Dat willen zij ook, maar dat mag niet van de regiequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik haal die kamers altijd door elkaar
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat gebeurt er als je wereldje in een loods heel klein is
Dit is net zo goed offtopic.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als het over de streams gaat welvoor andere zaken mag je een deurtje verder
Kamer 3 weet ik wel, daar zit de groep binnen de groep, met vaste bezoeker Marciano.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee wie in welke kamer slaapt
Ik ben altijd serieus.quote:
Bij BB had je nog een topic met een duidelijke kamer indelingquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. De streams staan vast op twee slaapkamers volgens mij. Zie smorgens altijd dezelfde liggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb nu echt de bewohners bedoelt hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als het over de streams gaat welvoor andere zaken mag je een deurtje verder
Is dat er niet? Kunnen we makenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij BB had je nog een topic met een duidelijke kamer indeling
Zoiets is er nu ook, zoietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:
Dat kán niet lekker liggen...quote:
er is een topic. Maar de indeling is niet duidelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
want niemand werkt meequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is een topic. Maar de indeling is niet duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |