Ja maar die torens vallen recht naar benedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Na meerdere aanslagen te hebben gepleegd op Amerikaannse doelwitten, waaronder eerder al het WTC, mikken radicale moslims een vliegtuig in de torens.
In die zin paste 9/11 in een patroon. De officiële lezing is dan ook minder gek dan de 'truthers' doen overkomen.
Bovendien is het ondoenlijk om zo'n inside job in het geniep te beramen, zonder dat een betrokkene uit de school klapt.
Ik zal de pol-mods de moeite besparen: nodig me maar uit in het BNW 9/11-topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
Na meerdere aanslagen te hebben gepleegd op Amerikaannse doelwitten, waaronder eerder al het WTC, mikken radicale moslims een vliegtuig in de torens.
In die zin paste 9/11 in een patroon. De officiële lezing is dan ook minder gek dan de 'truthers' doen overkomen.
Bovendien is het ondoenlijk om zo'n inside job in het geniep te beramen, zonder dat een betrokkene uit de school klapt.
Weet niet of je wel eens een controlled demolition hebt gezien, maar de ineenstorting van de WTC-torens zag er heel anders uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja maar die torens vallen recht naar beneden
Waarom wordt er door truthers 0,0 geschreven over de WTC bomaanslag van 1993 (met ook een beoogde instorting) en alle jaren van berichten over dreigingen daarvoor en daarna? 9/11 was een theatraler gebeuren, maar niet geheel onverwacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Iedereen die uit de school klapt wordt een kopje kleiner gemaakt dus mensen laten het wel uit hun hoofd.
Baudet maakt zich zelf een kopje kleiner met bizarre uitspraken over boreaal Nederland, Joodse complotten, reptielen etc. Het niet dat iemand hem dwingt die dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Iedereen die uit de school klapt wordt een kopje kleiner gemaakt dus mensen laten het wel uit hun hoofd.
Ja, of er is geen school om uit te klappen omdat het gewoonweg geen inside job is. Gevalletje Occam's razor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Sommige soorten hagedissen kunnen om belagers te slim af te zijn een deel van hun staart verliezen die vervolgens weer teruggroeit. Misschien groeit zijn kop weer terug en is Baudet zelf een reptiel. Bewijs het tegendeel maar eens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Baudet maakt zich zelf een kopje kleiner met bizarre uitspraken over boreaal Nederland, Joodse complotten, reptielen etc. Het niet dat iemand hem dwingt die dingen te zeggen.
Is dat zo? Volgens mij poneer jij dat als een feit terwijl dat gewoon niet het geval is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef Akathisia het volgende:
Maar hoe ervaren jullie dat nou, als mensen die, anders dan Baudet, nog in de democratie geloven, dat ze vandaag onherstelbaar veel schade is aangedaan?
Omdat hijzelf blijkbaar van mening is dat dit een prima regel is. Voor anderen, uiteraard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:23 schreef Akathisia het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, maar waarom, oh waarom, heeft hij dan voor de commissie en haar bevoegdheden gestemd?
Maar stel je hiermee dat hij niet kon inschatten dat het tegen hem gebruikt kon worden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
Omdat hijzelf blijkbaar van mening is dat dit een prima regel is. Voor anderen, uiteraard.
En daarmee zijn we weer terug bij af, Baudet is een groot voorstander van vrijheid en regels zolang het hem goed uitkomt en anders niet.
Ik stel hiermee dat hij het een prima regel vond en geen aanval op de democratie. Nu hij het onderwerp is zal hij daar ongetwijfeld anders over denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar stel je hiermee dat hij niet kon inschatten dat het tegen hem gebruikt kon worden?
Doet dat wat af aan het rechtmatig zijn van die regel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar stel je hiermee dat hij niet kon inschatten dat het tegen hem gebruikt kon worden?
Toen het om de penthouse van Pechtold ging vond hij het vastleggen van deze regel helemaal geen aanval op de democratie maar juist een heel goed idee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik stel hiermee dat hij het een prima regel vond en geen aanval op de democratie. Nu hij het onderwerp is zal hij daar ongetwijfeld anders over denken.
Karma is a bitch toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen het om de penthouse van Pechtold ging vond hij het vastleggen van deze regel helemaal geen aanval op de democratie maar juist een heel goed idee.
Dat lijkt me wel heel erg kortzichtig van zijn hand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ik stel hiermee dat hij het een prima regel vond en geen aanval op de democratie. Nu hij het onderwerp is zal hij daar ongetwijfeld anders over denken.
Niet het punt, ik probeer gewoon zijn beweegredenen te vatten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:44 schreef Leandra het volgende:
Doet dat wat af aan het rechtmatig zijn van die regel?
Precies daarom vind ik het zo curieus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:44 schreef Leandra het volgende:
Als ik hier in de wijk morgen een regel onderteken dat we niet op zondag in de tuin zullen werken en ik laat vervolgens vrolijk op zondag de tuinman komen dan weet ik ook dat er gezeik van komt.
Ik denk dat je verwachtingen te hoog zijn als je werkelijk denkt dat hij eerst bewust voor die regeling gestemd heeft en vervolgens die regeling bewust negeert en gaat doen alsof het allemaal niet eerlijk is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niet het punt, ik probeer gewoon zijn beweegredenen te vatten.
[..]
Precies daarom vind ik het zo curieus.
Er is weinig succesvols aan Baudet hoor. Politicus worden was ook een soort laatste noodgreep omdat hij overal uitgekotst was. Wat dat betreft is hij de perfecte vertegenwoordiger van zijn natuurlijke achterban. Mislukte figuren die iemand nodig hebben om de schuld te geven van het eigen mislukte leven. Joden, moslims, migranten, globalisten, non-Borealen, eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Het leven is kut en dat is de schuld van….quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:12 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat deze man helemaal niet succesvol wil zijn. Elke keer bouwt hij weer iets op. Dat helpt hij vervolgens echter zelf de afgrond in door enkele belachelijke uitspraken te doen. Alsof hij telkens net even verder over de grens van het toelaatbare heen wil. Het is alsof hij eigenlijk helemaal geen politicus wil zijn. Het sneue is alleen dat er de hele tijd maar mensen op hem blijven stemmen.
Het lukt om toch een organisatie op poten te zetten en mensen aan zich te binden. Mij zou het niet lukken. In die zin noem ik hem succesvol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Er is weinig succesvols aan Baudet hoor. Politicus worden was ook een soort laatste noodgreep omdat hij overal uitgekotst was. Wat dat betreft is hij de perfecte vertegenwoordiger van zijn natuurlijke achterban. Mislukte figuren die iemand nodig hebben om de schuld te geven van het eigen mislukte leven. Joden, moslims, migranten, globalisten, non-Borealen, eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Het leven is kut en dat is de schuld van….
Dat op poten zetten was vooral Otten. En sinds Otten weg is heeft hij vooral mensen verloren, niet aan zich gebonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het lukt om toch een organisatie op poten te zetten en mensen aan zich te binden. Mij zou het niet lukken. In die zin noem ik hem succesvol.
Ik denk dat hij vindt dat regels voor het gepeupel gelden en niet voor de Messias zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |