Meer naar onderen staat het wel nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:25 schreef NoXia het volgende:
Oh nee, staat er nog maar niet meer op haar tijdlijn?
https://www.facebook.com/(...)3RBj2wukzreqnboqy4Ul
Denk je dat ze zo even een blik van honderden agenten opentrekken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:29 schreef streamjohan het volgende:
En de politie geeft aan landweggetjes "te proberen"? Doen ze dat zelf niet?
Geen capaciteit voor, dus zo gaat het sneller.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:29 schreef streamjohan het volgende:
En de politie geeft aan landweggetjes "te proberen"? Doen ze dat zelf niet?
Als Hebe Amalia was, welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze zo even een blik van honderden agenten opentrekken?
Voor een amber alert toch wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het niet beter dit door bijvoorbeeld https://www.cpv-nl.nl/ te laten coordineren in plaats van een willekeurige Fieke op Facebook?quote:
Kom Fieke is al organisator van een paar Faceboek-groepen over punniken en gipskabouters en dat doet ze best goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het niet beter dit door bijvoorbeeld https://www.cpv-nl.nl/ te laten coordineren in plaats van een willekeurige Fieke op Facebook?
Volgens mij is Fieke een vriendin van de fam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het niet beter dit door bijvoorbeeld https://www.cpv-nl.nl/ te laten coordineren in plaats van een willekeurige Fieke op Facebook?
Neemt niet weg dat het beter is om het te laten coördineren door mensen die er ervaring mee hebben. Dit helpt niemandquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:44 schreef NoXia het volgende:
[..]
Volgens mij is Fieke een vriendin van de fam.
We leven nu in een participatiemaatschappij héquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het beter is om het te laten coördineren door mensen die er ervaring mee hebben. Dit helpt niemand
Dat kan prima. Maar wel gecoördineerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:49 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
We leven nu in een participatiemaatschappij hé
Dat weet je niet, als je moet gaan zoeken in bossen oid zal dat gecoördineerd moeten zijn, maar zoeken langs de weg kan iedereen doen. Valt ook niet zoveel uit te wissen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het beter is om het te laten coördineren door mensen die er ervaring mee hebben. Dit helpt niemand
Welnee, alle hulp is welkom en bovendien vinden meestal de mensen die de hond uitlaten of een wandelaar het gene wat/wie vermist is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan prima. Maar wel gecoördineerd.
Op de Eindhovense woonwagenkampen zullen ze wel klaar zijn inmiddels. Daar hadden ze er duizend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben niet ingelicht en ging er dus vanuit dat het opgelost was toen ik het topic zag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Is het FOK detective team al geformeerd?
Dat doet die vriendin v/d familie toch ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan prima. Maar wel gecoördineerd.
Nee, dat is gewoon vermist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het erg mistig in de omgeving waar ze worden vermist?
Er zullen meer wegen zijn van Raamsdonksveer naar Vught. Binnenwegen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Raamsdonkveer naar Vught is eigenlijk vrij eenvoudig rijden via de A59. De speculaties over dat ze te water zijn geraakt lijken me in die zin best vergezocht.
Je weet niet of ze over de snelweg zijn gegaan, daarnaast zul je ook een keer er op en er af moeten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Raamsdonkveer naar Vught is eigenlijk vrij eenvoudig rijden via de A59. De speculaties over dat ze te water zijn geraakt lijken me in die zin best vergezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |