--------------------quote:Amber alert voor vermist meisje (10 jaar), laatst gezien omgeving Raamsdonksveer
RAAMSDONKSVEER - De politie heeft een amber alert uitgegeven voor een 10-jarig meisje, Hebe, dat wordt vermist. Via een Amber Alert doet de politie een oproep aan iedereen om uit te kijken naar een vermist kind dat in levensgevaar is.
Het meisje is gehandicapt en heeft zorg nodig, zo meldt de politie. Ze is weg met een begeleidster in een zwarte Kia Picanto PR425K en werd voor het laatst gezien in Raamsdonksveer. Ze draagt een paarse rugtas, felroze jas en zwarte rok.
Meer informatie geeft de politie op dit moment niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)eving-raamsdonksveer
Of ze hebben samen een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:53 schreef myShizzle het volgende:
Dus die begeleidster heeft haar gekidnapt
Slootjes langslopen op de route hoeft toch geen uren te duren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:03 schreef Momo het volgende:
Als ik het bericht van moeders lees denk ik niet ze de begeleidster verdenkt van ontvoering. Denk dat het waarschijnlijker is dat ze ergens in een sloot zijn gereden...
Wel als de auto eventueel kopje onder is gegaan in een diepe sloot/meertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Slootjes langslopen op de route hoeft toch geen uren te duren?
In Vught zitten ze binnen gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:06 schreef Momo het volgende:
Ik lees wel Vught, hopelijk zijn ze niet te prooi gevallen aan een of andere gekke crimineel. Maarja waarschijnlijk puur toeval dat het deze omgeving is.
Dat is een EBI he, geen forensische GGZ instelling waar mensen verlof krijgen of iets makkelijker kunnen ontsnappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:06 schreef Momo het volgende:
Ik lees wel Vught, hopelijk zijn ze niet te prooi gevallen aan een of andere gekke crimineel. Maarja waarschijnlijk puur toeval dat het deze omgeving is.
Huhquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een EBI he, geen forensische GGZ instelling waar mensen verlof krijgen of iets makkelijker kunnen ontsnappen.
fixed :-)quote:
Of ergens in de struiken ligt. Dat is vorig jaar nog gebeurd, de slachtoffers werden pas na anderhalve dag teruggevonden:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel als de auto eventueel kopje onder is gegaan in een diepe sloot/meertje.
Al zou ze haar wel verdenken denk ik niet dat het verstandig is dit wereldkundig te maken. Nog niet althans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:03 schreef Momo het volgende:
Als ik het bericht van moeders lees denk ik niet ze de begeleidster verdenkt van ontvoering. Denk dat het waarschijnlijker is dat ze ergens in een sloot zijn gereden...
Naam en foto staan in het Twitter bericht. Verder niks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Is er nog wat meer info over de begeleidster?
Op Facebook stond ook een signalement.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:29 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Naam en foto staan in het Twitter bericht. Verder niks.
Zo werkt dat niet, het is niet zo dat je even de GPS van een telefoon uitleest, daarnaast moet je daar toestemming van de Officier van Justitie hebben, en zelfs als je dan toestemming hebt moet je op basis van zendmasten aan de gang, dat is volgens mij niet iets wat realtime kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Politie moet toch wel vrij snel een telefoon kunnen tracken zeg maar waar die op het moment is, van die begeleidster dus. Of voor het laatst is geweest.
Normale mensen hebben geen Facebookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op Facebook stond ook een signalement.
Waarom zo moeilijk doen voor een signalement op papier als er allemaal foto's zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.html
Signalement
Omdat ze die niet licht uitgeven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:32 schreef streamjohan het volgende:
Waarom vandaag pas een Amber Alert?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.html
Signalement
Oké, maar lijkt me wel dat ze dat vrij snel in gang kunnen gaan zetten als ze over een paar uur nog niet terecht zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het is niet zo dat je even de GPS van een telefoon uitleest, daarnaast moet je daar toestemming van de Officier van Justitie hebben, en zelfs als je dan toestemming hebt moet je op basis van zendmasten aan de gang, dat is volgens mij niet iets wat realtime kan.
Zeer vreemd, lijkt me sterk dat deze mevrouw gewoon lekker thuis zit nu. Dat zal toch vast wel gechecked zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:37 schreef roos94 het volgende:
Waarom staat dit in de telegraaf
. De politie kan niet zeggen wie de tweede persoon is die vermist is. Het gaat in ieder geval om een vrouw van 26 jaar oud met blond, halflang haar en blauwe ogen.
Volgens mij wordt het als een vrij zwaar opsporingsmiddel gezien, en ik kan me niet in andere zaken herinneren dat ze dit heel snel hebben ingezet, doorgaans is het ook niet nodig omdat men wel real time kentekens kan uitlezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké, maar lijkt me wel dat ze dat vrij snel in gang kunnen gaan zetten als ze over een paar uur nog niet terecht zijn.
Serieuze vraag of wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:37 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Zeer vreemd, lijkt me sterk dat deze mevrouw gewoon lekker thuis zit nu. Dat zal toch vast wel gechecked zijn?
Neem aan dat de familie van Sanne haar ook mist ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:37 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Zeer vreemd, lijkt me sterk dat deze mevrouw gewoon lekker thuis zit nu. Dat zal toch vast wel gechecked zijn?
Bedoelen ze daarmee niet de begeleidster?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:37 schreef roos94 het volgende:
Waarom staat dit in de telegraaf
. De politie kan niet zeggen wie de tweede persoon is die vermist is. Het gaat in ieder geval om een vrouw van 26 jaar oud met blond, halflang haar en blauwe ogen.
Wil je er alvast een reeks van maken?quote:
Waarschijnlijk omdat duizenden zieke geesten zo;''n persoon gaan opzoeken op facebook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de moeder haar profielfoto op Facebook net aangepast heeft.
Ik zou er niet aan denken dat te doen als m’n kind vermist is.
Hoi @Momo Misschien de naam van de moeder in het screenshot in de OP even zwart maken? Nu gaan er weer allemaal mensen op haar Facebook kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de moeder haar profielfoto op Facebook net aangepast heeft.
Hoezo? zit je jaren lang op feestboek berichtjes te posten die nergens over gaan. Drie keer per dag een andere profielfoto omdat je weer lekker hebt zitten poepen. Heb je een keer wat te melden en dan mag je je foto niet aanpassen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Je staat in één keer in de landelijke media hé, dan moet je wel goed voor de dag komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Stalken? Ik kwam het bericht zelf tegen op m’n tijdlijn. Doe eens normaal zeg, weet je eigenlijk wel wat de defenitie van ‘stalken’ is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat duizenden zieke geesten zo;''n persoon gaan opzoeken op facebook.
Ja, jij dus ook. wat bezielt je om die vrouw te gaan stalken?
Het berichtje is op andere media al een miljoenmiljard keer gedeeld. Zal een zwart blokje op Fok! iets uitmaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoi @:Momo Misschien de naam van de moeder in het screenshot in de OP even zwart maken? Nu gaan er weer allemaal mensen op haar Facebook kijken.
Is niet gek, veel mensen bekijken profiel nu en moeder wil gewoon niet zo in beeld nu met haar eigen foto. Niks geks aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat wil niet zeggen dat FOK! hier aan mee moet werken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:47 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Het berichtje is op andere media al een miljoenmiljard keer gedeeld. Zal een zwart blokje op Fok! iets uitmaken.
Los daarvan, waarom zou je haar niet mogen opzoeken.
Waarom zou je wel? Lekker kijken wie er leed heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:47 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Het berichtje is op andere media al een miljoenmiljard keer gedeeld. Zal een zwart blokje op Fok! iets uitmaken.
Los daarvan, waarom zou je haar niet mogen opzoeken.
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:48 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Is niet gek, veel mensen bekijken profiel nu en moeder wil gewoon niet zo in beeld nu met haar eigen foto. Niks geks aan?
Deelt ze haar bericht niet om gedeeld te worden? Als het niet in de OP staat, dan wel tig keer via je tijdlijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoi @:Momo Misschien de naam van de moeder in het screenshot in de OP even zwart maken? Nu gaan er weer allemaal mensen op haar Facebook kijken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:51 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een versie zonder naam in elk geval, misschien beter tegen de psychopaten hier
Die mag wel belaagd wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:51 schreef streamjohan het volgende:
[..]Naam van de vader boeit niet?
Daarom typ je nu ook haar hele naam?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:54 schreef Speekselklier het volgende:
De enige die je misschien weg zo moeten halen is Sanne Bos, die heeft helemaal geen toestemming gegegevn om gedeeld te worden.
Van mij hoeft ze ook niet weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:54 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Daarom typ je nu ook haar hele naam?
Hebe ook geen toestemming gegeven dus haal die ook maar wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:54 schreef Speekselklier het volgende:
De enige die je misschien weg zou halen is naam van de begeleider, die heeft helemaal geen toestemming gegegevn om gedeeld te worden. Maar ik daar zou ik scheit aan hebben, moet je maar geen kinderen zoekmaken.
Je weet niet wat er is gebeurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:54 schreef Speekselklier het volgende:
Maar ik daar zou ik scheit aan hebben, moet je maar geen kinderen zoekmaken.
Dat zijn bots.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:57 schreef streamjohan het volgende:
Op die facebook die mensen die reclame maken voor een Telegram groep onder oprechte berichten...![]()
![]()
![]()
![]()
Zij is ook vermist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:54 schreef Speekselklier het volgende:
De enige die je misschien weg zou halen is naam van de begeleider, die heeft helemaal geen toestemming gegegevn om gedeeld te worden. Maar ik daar zou ik scheit aan hebben, moet je maar geen kinderen zoekmaken.
Gedurende de tijd dat een Amber Alert geldt, is het in het belang van het kind dat de naam gedeeld wordt. En die van eventuele mede-vermisten of vermeende daders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hebe ook geen toestemming gegeven dus haal die ook maar weg
Ah, ze is al veroordeeld terwijl we geen idee hebben wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:54 schreef Speekselklier het volgende:
Ja het was een sarcastische reactie omdat die sanne geen toestemming had gegeven maar de vrouw wordt vermist dus dat gaat een beetje moeilijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Gedurende de tijd dat een Amber Alert geldt, is het in het belang van het kind dat de naam gedeeld wordt. En eventuele mede-vermisten of vermeende daders. Zodra de alert wordt ingetrokken, knippen we alle namen weer weg hier.
Weet ik, maar even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja het was een sarcastische reactie omdat die sanne geen toestemming had gegeven maar de vrouw wordt vermist dus dat gaat een beetje moeilijk
Nee, staat iemand met een rookmachine voor de fun.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het erg mistig in de omgeving waar ze worden vermist?
Het was vanochtend overal mistig in Nederland, maar ze zijn sinds gister al vermist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn. Hopelijk een misverstand…quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liggen ze ergens met de auto op de bodem. Maar goed, we zullen zien.
Amber alert wordt zo ook verspreid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb haar zeker niet veroordeeld. Maar ook als het een ongeluk is is de begeleidster partij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah, ze is al veroordeeld terwijl we geen idee hebben wat er is gebeurd.
En scheit.![]()
Hier is het bijvoorbeeld niet mistig, dus niet in het hele land.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:03 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Nee, staat iemand met een rookmachine voor de fun.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Moeder weet de media goed te vinden. Hopelijk gaan ze haar ook na. Meer zeg ik niet.
Oost en zuid NL was vanochtend vooral mistig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier is het bijvoorbeeld niet mistig, dus niet in het hele land.
En dat kan wel meespelen in de mogelijkheid van een ongeluk ofzo.
"Moet je maar geen kinderen zoekmaken" is gewoon haar als schuldige aanwijzen en dat is op dit moment absurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik heb haar zeker niet veroordeeld. Maar ook als het een ongeluk is is de begeleidster partij.
Wie weet inderdaad, het is best een beetje raar dat de moeder haar profielfoto op Facebook net aangepast heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
of heeft de familie er mee te maken…
Wat dat betreft ligt van alles open.
Ik vind het ook een beetje vreemd maar laten we niet te snel conclusies trekken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wie weet inderdaad, het is best een beetje raar dat de moeder haar profielfoto op Facebook net aangepast heeft.
Daar denk je toch niet aan als je kind vermist is?
Tenzij...
Wat lul je nou dom? De foto is aangepast van een selfie naar een foto van één van haar vermiste kinderen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wie weet inderdaad, het is best een beetje raar dat de moeder haar profielfoto op Facebook net aangepast heeft.
Daar denk je toch niet aan als je kind vermist is?
Tenzij...
Niks absurds aan. Als de begeleidster de auto in de sloot heeft gereden is ze er nog steeds bij betrokken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
"Moet je maar geen kinderen zoekmaken" is gewoon haar als schuldige aanwijzen en dat is op dit moment absurd.
Was een sarcastische verwijzing naar MissButterflyy in NWS / [Amber Alert] 10-jarig meisje Hebe vermistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:10 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? De foto is aangepast van een selfie naar een foto van één van haar vermiste kinderen.Kom je uit een fucking ei ofzo?
[ afbeelding ]
Misschien niet eens zo'n gek plan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:11 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ga lekker helpen zoeken in plaats van in Fok! elk woord op een weegschaaltje leggen.
Welk bericht?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:22 schreef NoXia het volgende:
Het bericht is verwijderd. Wie weet snel nieuws.
Welk bericht?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:22 schreef NoXia het volgende:
Het bericht is verwijderd. Wie weet snel nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |