Tokkies gonna tokquote:
Jouw haat jegens mensen met een kleurtje is denk ik het probleem. Ga daar eens aan werken knul.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is het toch met hem en de mensen uit zijn cultuur dat ze altijd alles wat krom is recht proberen te praten? Nooit verantwoordelijkheid nemen, zichzelf als slachtoffer zien. Wanstaltig.
Hij heeft gewoon een punt, overigens ben jij zelf degene die er huidskleur bijhaalt. Lekker wegkijken, slapjanus.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:51 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jouw haat jegens mensen met een kleurtje is denk ik het probleem. Ga daar eens aan werken knul.
Zoals iemand al zei, hebben de andere verdachten al bekend? Of is het eeuwig zwijgen ook een cultuur dingetje van jouw soort?
Welk punt zou dat dan moeten zijn?quote:Op donderdag 10 november 2022 13:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt, overigens ben jij zelf degene die er huidskleur bijhaalt. Lekker wegkijken, slapjanus.
Deze discussie anno 2022 nog moeten voerenquote:Op donderdag 10 november 2022 13:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welk punt zou dat dan moeten zijn?
Welke discussie? Misschien is het handige als je gewoon eens zegt wat je nou eigenlijk bedoelt.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Deze discussie anno 2022 nog moeten voeren
Vrijspraak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik schat zo in hoger dan het OM heeft geëist.
Volgens mij zouden ze dan voor doodslag veroordeeld moeten worden en daarbij wordt doodslag sowieso al vaak met minder dan 15 jaar afgedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef Rnie het volgende:
Hoe rechtvaardig zou het zijn als Saniel Debiel, Meesje en Heintje alledrie 15 jaar krijgen.
Durf te dromen Rnie.
Ik wil er gewoon nog niet aan denken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:
En in het slechtste (en niet eens onrealistische) geval is het vrijspraak, omdat ze niet vast kunnen stellen wie wat heeft gedaan.
De Rechtspraak - livestreamquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:59 schreef Mansjester het volgende:
Is het nog ergens live te volgen? Met stream of liveblog?
Verkeerd gedacht dan, want Bellemoeke zit bij de kruisboogschutter.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
https://twitter.com/SaskiaBelleman doet ook verslag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |