quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vraag me af wat ik jou misdaan heb
Maddy : Niets
Wanda : Er komen mensen naar me toe die zeggen dat jij dingen zegt die ik gedaan zou hebben.
Maddy : Zoals wat?
Wanda : Dat ik zou hebben gezegd dat iemand snoepjes heeft gejat.
Maddy : Heb ik nooit jou naam in genoemd.
hadde kim k ook met wandawijf ruzie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:14 schreef D. het volgende:
Ikzie geen Wanda en Maddy, ik zie Kim K. Die zich niet kan aankleden
Maddy denkt zelf ook dat Kim D jatquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
M : Ik denk dat mensen stelen, ik denk dat KimD steelt..
W : Maar dat ga je toch niet zeggen...?
M : Ik moet gewoon helemaal niks meer zeggen.
Ja dit hoop ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:16 schreef chufi het volgende:
Zou Maddy nu denken ... Lul maar lekker door het boeit me niet ..
Maar er is geen lijstje hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Wanda geeft dus nu toch toe dat er een lijstje is, indirect....Kim D, en Kenzy staan er op zegt ze letterlijk, dus er IS een lijstje.
Dat hoop ik, en dat ze dus ook niet naar die mensen toe gaat stappen die het betreft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:16 schreef chufi het volgende:
Zou Maddy nu denken ... Lul maar lekker door het boeit me niet ..
Ze spreekt zich voortdurend tegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar er is geen lijstje hoor![]()
Ze jankt nog net niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie die rode vlekken in het gezicht van Wanda
had wandawijf ook met kim k ruzie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:18 schreef Kakadylo het volgende:
In theorie kunnen zij inderdaad heel erg groot worden
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
had wandawijf ook met kim k ruzie?
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
had wandawijf ook met kim k ruzie?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy laat zich zo weer inpakken door Wanda, vind het bijna zielig
Beiden zijn niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy laat zich zo weer inpakken door Wanda, vind het bijna zielig
Aan de rode vlekken in haar gezicht te zien wel jaquote:
dodelijk vermoeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat maar door
Deden ze dat maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : We zijn nu al 2 dagen keihard aan het ontkennen over dat lijstje, want als dat uitkomt kunnen we direct onze koffers pakken.
Maar de hele loods weet er vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Het lijstje is top secret !! Dat is altijd top secret geweest !
Ben benieuwd wat ze nu gaat doen, of hopelijk helemaal niets gaat doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy geeft Wanda weer gelijk... hou op zeg, hoe oud ben je Maddy??? Wanda is een grote manipulator, een leugenaar een een aso wijf
tja, ze kan niet tegen Wanda op en die stookt lekker door en Maddy wordt er steeds onzekerder doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu gaat doen, of hopelijk helemaal niets gaat doen.
Gewoon een nekschot, klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:30 schreef Lrod01 het volgende:
Wat een in en in triest mens is die Wanda. Zou dat mens bijna iets ergs toewensen.
Het is alsof je naar een tactische bespreking van Schubbekutteveen 4 bent aan het luisterenquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat en gaat maar door
Ze dacht Maddy te kunnen sturen en dat is niet geluktquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb jou gekozen omdat ik jou oprecht een goede manager vindt...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze dacht Maddy te kunnen sturen en dat is niet gelukt
Ze kan niet poepen als er iemand in de buurt is ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Sta je dan met je strontpapier in je klauwen, heb je nu een goeie dag?
En daarna nooit meer naar luisterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy nu boetedoening doen op kamer 3.
SHAME SHAME SHAME
Ik trek dit echt niet , ik vind dit zo naar om te zien , ik heb echt medelijden met haarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
SHAME SHAME SHAME
Waarom moet zij zich verantwoorden en die kamer doet maar, ze roddelen over haar, schelden haar achter haar rug om uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
SHAME SHAME SHAME
Zonde, hier hebben ze dus niets aan in de uitzending.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
haha. .febo wou niet ingrijpen tijdens het moment zelf .. nu ZC
Ze bedenken vast wel iets .. desnoods ondertiteling.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zonde, hier hebben ze dus niets aan in de uitzending.
Ik denk dat in hun hoofd lijstje, een geschreven lijstje is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb al honderd keer gezegd dat ik niets weet van een lijstje!
En een fokking SL om even in de woorden van Wanda te blijven.
top secret ssssstquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda zweert op alles dat er geen lijstje is!
Maddy moet alles op tafel gooienquote:
moet ze vast straks weer schijtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is inmiddels dus weer leipboos.
Ik loop wat achter, maar ze loog toen ze tegen Kim zei dat Wanda heeft gezegd dat ze bezig zijn zich eronder uit te lullen.quote:
quote:
Dat geeft ze ook toe, dat ze fout is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze is hier ook wel debet aan
Martin ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb medelijden met maddy, Martin heeft wel een goed punt , Maddy is zelf ook onderdeel van die kamer
Vrouwen ( onderling) kwaaltjequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:00 schreef mangalie het volgende:
Zowel Maddy als Wanda zijn stokers en leugenaars...
Ze ziet er afgeleefd uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy ziet er oud uit voor iemand van 56
Ik dacht ook dat Wanda een jaar of 10 ouder wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy ziet er oud uit voor iemand van 56
Dan moet ze er niet aan meedoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
ik ben fucking 56 de gesprekken die plaatsvinden in kamer 3 kan ik me helemaal niet in vinden
Snap ik maar wat ze zegt kan hem ook schadenquote:
En daardoor komt ze in de shit. Allemaal kleine leugentjes om iedereen tevreden te stellen, dat komt ooit uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het zielig voor Maddy ... ik geloof dat ze wel echt probeert om alles goed te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |