kan niet dansen, ben door mijn enkel gegaan vanavond, maar drankje gaat er wel inquote:
Ik bedenk me net door jouw eerdere post;zou het Marciano groepje weer afspraken maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou niet (bijna) iedereen daar voor stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Handjes in de lucht dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan niet dansen, ben door mijn enkel gegaan vanavond, maar drankje gaat er wel in![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik krijg soms het idee dat Marciano zich een beetje wil losweken van zijn sloofje. Hij zei vanavond ook, als Kim weg zou zijn, kom ik niet meer op die kamerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedenk me net door jouw eerdere post;zou het Marciano groepje weer afspraken maken?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...
Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
trustenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
Berend zit nog wat te knagen, ik hou het voor gezien![]()
Hij ligt daar ook met een stel roddelende types.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat Marciano zich een beetje wil losweken van zijn sloofje. Hij zei vanavond ook, als Kim weg zou zijn, kom ik niet meer op die kamer
Tja hij heeft er zelf voor gekozen. Slaafje is handig, maar je kan beter het spel spelen en lol hebben met de mannen. Net Als Ruben zet hij zichzelf wel een beetje buitenspel, door teveel achter die griet aan te hobbelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ligt daar ook met een stel roddelende types.
Heel andere vibe is dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan kan je beter Jeff en Kim D hebben, zijn geen stelletje, maar hebben ook veel lol samen en de motivatie van Kim bij het emilinatiespel, was echt geweldig
ik vind het een nare man, zijn taal, bro en de manier waarop hij zijn "vriendin" behandeld benden alle pijlquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
En zij hemelt hem enorm op,Marciano is zo geweldig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het een nare man, zijn taal, bro en de manier waarop hij zijn "vriendin" behandeld beneden alle pijl
Volk ligt allemaal te slapen. Wat mag en kan je nog posten als het over de streams moet gaan?
Tijd om ook maar af te sluiten, slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |