De ringen zijn nog niet gedistribueerd. Zitten allemaal nog in Khazad Dumquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat die dwergen lords interesse he hebben in de troon(opvolging) ipv de balrog zal ook komen door de Ringen die ze dragen?
Gandalf kwam pas in Midden Aarde tijdens de Third Age.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren tijdens de laatste aflevering van Rings of Power af waarom Gandalf eigenlijk geen rol leek te hebben in de oorlog tussen Sauren en de Elven / Mensen (proloog van de LOTR film, waar Isildur de ring afhakt) maar deze tijdlijn verklaart dat.
Ja dat zie ik in die tijdlijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gandalf kwam pas in Midden Aarde tijdens de Third Age.
Nee, dat mag dus niet he. Orken mogen alleen maar slecht zijn!quote:Op maandag 11 november 2024 12:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi ook dat de karakters niet louter helden of schurken zijn, maar dat ook hun kwetsbare kanten, fouten en hun twijfels te zien zijn.
Ehm, nee?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:10 schreef GGMM het volgende:
Die lage cijfers hadden vooral met gefrustreerde haters te maken.
RoP had een gegarandeerde hit moeten zijn na de trilogie van Jackson, maar wat we kregen was een CW show in Middle Earth. Hoe Amazon met een miljard dollar heeft gefaald is voor mij niet te begrijpen, echt ongelooflijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:10 schreef GGMM het volgende:
De toekomst van 'Lord of the Rings: The Rings of Power' is onzeker door lage kijkcijfers
https://www.serietotaal.n(...)-seizoenen-gecanceld
Wat raar, iedereen hier vond het zo goed. Die lage cijfers hadden vooral met gefrustreerde haters te maken.
inb4 de anti woke brigadequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
RoP had een gegarandeerde hit moeten zijn na de trilogie van Jackson, maar wat we kregen was een CW show in Middle Earth. Hoe Amazon met een miljard dollar heeft gefaald is voor mij niet te begrijpen, echt ongelooflijk.
Het leeft ook totaal niet, ik hoor nooit iemand over deze serie.
Dat laatste is inderdaad de sleutel.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
inb4 de anti woke brigade
Ik heb deze serie overigens nog helemaal niet gezien. Ik vond de opening van aflevering 1, seizoen 1 dusdanig underwhelming dat ik nooit verder heb gekeken. Ik miste direct een stuk bezieling die Jacksons trilogie wel heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |