Heel irritant hoe ze praat over zielig zieligquote:
Als Jeff had verlorenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Zielig
[..]
Heel irritant hoe ze praat over zielig zielig
Berent wil pokeren met GJ. Hij wil vandaag nietquote:
Bonaquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Nadir staat er een beetje voor spek en Bona bij
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zou het niet leuk zijn als er vanavond nog een eliminatieronde is?
Rare stem van GJquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
Nadir bevestigd dat GJ op Wendy heeft gestemd
willekeurig
en heeft er ook spijt van
Of een spel voor immuniteitquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zou het niet leuk zijn als er vanavond nog een eliminatieronde is?
daar zijn ze echt 5quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat doen ze voor raar spelletje in de slaapkamer?
Verwarrendquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
mirthe denkt
dat zei denken
dat mirthe niet meer bij hun wel horen
mirthe weet dus niet dat ze pissig zijn omdat Jerrold en zij even afstand hebben gehad
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
vor vandaag ben ik echt bijna klaar met dit
deze dag komt in en week op tv niet erder
dan kijk je niet meer naar tvquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
Ik kijk geen uitzendingen op tvquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
you are doomedquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil dit spel niet zien van die gillers. Maar m’n tv reageert niet meer op een stream wissel
Maar Martin is vies vies, hoe hij nu ook weer de hele tijd rondloopt in zijn onderbroek bij de damesquote:
ik vind Ruben ook een griezelquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Martin is vies vies, hoe hij nu ook weer de hele tijd rondloopt in zijn onderbroek bij de dames
Ja, vanmiddag werd Kenzy al gewaarschuwd, die niet op die kamer slaapt, dat Martin z'n broek uit zou trekken. En inderdaad...quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Martin is vies vies, hoe hij nu ook weer de hele tijd rondloopt in zijn onderbroek bij de dames
Beter doe je dat subtielquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
Kom Jappie
wees slim
hoor Mirthe uit
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet,maar soms op vid. land
Martin is nogal exhibitionistischquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag werd Kenzy al gewaarschuwd, die niet op die kamer slaapt, dat Martin z'n broek uit zou trekken. En inderdaad...
Voordat ik hier antwoord op geef .. .wat impliceert ja, en wat impliceert nee?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
hoeveel mannen hier hebben er een pyama broek?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voordat ik hier antwoord op geef .. .wat impliceert ja, en wat impliceert nee?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voordat ik hier antwoord op geef .. .wat impliceert ja, en wat impliceert nee?
mijn vaderquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ken geen mannen met een pyjamabroek behalve de man van m’n zus.
die heb je in pj gezien?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ken geen mannen met een pyjamabroek behalve de man van m’n zus.
Ja, ik weet hoe gek dit klinkt. Ineens…quote:
Zelfde niveau jaquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Valt (ver) buiten Erik's leeftijdsbereik.
me toooooquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ja Martin heeft een oude kop. Dat roep ik al weken
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vindt Martin een ouwe kop hebben. Maddy
Ik ben het al weken met je eensquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
Komt omdat jij m’n verloren zus bentquote:
Heeft ie ook, maar om het Maddy te horen zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
Hij is jonger dan wij zijn hè! Besef dat evenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het al weken met je eens
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat jij m’n verloren zus bent
Ja.. slecht verhaal weer van Alicia.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia vond het niet slim om op Jeffrey te gaan maar ging er wel op
Ja, ze is zelf perkamentquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar om het Maddy te horen zeggen
Wat zien wij er goed en jong uitquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is jonger dan wij zijn hè! Besef dat even
Sowieso!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zien wij er goed en jong uit
jij loopt weer voorquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Morgen krijgt de manager 'm ook nog van links naar rechts ... Kenzi is uit de eetgroep gestapt..
Oh morgen overlegdag! LeuK!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Morgen krijgt de manager 'm ook nog van links naar rechts ... Kenzi is uit de eetgroep gestapt..
Nou nee , zij zagen geen winnaar in Jerold, Jeff wel en daarom is hij wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee klopt, hij ligt eruit
Ze zijn gewoon jaloers op het compliment
mexx hequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Oh, meisje toch. Waarom trek je dit aan…
als je de hele dag zo kijkt moet je toch diep ongelukkig zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zangeres zonder nummer is me een partij zuur zeg
Ja, zo zonde. Ze kan er zo leuk uit zien.quote:
Ik denk dat hij dat ook meende. Ze hadden verder ook geen problemen ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , zij zagen geen winnaar in Jerold, Jeff wel en daarom is hij weg
de meesten hebben geen idee daar wat hun goed staatquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zo zonde. Ze kan er zo leuk uit zien.
Tja…quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:40 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe kun je bij zo'n opdracht nou niet op Moraima, Djedi, Sasha of Berend gaan
Dat denk ik ook , denk dat dat ook helemaal niets met jaloezie te maken heeft .quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook meende. Ze hadden verder ook geen problemen ofzo.
Soms lees je hier iets wat er gezegd werd en dan staat het er maar voor de helft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , zij zagen geen winnaar in Jerold, Jeff wel en daarom is hij weg
Kim ging promotenquote:
Doe normaalquote:
Jerold was idd een grijze muis en meeloperquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Jerrold was een meeloper van kamer drie
ik snap de redenatie van Jeff welquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Jerrold was een meeloper van kamer drie
Zo grijs dat ik zijn naam amper kon binden aan het gezicht. Ik mis hem nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerold was idd een grijze muis en meeloper
quote:
quote:
ik dacht vanmiddag ook al zoiets te horenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:44 schreef Kakadylo het volgende:
KimK zal vast overwogen zijn neem ik aan
NEEEEEEquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik dacht vanmiddag ook al zoiets te horen
en nu zeiden ze het weer
Jw zei morgen je haar eraf
het was of Jerroldquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda zou aan me voorbijgaan omdat ik haar niet eens serieus neem
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:46 schreef Kakadylo het volgende:
Martin blijft vanuit Jeffrey ook link
Die jongen heeft mooie krullen van zichzelfquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij het niet doet
Dat had ik ergens ook niet verwacht trouwensquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Martin stemt niet op Jeff
nu niet
hij was echt heel stelligquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik ergens ook niet verwacht trouwens
Ja je zou het niet denken maar dat was echt zo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
Martin is te slim om op Jeff te stemmen
Stoker ben je!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik dacht vanmiddag ook al zoiets te horen
en nu zeiden ze het weer
Jw zei morgen je haar eraf
Het is een snotneusquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
waarom haalt Kenzi adem als een vis
Nice tryquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Ik sprak vanmiddag de wandelgangen, en die zeiden dat het de hele week eliminatieweek is
Nee hoor schatquote:
Zeker!! nou heb ik zelf sowieso niet echt een probleem met Martin , maar ik had wel gedacht dat hij juist op Jeff zou stemmenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was echt heel stellig
kreeg hij een klein pluspuntje voor
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Ik sprak vanmiddag de wandelgangen, en die zeiden dat het de hele week eliminatieweek is
soms is het net of jij alleen COSTquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
Bij anderen ga ik nog liever een tekenfilm kijken
alleen of alleen maarquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is het net of jij alleen COST
Tot jij weer reageertquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is het net of jij alleen COST
De 13 die Jeff genomineerd hebben allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
Mirthe stemt op persoonlijk vlak, houding en emotie
Die snapt sowieso weinig van het echte leven , dat heb ik nu wel doorquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
Mirthe stemt op persoonlijk vlak, houding en emotie
Of met dr gezicht in de koelkastquote:
niksquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
Wat de fuck heeft Babette met Marciano
Hoezo of waarom?quote:
Ik...onee, laat maarquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net de 110 seconden en de voorbereiding van Jeffrey gezien, man wat heftig, best emotioneel ook
hij praat iets harder valt wel mee hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac schreeuwt, ik switch even van stream
maximaal bijnaquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij praat iets harder valt wel mee hoor
hoe hard heb jij je geluid staan![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maximaal bijnanu dan. Net bijna uit. Was die andere aan het kijken
Wanda had de boel kunnen verstoren door zelf aanwezig te zijnquote:
Ik wilde dit net gaan typen, dat bewegingen met die handen helpt ook niet echt meequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Isaac snapt helemaal niets van Bep der verhaal![]()
Ik ook niet
Heb ze allebei aanquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
je moet altijd uitkijken met switchen
Dat wist ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn 99% hetzelfde, Sjors en Sjimmie
Hadden ze het gisteren (of eergisteren) over
ze praat ook veel te snel met allerlei randinformatiequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde dit net gaan typen, dat bewegingen met die handen helpt ook niet echt mee
Zij is weer aan het ratelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde dit net gaan typen, dat bewegingen met die handen helpt ook niet echt mee
stel je niet zo aan Marioquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
ik werd woostboes dat ze zich niet berustigen
kunnen
Mooi om te zien dat hij meteen naar voren stapte om Jef te coachen, en Kim D. wat een toffe meidquote:
ftfyquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze praat ook veel te snel met allerlei handinformatie
lief hequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat hij meteen naar voren stapte om Jef te coachen, en Kim D. wat een toffe meid
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac wilde 100% zeggen, maar bedacht zich dat ie een kleurtje had, vandaar 99%
Ze was in het begin zo emo, toen kreeg ze op d'r flikker van Rupert dat ze niet zo emo moest doenquote:
Eunice hielp ook, maar was wel teleurgesteld toen bleek wie er weg moestquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat hij meteen naar voren stapte om Jef te coachen, en Kim D. wat een toffe meid
Zo ver heb ik niet meer gekekenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Eunice hielp ook, maar was wel teleurgesteld toen bleek wie er weg moest
maar ze was 100 % team Jeff absoluutquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Eunice hielp ook, maar was wel teleurgesteld toen bleek wie er weg moest
is toch niet normalquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
kunnen
Het is een heftige dag voor je.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
kunnen
vermoeiend kind is hetquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:04 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft een goed punt over de emoties van Alies
Zegt Isaac dit?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze was 100 % team Jeff absoluut
Ga anders ff lekker slapenquote:
nee Eunicequote:
is heel normaalquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Alies schuift het dus op Babette![]()
![]()
Ze doet alsof ze Babette helpt met haar problemen![]()
![]()
Babette :'Ja maar wat studeer ik'
Heerlijk dit
Alies der masker is weg
Oh omdat Isaac ook al de hele dag 100% en absoluut zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Eunice
was 100 % team Jeff vanmiddag bij de proef
om dat ze niet meer normal denken kunnen daar binnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
is heel normaal
jij bent de enige die zich er druk om maakt
Mario,, laat het losquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze niet meer normal denken kunnen daar binnen
en ik kann dat wel en zo lang zich druk maken is niet
normal
Ze komen er allebei achter dat ze bespeeld en uitgehoord worden door haarquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac kan eindelijk even van zich af lullen betreffende Alies
hoezo? je werd me niet wegsturen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario,, laat het los
en ga even wat anders doen of een andere RLS kijken.
Doe je toch ook?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? je werd me niet wegsturen hoor
ik kann wel zeggen wat ik denk
Mario maak je niet zo druk joh, kijk lekker naar de streams of kijk een filmpje, maar niet zo mopperen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
GADVERDAMME!quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
Is dat een pannenkoek met mayonaise?
dat gebeurt er als je wereldje in een loods heel klein isquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze niet meer normal denken kunnen daar binnen
en ik kann dat wel en zo lang zich druk maken is niet
normal
Hou ze tegen!quote:
als het over de streams gaat welquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wacht, wát? Dit is niet serieus?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
Is dat een pannenkoek met mayonaise?
toch kamer Wandaquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik haal die kamers altijd door elkaar
Kamer 3 is veel erger.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Babette komt nooit in kamer 4 omdat mensen daar zo roddelen
Ik heb helemaal geen idee wie in welke kamer slaaptquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Dat willen zij ook, maar dat mag niet van de regiequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat gebeurt er als je wereldje in een loods heel klein is
Dit is net zo goed offtopic.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als het over de streams gaat welvoor andere zaken mag je een deurtje verder
Kamer 3 weet ik wel, daar zit de groep binnen de groep, met vaste bezoeker Marciano.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee wie in welke kamer slaapt
Ik ben altijd serieus.quote:
Bij BB had je nog een topic met een duidelijke kamer indelingquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. De streams staan vast op twee slaapkamers volgens mij. Zie smorgens altijd dezelfde liggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb nu echt de bewohners bedoelt hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als het over de streams gaat welvoor andere zaken mag je een deurtje verder
Is dat er niet? Kunnen we makenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij BB had je nog een topic met een duidelijke kamer indeling
Zoiets is er nu ook, zoietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kán niet lekker liggen...quote:
er is een topic. Maar de indeling is niet duidelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
want niemand werkt meequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is een topic. Maar de indeling is niet duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |