Dit jaar mag t wel wegens t gasquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:19 schreef Elan het volgende:
Belachelijk deze temperaturen, het is bijna november. Opwarming begint steeds krankzinnigere vormen aan te nemen.
Normaal is nu 14/15, dus zo heel veel meer was het nog niet. na morgen wel een aantal dagen rond 20, dus dat is wel aan de hoge kant. Ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:19 schreef Elan het volgende:
Belachelijk deze temperaturen, het is bijna november. Opwarming begint steeds krankzinnigere vormen aan te nemen.
Wij zitten relatief in de gouden era, denk dat het over 100 jaar een stuk minder grappig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Alle echte boomers hier be like:
[ afbeelding ]
Oh vast, we gaan dr allemaal aan hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zitten relatief in de gouden era, denk dat het over 100 jaar een stuk minder grappig is.
Vooral die droogte is gewoon meuk. Die branden in de VS, China en Zuid Europa zullen de situatie er ook niet beter op maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh vast, we gaan dr allemaal aan hoor.
Da's ook (een van de) redenen dat ik niet aan kids begonnen ben.
Je kan er altijd nog 1 adopterenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh vast, we gaan dr allemaal aan hoor.
Da's ook (een van de) redenen dat ik niet aan kids begonnen ben.
Mmmmmmm no thanksquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog 1 adopteren
Wanneer was de laatste keer dat de wereld niet zou vergaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zitten relatief in de gouden era, denk dat het over 100 jaar een stuk minder grappig is.
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat de wereld niet zou vergaan?
Hier is het alweer mega zwaarbewolkt geraakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan hier wel aan wennen eigenlijk
Wees er blij mee. Elke dag dat je niet hoeft te stoken is winst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik realiseer me net hoe belachelijk het is dat ik nu nog in t-shirt naar buiten kan.
Maakt het nog niet minder belachelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wees er blij mee. Elke dag dat je niet hoeft te stoken is winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |