gaat hij nu doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:23 schreef D. het volgende:
Is het plan van Isaac al bekend bij de groep?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:30 schreef D. het volgende:
Mijn polls (van favo en minst favo bewoner) zijn bijna een maand oud, misschien dan weer eens
een nieuwe om te kijken hoe de huidige stand van zaken is
je bedoelt toch niet Jeff hequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
doe ik de stream an, en wat komt
stream amalia kaktus
stream 1 is slquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet Jeff he
grapje Mario
als je Jeff bedoelt mag ook
Weer zo'n rare keus , dat vind ik wel heel erg bedenkelijkquote:
ik geloof het ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
Over Sascha en Bern die naar Jeff zijn gekomen om te vertellen dat ze op hem hadden gestemd.
Gelooft Jeff dat verhaal van die twee dan?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan gaat Ruben ook, 2 vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer zo'n rare keus , dat vind ik wel heel erg bedenkelijk
Heel raar
Ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof het ook![]()
dat verhaal ging ook rond
weet niet waar het vandaan kwam Maar Kim K was de eerste die het riep
ja was om 19:33quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet meer
je moet hem even refreshen
Marciano zou een nog veel meer teweeg brengen maar pactquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dan gaat Ruben ook, 2 vliegen in 1 klap
Daar gaat Isaac niet in mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano zou een nog veel meer teweeg brengen maar pact![]()
Dus nee ik vind het een slappe keuze
Liever Kim K. danquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
begin bij kim kquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar genoeg anderen. Maar ze hebben een pactquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:42 schreef D. het volgende:
Sacha: Frustreer ik je?
Bern, na enige bedenktijd: neeeee
Sasha: Maar...?
Bern, na veel meer bedenktijd: Maar niks
Gaat goed daar
maar dan hoeft isaac niet op marciano te stemmen..... en er is een schakel tussen uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat vanzelf als Marciano weg gaat
Isaac zit ook in de pactquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dan hoeft isaac niet op marciano te stemmen..... en er is een schakel tussen uit
huh ???quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Mijn posts worden aangepast
Ik ben er vandoor
Huh? Hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Hier blijven jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
100 euro wie met het leukste idee komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:48 schreef mario390 het volgende:
wat is nu bedoelt met 100 euro? hij will de mensen
wat betalen?
En nieuwe spatelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn idee zou zijn het kapotte servies en die verrotte pannen aanvullen.
En nieuwe spatels.quote:
okequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
100 euro wie met het leukste idee komt.
Zijn ze met ouwe troep begonnen dan?quote:
Ze slopen alles.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze met ouwe troep begonnen dan?
Hij is aan het bitchen tegen Wendy.quote:
Het beste idee van Leven in de loods voor 100 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht dat ze om 20.00 uur bij elkaar zouden komen voor het idee van Isaac. Ik nog snel voor die tijd weg, te laat
Doodmoe van die waslapquote:
is de liefde over?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is aan het bitchen tegen Wendy.
Daar lijkt het wel op,ze bijten elkaar.quote:
Precies dit.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
Hordeuren om de vliegen buiten te houden.
Is geen eigen spul he. Dus doen ze niet voorzichtig.quote:
Ik denk dat wendy niet (meer) wilquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op,ze bijten elkaar.
Valt daar meer op.
Dat is een goeie👍🏻quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
Hordeuren om de vliegen buiten te houden.
Vandaar mijn super idee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen eigen spul he. Dus doen ze niet voorzichtig.
Waar ging dit over?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:42 schreef D. het volgende:
Gaat goed daar
Yep.quote:
Oh zo. Was dus geen discussie of zo? Heb t niet gezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Sex ..zij wil hij niet of andersom.
hij heeft de condooms bij zich, dus ik denk zijquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Sex ..zij wil hij niet of andersom.
Niemand wilde naar Martin luisteren.quote:
Weet niet of het daar over ging?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft de condooms bij zich, dus ik denk zij
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niemand wilde naar Martin luisteren.
quote:
Het ging over het fout stemmen op Jef.quote:
Oh zo ja , maar zij hebben toch niet op hem gestemd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging over het fout stemmen op Jef.
Martin had liever Djedi gehad ivm Ruben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja , maar zij hebben toch niet op hem gestemd?
als ze smiddags onder de dekens liggen te friemelen welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Weet niet of het daar over ging?
Wat wilde je posten over vanmiddag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
vond martin toen hij manager was best leuk maar als hij bij team Wanda hoort is hij af
Aaahh nu snap ik emquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin had liever Djedi gehad ivm Ruben.
isaac lijkt het spel slim te spelen, focust goed op wat er gebeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Martin over Djedi en Ruben die op emotie stemmen en wie is daar weer : Isaac
Ik las hier iets dus ging daar verder op inquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze smiddags onder de dekens liggen te friemelen welmja dat hele stel is
Maar broquote:
iemand moet droog worden en daarom een bepaald soort oats etenquote:
zo fijn dat er filmpjes zijn geplaatst over de aanvaring tussen Maddy, Wanda en KimDquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wilde je posten over vanmiddag?
Voedingssupplementen.quote:
fijn dat ze dat voor iemand bepalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
iemand moet droog worden en daarom een bepaald soort oats eten
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
zo fijn dat er filmpjes zijn geplaatst over de aanvaring tussen Maddy, Wanda en KimD
vond het zielig voor Madeleine
snap dat sowieso niet met z.n 2-en in een 1 persoons bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht dat Alies Babette niet meer op haar kamer wilde laten logeren ivm sfeer![]()
maar ze wil dat Babette bij haar komt slapen
[ afbeelding ]
Niets is zo veranderlijk als een vrouw.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht dat Alies Babette niet meer op haar kamer wilde laten logeren ivm sfeer![]()
maar ze wil dat Babette bij haar komt slapen
[ afbeelding ]
jawel een manquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niets is zo veranderlijk als een vrouw.
Op eten ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:16 schreef Vlinder1974 het volgende:
het valt me op dat ze geen merken meer hoeven af te plakken op hun kleding
Goffer.quote:
Ik vind het wel geinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat vinden we hier 'het idee van je leven' voor in de loods?
leuk psychologisch spelletje van Isaac onder het mom van heilige Isaacquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat vinden we hier 'het idee van je leven' voor in de loods?
ze kopen wellicht veel huismerk Jumbo en die is sponsor toch?quote:
Weet jij waar dit over ging en was dit op een speelse manier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:42 schreef D. het volgende:
Gaat goed daar
ook Laysquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze kopen wellicht veel huismerk Jumbo en die is sponsor toch?
dan zal het juist sluikreclame zijn
ze zaten echt een half uur naast elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Weet jij waar dit over ging en was dit op een speelse manier?
die net niet relatie is ook gedoemd om te mislukken, zit geen spanning in. Ze blijven in de beleefdheidsfase hangen; wat jij wilt schatje, nee, wat jij wilt is goed, jij mag kiezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh wel raar dan. Iets voorgevallen? Naja ik gis ook maar wat. Waren ze geirriteerd naar elkaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zaten echt een half uur naast elkaar
niks zeggend(als in niks tegen elkaar zeggen) wilde een cap maken maar geen beeld van allebei
Merknamen mogen ook genoemd worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir:"Wendy is irritant naar mij."
niet dat in beeld is geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh wel raar dan. Iets voorgevallen? Naja ik gis ook maar wat. Waren ze geirriteerd naar elkaar?
Tegen Esther.quote:
je hoort ze inderdaad nooit over de aceeteejonquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Merknamen mogen ook genoemd worden.
Dat was in andere RLS nooit zo.
Thanks voor de uitleg! (:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet dat in beeld is geweest
ze hebben samen gekookt
Of MP.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
je hoort ze inderdaad nooit over de aceeteejon
owww en mama luistert natuurlijk graag met d'r dove orenquote:
Hij wil straks vast zijn 24 uur aanvragen hierdoor 😉quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir:"Wendy is irritant naar mij."
Krijgt de helft vast niet mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
owww en mama luistert natuurlijk graag met d'r dove oren
en dan gaat ze tegen hem bitchen en hebben zij ook weer een fittiequote:
Mooi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gaat ze tegen hem bitchen en hebben zij ook weer een fittie
kim d sprekt met de kutwijf?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Kim D gezellie met nieuwe dinnetje Wanda
Maar dan zeggen ze wel Marktplaats.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze wel Marktplaats.
ik heb het ook nog wel eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
tot welke leeftijd mag je eigenlijk 2 vlechtjes in?
of is dat weer een nieuw woke dingetje dat ik heb gemist?
[ afbeelding ]
mensen moeten zich lekker toetakelen zoals zij dat willen, ongeacht leeftijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
tot welke leeftijd mag je eigenlijk 2 vlechtjes in?
of is dat weer een nieuw woke dingetje dat ik heb gemist?
[ afbeelding ]
je mag leuk vinden wie je wilt tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik wil even een bedankje geven aan de mensen die ondanks dat ze Bern en Sasha niet zo leuk vinden me toch up to date houden met gifs, caps en uitleg dat waardeer ik echt. Bedankt!
Dat is waar. Wel fijn dat er mensen zijn die ondanks dat me toch een beetje helpen (:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
je mag leuk vinden wie je wilt toch
ik moet er wel om lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Berend is ook niet meegegaan in het plan , wat lult hij dan tegen Marciano
stomme vraag misschien, maar waarom vind je hen zo interessant?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik wil even een bedankje geven aan de mensen die ondanks dat ze Bern en Sasha niet zo leuk vinden me toch up to date houden met gifs, caps en uitleg dat waardeer ik echt. Bedankt!
Is geen stomme vraag hoor. Ik vind ze dus wel lief samen en ik zie wel echt dat ze elkaar leuk vinden en daar geniet ik dan weer van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar waarom vind je hen zo interessant?
Marciano komt ook een boel poep uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Je kan vergeven maar niet vergeten en ik denk dat is wat speelt
okequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Is geen stomme vraag hoor. Ik vind ze dus wel lief samen en ik zie wel echt dat ze elkaar leuk vinden en daar geniet ik dan weer van.
Zolang ik ook niet leuk mag vinden wie ik wilquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
je mag leuk vinden wie je wilt toch
Ik weet dat veel mensen ze saai vinden en dat mag iedereen zijn eigen mening maar ik mag ze ook leuk vinden toch (:quote:
Misschien nog meer zijn groepje, Kim is zijn roeptoeter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Berend Marciano over het groepje van zijn vrouwtje die allemaal op Jeff zijn gegaan\[ afbeelding ]
Van mij wel haha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang ik ook niet leuk mag vinden wie ik wil
gek hequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar van moet denken?
waarschijnlijk zijn het ook leuke mensen. Sasja en Bern laten niet zoveel van zichzelf zien dus worden ze eerder gezien als saai. Misschien veranderd dat nog naarmate het programma vordert en er minder mensen in de loods zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is waar. Wel fijn dat er mensen zijn die ondanks dat me toch een beetje helpen (:
Wandeldate?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Berend gaan elkaar weer vaker zien
van mij wel hoor, de meesten spugen hier volgens mij op marciano. Ik vind hem wel meevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen ze saai vinden en dat mag iedereen zijn eigen mening maar ik mag ze ook leuk vinden toch (:
absoluut dat mag ook tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang ik ook niet leuk mag vinden wie ik wil
Volgens mij ligt Marciano liever achter Kim te plakkenquote:
Dat is wel zo maar zie liever mensen die oprecht zijn met elkaar in mijn ogen dan dan een Wanda die fake doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn het ook leuke mensen. Sasja en Bern laten niet zoveel van zichzelf zien dus worden ze eerder gezien als saai. Misschien veranderd dat nog naarmate het programma vordert en er minder mensen in de loods zitten.
Het zijn met name de sterke persoonlijkheden en opvallende gedragingen die met name mijn mening kleurt. Iedereen heeft leuke kanten en minder leuke. Ook Wanda die nu vooral een in mijn ogen lelijke kant van zichzelf laat zien. Anders zou ze in het echte leven geen liefhebbende ouders, een vriend en vriendengroep hebben.
*Mand
Hij is zich weer aan het indekken.quote:
hij zegt nooit zoveel, dus hij valt mij nooit zo opquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
van mij wel hoor, de meesten spugen hier volgens mij op marciano. Ik vind hem wel meevallen.
lekker veilig jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Marciano liever achter Kim te plakken
Ze riep hem al net.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Marciano liever achter Kim te plakken
Tv uitzending gekeken (loopt een kleine week achter) En daar had Jeffrey niet veel op met Jerrold, niet over dat Jerrold een winnaar zou kunnen zijn, maar dat Jerrold een wat arrogante stinkerd is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
Berend het wegsturen van Jerrold is minder persoonlijk
ben ik dan wel met hem eens
Ik erger me aan het taaltje van Marciano, dat gebro enzo en dat voor een vent van 42quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker veilig ja
want hij wil eigenlijk geen gesprekken met anderen dan zijn inner circle
Zijn groepje ja.quote:
Je hebt gelijk.quote:
ze hebben morgen het eten op?quote:
ja is zo. Alhoewel ik me afvraag of ze wel fake doet. Als je wereld zo klein is zoals in de loods ga je je misschien druk maken om kleine dingen en irriteren aan kleine dingen. Sommige mensen zijn misschien ook erg overheersend zonder het zelf door te hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar zie liever mensen die oprecht zijn met elkaar in mijn ogen dan dan een Wanda die fake doet.
ik hoor je broquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
Marciano is een man van zijn woord weet je bro
Fijn maatquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
Marciano is een man van zijn woord weet je bro
Daar zit ook wel wat in. Ach ja gelukkig zitten wij er niet en kunnen wij er hier van genieten ( of onze mening geven)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja is zo. Alhoewel ik me afvraag of ze wel fake doet. Als je wereld zo klein is zoals in de loods ga je je misschien druk maken om kleine dingen en irriteren aan kleine dingen. Sommige mensen zijn misschien ook erg overheersend zonder het zelf door te hebben
met hem als maat heb je geen vijanden nodigquote:
dat zei hij jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
Als Kim K morgen weggaat, zie je Marciano niet meer op de kamer/
Ik hoorde Djedi nog net zeggen: "Flikker op."quote:
ik meende nog iemand net te horen die wilde zeggen: ik zei het tochquote:
nee, het is nu mijn beurt marciano en berendquote:
Nu je het schrijft, idd, dat loopje en lichaamsvorm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:46 schreef juul. het volgende:
Berend doet mij zo aan kabouter Plop denken
Dat kan ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, het is nu mijn beurt marciano en berend
een lieve grote kabouter plopquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:46 schreef juul. het volgende:
ik denk dat het tijd wordt om voor de 80e keer MIB !!! te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:46 schreef juul. het volgende:
aha is dat ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tv uitzending gekeken (loopt een kleine week achter) En daar had Jeffrey niet veel op met Jerrold, niet over dat Jerrold een winnaar zou kunnen zijn, maar dat Jerrold een wat arrogante stinkerd is.
U gaat door voor de koelkast.quote:
Rijmelarij van likmevestje.quote:
Neem de moeite niet eens om het te lezen, kan die knul niet uitstaan. Hij wekt bij mij kriebels op, op een verkeerde manierquote:
Ruben .. ik snap dit niet zo goed van hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
mag hopen dat Ruben zich niet gaat ontpoppen tot stalker
iets alsquote:
aaah wat zijn ze lief hequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Gaan we nog even socializen met de mensen beneden die we leuk vinden, en daarna naar boven..
Ruben : Met de mensen die we leuk vinden..
weggaat? heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
Als Kim K morgen weggaat, zie je Marciano niet meer op de kamer/
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets als
ik ben ruben
en ik dicht heel graag
Djedi is de chick
soms een beetje vaag
weet dat zij de enige is voor mij
een betere komt er nooit voorbij
ja bij mij ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Neem de moeite niet eens om het te lezen, kan die knul niet uitstaan. Hij wekt bij mij kriebels op, op een verkeerde manier
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets als
ik ben ruben
en ik dicht heel graag
Djedi is de chick
soms een beetje vaag
weet dat zij de enige is voor mij
een betere komt er nooit voorbij
niksquote:
als er totaal 10 weg zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
die ene slaapkamer zou toch dichtgaan als er iemand weg was?
Awwquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
Jappie de mazzel pik
eten met Eunice
Dan hoop ik op een compleet nieuwe indeling.quote:
Mirthe had een dikke pizza hoor ik net.quote:
nee die heeft al pizza gegeten???quote:
verwarrend al die apart en toch samen kokende mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe had een dikke pizza hoor ik net.
Nu snap ik het ook niet meer , ik dacht dat je zei dat hij een date met Eunice hadquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft al pizza gegeten???
ik weet het niet meer
Je kan ook niet alles meekrijgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft al pizza gegeten???
ik weet het niet meer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu snap ik het ook niet meer , ik dacht dat je zei dat hij een date met Eunice had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |