Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zie het gezever inzake erg jonge daders, erg veel media-aandacht, erg lang voorarrest, langer straffen heeft geen zin etc. alweer aankomen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Medeplegen poging doodslag en medeplegen doodslag zijn beiden bewezen begreep ik. Denk toch wel minimaal 6 jaar voor bijvoorbeeld Sanil hoor.
Dat is vooralsnog niet de toon van de rechtbank, maar we zullen zien inderdaad. Ik hoop dat je geen gelijk hebt iigquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zie het gezever inzake erg jonge daders, erg veel media-aandacht etc. alweer aankomen.
Zo klinkt het nu niet en zo klonk het ook tijdens de zittingen niet. Rechtbank had geen hoge pet op van de instelling van deze lui.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zie het gezever inzake erg jonge daders, erg veel media-aandacht, erg lang voorarrest, langer straffen heeft geen zin etc. alweer aankomen.
Dat baseer je op de eis?quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:25 schreef Gia het volgende:
Lars heeft de rijkste ouders? Komt overal makkelijk weg.
Dus dat de rechters even op de borrel zijn geweest bij die ouders ofzo?quote:
Nou....Hij heeft bij Bram wel eerst meegedaan, maar toen het erop aan kwam ineens niet meer? Kan er bij mij niet echt in. Een groep is een groep. Waarom zou je eerst meevechten en dan ineens stoppen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat baseer je op de eis?
Je doet net alsof het OM maar 150 uur werkstraf eist omdat hij de rijkste ouders zou hebben?
Het komt niet in je op dat hij amper betrokken was bij de vechtpartijen?
Het OM, want ze baseert zich op de eisen van het OM, en na de vrijspraak die het OM voor Martijn eist is Lars degene waar de laagste strafeis voor is neergelegd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus dat de rechters even op de borrel zijn geweest bij die ouders ofzo?
Whatsapped.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:31 schreef Het_Bokje het volgende:
haha, genaaid door je WhattsApp berichten
end-to-end encryptie wel of niet verbieden?
Verkapte rechteriscorrupt post, misschien moet je je eerst eens verdiepen in de zaak.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:25 schreef Gia het volgende:
Lars heeft de rijkste ouders? Komt overal makkelijk weg.
Pfff..quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:36 schreef Halcon het volgende:
https://twitter.com/marcelvink888/status/1593538244536422401
Dat is niet zo raar. Dit zijn de individuele tenlasteleggingen. Ze worden wel gewoon veroordeeld voor het medeplegen. Tot nu toe 2x medeplegen poging doodslag bewezen verklaard.quote:
Dat worden een aantal kerstbomen suikerfeesten in de lik.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:43 schreef Drekkoning het volgende:
Rechtbank acht bewezen dat Sanil tegen het hoofd van Carlo heeft getrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |