Of het hele eerste seizoen deed helemaal niks met je.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik de enige ben die niks meer weet.
Dan leg ik mij neer bij het feit dat ik gewoon niet zo slim ben
dat was een fake internet filmpje.quote:
Hoezo denk je dat Jackson het gaat vergallen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Jackson gaat de cinematic universe van LOTR vergallen, met oa The Hunt for Gollum in 2026.
Ik vond seizoen 1 schitterend qua visuals, karakters heel zwak. Toch bij seizoen 2 weer lekker aanhaken voor de mooie beelden.
Heb je The Hobbit gezien?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat Jackson het gaat vergallen?
Jup, maar LOTR ookquote:
Niet direct, de LOTR-trilogie is een meesterwerk maar had an sich moeten blijven. Ik weet niet of het de studio's kwamen die met het idee voor 3 films kwamen, volgens mij kwam dat vanuit Jackson en zijn team. Het is de visuele stijl van Jackson die onnodig extreem wordt afhankelijk van budget. In Return of the King begon dit al door te sijpelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, maar LOTR ook
The Hobbit heeft hij overgenomen van Del Toro, en zat hij met beperkt bronmateriaal en studio's die wilden uitmelken en 3 films wilden. Al met al werd het een rommelig geheel.
Deze Gollum film heeft dat allemaal niet
Jij zegt eigenlijk dat Peter Jackson de cinematic universe van LOTR niet gaat vergallen, maar dat eigenlijk al heeft gedaan
Dat er een gezonde middenweg bestaat voor big budget producties bewijzen de Dune films wel van Villeneuve.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Niet direct, de LOTR-trilogie is een meesterwerk maar had an sich moeten blijven. Ik weet niet of het de studio's kwamen die met het idee voor 3 films kwamen, volgens mij kwam dat vanuit Jackson en zijn team. Het is de visuele stijl van Jackson die onnodig extreem wordt afhankelijk van budget. In Return of the King begon dit al door te sijpelen.
In de tijd van IP's kan je dit wel verwachten natuurlijk, maar ik ben niet enthousiast.
Jackson heeft de LOTR-fanchise met zijn last-minute overname met de Hobbit nog enigszins gered. Die man heeft er een halve burn-out aan overgehouden. Zonder hem was de nek van de LOTR-franchise omgedraaid, omdat Del Toro het helemaal heeft verneukt en is gevlogen.quote:
Hier ben ik dan wel heel benieuwd naar gezien het gigantische mysterie van Tom Bombadil.quote:
Nolan ook trouwens.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat er een gezonde middenweg bestaat voor big budget producties bewijzen de Dune films wel van Villeneuve.
Geen enkel moment heb ik het idee dat ik naar een CGI festijn aan het kijken ben.
quote:
Drie afleveringen in één keer? Nice!quote:
Alleen zijn het maar 8 afleveringen, dus in 6 weken is 't weer over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie afleveringen in één keer? Nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |