https://coveredgeekly.com(...)sauron-actor-report/quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:31 schreef henkklaas1994 het volgende:
[url]📸 Sauron recast https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02VjVp6XASC31o4WL2Q3mhYozvJVsCB49mU2aaQT354z39UapQe2v6s5UJsQJHNZ3Xl&id=100088228916171&mibextid=WC7FNe[/url]
De showrunners doen echt hun best om de hele serie te vernaggelen. Je recast de twee beste acteurs (ook Adar) de hele serie. Zonde!
PJ heeft het werkelijk fantastisch gedaan ja. Met name de trilogie van 20 jaar (quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:58 schreef Discombobulate het volgende:
Jackson was echt peak LOTR. Zo verschrikkelijk jammer dat het andere totaal verkracht wordt.
We mogen best zeggen dat dat filmhistorie is en dat je van die legacy af moet blijven.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
PJ heeft het werkelijk fantastisch gedaan ja. Met name de trilogie van 20 jaar () geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Forumtijger op 12-02-2024 22:39:59 ]Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:30 schreef Forumtijger het volgende:
Nou eindelijk! Ze hebben Peter Jackson ingehuurd voor het tweede seizoen van Rings of Power, en de 1e trailer is nu online!Ah verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig opende ik je spoiler eerst
lekker faxen heel de dag echt genot
@maxi-mus @JR-Style-93quote:First teaser for ‘LORD OF THE RINGS: THE RINGS OF POWER’ Season 2 releases tomorrow.
Ik maar denken dat Tolkien echt peak LOTR was.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:58 schreef Discombobulate het volgende:
Jackson was echt peak LOTR. Zo verschrikkelijk jammer dat het andere totaal verkracht wordt.
We hebben het over de serie of films, niet over het origineel. Dat is altijd de goat natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik maar denken dat Tolkien echt peak LOTR was.
Is Jackson aan boord nu? En op welke manier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Coco het volgende:
Het eerste seizoen was een fiasco van jewelste.
Echter nu met Jackson geef ik in ieder geval seizoen 2 een kans.
Ik mis de optie: Niet genoeg, ik zoek wel een of andere gare recap van een Amerikaan met een kutaccent en adhdquote:
Regiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is Jackson aan boord nu? En op welke manier?
Dan gaat mij stelling niet op.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:12 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Jackson is niet betrokken bij Rings of Power
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |