had en hij ontkende iedere keer totdat hij dacht dat er een sanctie op stond en toen ineens had ie hem wel. Daardoor denk ik inderdaad dat ie hem gewoon gejat had.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanda.
Dan hebben ze een eerlijk gekozen dictator, en dat zie je niet veel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanda.
Nooit niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanda.
Het is gewoon een geniepig jong.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje wel volgens mij want verschillende hadden het diverse keren aan hem gevraagd of hij hem had en hij ontkende iedere keer totdat hij dacht dat er een sanctie op stond en toen ineens had ie hem wel. Daardoor denk ik inderdaad dat ie hem gewoon gejat had.
Ja duidelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
Gecondenseerde melk fans in de keuken
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Wodka mag dus idd helemaal niet meer
mag niet meer omdat het niet meer te koop is bij de Jumbo? Of mag sowieso niet meer de loods inkomen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Wodka mag dus idd helemaal niet meer
Jeff, KimD, Jan-Willem, Estherquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk niet meer op deze manier bij de Jumbo?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
mag niet meer omdat het niet meer te koop is bij de Jumbo? Of mag sowieso niet meer de loods inkomen?
Vanmorgen alle lange haren er af, maar korter haar staat hem welquote:
Ik moet even wennen merk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmorgen alle lange haren er af, maar korter haar staat hem wel
quote:
Geweest,snoep en een halloweenparty gewonnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag caps voorbij komen is er een spelopdracht?
Ah ok.. snoep is altijd goedquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geweest,snoep en een halloweenparty gewonnen.
Had korter gemogen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geweest,snoep en een halloweenparty gewonnen.
Of achter het ff regelt , want Isaac heb geld genoeg .... oh ja doe er dan ook nog maar een fles vodka bijquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
Isaac wil voor de verjaardag van Marciano een fles Sambuca en een krat bier
Dit is coupe Esther.quote:
Maar daar vroeg hij dus niet naar toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Of achter het ff regelt , want Isaac heb geld genoeg .... oh ja doe er dan ook nog maar een fles vodka bij
28e is boksen , misschien daarom dit weekend feest?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
Halloween is op maandag 31 okt, op welke zaterdag hebben ze nu hun Halloween?
Ik gok van welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Zal je zien dat morgen maar een select groepje mag komen
Weet je Gerrit nog die kwam partycrashen?quote:
Zit er een Gerrit?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je Gerrit nog die kwam partycrashen?
Oehh dat ben ik dan weer vergetenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je Gerrit nog die kwam partycrashen?
tv uitzendingen lopen een week achter.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
Halloween is op maandag 31 okt, op welke zaterdag hebben ze nu hun Halloween?
Merciquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
28e is boksen , misschien daarom dit weekend feest?
Ach natuurlijk!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
tv uitzendingen lopen een week achter.
dan kunnen ze fijn de boel editten en in een uitzending proppen
Was niet uitgenodigd maar kwam toch langs,dat werd bijna vechten.quote:
het is toch van het geld van Isaac?quote:
nou nou dann hebben we geen kont meerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:32 schreef engine het volgende:
Joh Kim ga lekker naar huis als je niemand daar moet.
daarom juistquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het is toch van het geld van Isaac?
die zal echt niet het risico willen lopen dat hij een deel van de loods tegen zich krijgt, die glibbert juist zo tussen alles door.
Mexx en Djedi hebben nog meer dan genoeg hoor. Of Moraimaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nou nou dann hebben we geen kont meer
Jaar van je leven in kamer drie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:36 schreef Kakadylo het volgende:
Die domme mutsen van zogezegd kamer drie geven af op iedereen buiten henzelf en zonderen zich daardoor steeds meer af
het scheelt niet veel met zoequote:
Wendy.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
Weet niet eens wie binnen kwam lopen maar het gesprek veranderde dus a la seconde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |