Aah, dat is minder voor de sociale ontwikkeling ja. Nog even verder wervenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het zijn 4 kinderen van verschillende leeftijden, als ik het goed begrepen. Een start zonder leeftijdsgenootjes om je heen lijkt me, op welke school dan ook, een beroerde start.
Ook die indoctrinatie kan beter stoppen imho. Maar het is inderdaad wel in lijn met het Nederlands onderwijssysteem dat iedereen op zich vrij is in het opzetten van een school volgens zijn of haar eigen visie, zolang de onderwijsinspectie vindt dat de resultaten en procedures op orde zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:01 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Op gereformeerde scholen hangt men ook klinkklare lariekoek aan (in mijn ogen), maar qua onderwijs is het er volgens mij prima.
BNW of BNW-gekkigheid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.
Het is derhalve niet heel vergezocht dat ook FvD banden onderhoudt met het Kremlin, zeker gezien de betrokkenheid van Laughland en de absurde houding van Baudet ten aanzien van Poetin en de Russische invasie van Oekraïne.
Let wel: keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar ik zou het niet van de hand wijzen als 'BNW-gekkigheid'.
Je hebt gelijk: 'gekkigheid' is een overbodige toevoeging.quote:
quote:
Ja, helaas vervalt je hele post daarmee omdat heel BNW is opgetuigd met ''Het is niet ongewoon dat CIA (of vul in) dit doet/deed, dus...".quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: 'gekkigheid' is een overbodige toevoeging.
Kan gewoon een idiom aan toegevoegd worden, zoals bij snake (een reptiel) ook gedaan is.quote:
Er is nogal een verschil tussen 'chemtrails zijn echt, want MK-Ultra' en Russische inmenging in Europese politiek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, helaas vervalt je hele post daarmee omdat heel BNW is opgetuigd met ''Het is niet ongewoon dat CIA (of vul in) dit doet/deed, dus...".
Ik vind stromannen en schizofrenie heel interessant dus ik zal ze zeker blijven lezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, als je mijn bijdragen wil negeren, moet je dat vooral doen.
Het is gewoon weer typisch Baudet. Weer wat krankzinnigs roepen en dan verontwaardigd doen en claimen dat je verkeerd wordt begrepen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kan gewoon een idiom aan toegevoegd worden, zoals bij snake (een reptiel) ook gedaan is.
Ja, dat zei ik vanochtend al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
Het is gewoon weer typisch Baudet. Weer wat krankzinnigs roepen en dan verontwaardigd doen en claimen dat je verkeerd wordt begrepen.
Het is vooral zorgwekkend dat het zo lang heeft geduurd voordat hij überhaupt doorhad dat e.e.a. mankeert aan het officiële complotverhaal. Dit geeft wel te denken over de mate van goedgelovigheid van Baudet, en ironisch genoeg was dat voor mij juist aanleiding om te overwegen dat hij reptiles letterlijk bedoelde.quote:Het is flauw en vermoeiend spelletje. Maar dat Baudet een complotdenker is, staat inmiddels als een paal boven water. Eerder verklaarde hij ook al zonder schroom dat 9/11 een inside job was. Tsja, dan ben je toch echt full blown wappie.
Al denk ik nog steeds dat het grotendeels een act is.
Waarom is de democratie ook alweer schade aan gedaan? Omdat Baudet niet weg komt met het schenden van regels die voor alle Kamerleden gelden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef Akathisia het volgende:
Maar hoe ervaren jullie dat nou, als mensen die, anders dan Baudet, nog in de democratie geloven, dat ze vandaag onherstelbaar veel schade is aangedaan?
Een kamermeerderheid heeft de bevoegdheid aangenomen en nu daadwerkelijk ingezet om een volksvertegenwoordiger toegang tot de kamer te ontzeggen. Dat lijkt me vooral de regels van de democratie schenden. En, zoals eerder al aangekaart, zelfs strafbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom is de democratie ook alweer schade aan gedaan? Omdat Baudet niet weg komt met het schenden van regels die voor alle Kamerleden gelden?
Jij zit ook in de '9/11 was een inside job' hoek?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik vanochtend al.
[..]
Het is vooral zorgwekkend dat het zo lang heeft geduurd voordat hij überhaupt doorhad dat e.e.a. mankeert aan het officiële complotverhaal. Dit geeft wel te denken over de mate van goedgelovigheid van Baudet, en ironisch genoeg was dat voor mij juist aanleiding om te overwegen dat hij reptiles letterlijk bedoelde.
Maar dan is het toch democratisch aangenomen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een kamermeerderheid heeft de bevoegdheid aangenomen en nu daadwerkelijk ingezet om een volksvertegenwoordiger toegang tot de kamer te ontzeggen. Dat lijkt me vooral de regels van de democratie schenden. En, zoals eerder al aangekaart, zelfs strafbaar.
Ik weet alleen dat de complottheorie zoals voorgeschoteld van geen kant klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Jij zit ook in de '9/11 was een inside job' hoek?
Enige wat er gebeurt is dat de Tweede Kamer haar eigen regels handhaaft. Van mij had die schorsing niet gehoeven, maar als je regels hebt, is het ook zaak dat ze worden nageleefd en, indien nodig, worden gehandhaafd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef Akathisia het volgende:
Maar hoe ervaren jullie dat nou, als mensen die, anders dan Baudet, nog in de democratie geloven, dat ze vandaag onherstelbaar veel schade is aangedaan?
Je kan binnen de democratie met een meerderheid besluiten om de democratie schade aan te doen. Dat is correct.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:31 schreef XSbig het volgende:
[..]
Maar dan is het toch democratisch aangenomen?
Accepteren dat die mogelijkheid er ligt, is waar het begint natuurlijk. Daarom is het zo verwonderlijk dat hij er zelf voor heeft gestemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
Enige wat er gebeurt is dat de Tweede Kamer haar eigen regels handhaaft. Van mij had die schorsing niet gehoeven, maar als je regels hebt, is het ook zaak dat ze worden nageleefd en, indien nodig, worden gehandhaafd.
Die eerste zin is in dit geval een mening, geen feit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan binnen de democratie met een meerderheid besluiten om de democratie schade aan te doen. Dat is correct.
Na meerdere aanslagen te hebben gepleegd op Amerikaannse doelwitten, waaronder eerder al het WTC, mikken radicale moslims een vliegtuig in de torens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de complottheorie zoals voorgeschoteld van geen kant klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |