--------------------quote:Amber alert voor vermist meisje (10 jaar), laatst gezien omgeving Raamsdonksveer
RAAMSDONKSVEER - De politie heeft een amber alert uitgegeven voor een 10-jarig meisje, Hebe, dat wordt vermist. Via een Amber Alert doet de politie een oproep aan iedereen om uit te kijken naar een vermist kind dat in levensgevaar is.
Het meisje is gehandicapt en heeft zorg nodig, zo meldt de politie. Ze is weg met een begeleidster in een zwarte Kia Picanto PR425K en werd voor het laatst gezien in Raamsdonksveer. Ze draagt een paarse rugtas, felroze jas en zwarte rok.
Meer informatie geeft de politie op dit moment niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)eving-raamsdonksveer
Of ze hebben samen een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:53 schreef myShizzle het volgende:
Dus die begeleidster heeft haar gekidnapt
Slootjes langslopen op de route hoeft toch geen uren te duren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:03 schreef Momo het volgende:
Als ik het bericht van moeders lees denk ik niet ze de begeleidster verdenkt van ontvoering. Denk dat het waarschijnlijker is dat ze ergens in een sloot zijn gereden...
Wel als de auto eventueel kopje onder is gegaan in een diepe sloot/meertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Slootjes langslopen op de route hoeft toch geen uren te duren?
In Vught zitten ze binnen gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:06 schreef Momo het volgende:
Ik lees wel Vught, hopelijk zijn ze niet te prooi gevallen aan een of andere gekke crimineel. Maarja waarschijnlijk puur toeval dat het deze omgeving is.
Dat is een EBI he, geen forensische GGZ instelling waar mensen verlof krijgen of iets makkelijker kunnen ontsnappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:06 schreef Momo het volgende:
Ik lees wel Vught, hopelijk zijn ze niet te prooi gevallen aan een of andere gekke crimineel. Maarja waarschijnlijk puur toeval dat het deze omgeving is.
Huhquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een EBI he, geen forensische GGZ instelling waar mensen verlof krijgen of iets makkelijker kunnen ontsnappen.
fixed :-)quote:
Of ergens in de struiken ligt. Dat is vorig jaar nog gebeurd, de slachtoffers werden pas na anderhalve dag teruggevonden:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel als de auto eventueel kopje onder is gegaan in een diepe sloot/meertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |