Annatar wordt in The Lord of the Rings en de Appendices nooit zodanig genoemd. Dus ze hebben inderdaad toestemming op bepaalde dingen te mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef MTL het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat ze delen van de Silmarillion mogen gebruiken, maar dat het vooraf goedgekeurd moet worden door de familie/rechthebbenden. In seizoen 1 was bijvoorbeeld dat stuk over Morgoth uit de Silmarillion.
Nee, kappen nouquote:Op woensdag 4 september 2024 18:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Orks die ineens gevoel hebben en alleen maar een rustig leven willen.![]()
![]()
Same!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Aflevering vijf helemaal vergeten omdat het zo dood is in dit topic.
Eindelijk wat meer dan 1 dimensionaal kanon voer.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Orks die ineens gevoel hebben en alleen maar een rustig leven willen.![]()
![]()
Maar nu wel minder dagen wachten tot de volgende.quote:
oh? dat had ik inderdaad niet gezienquote:Op maandag 16 september 2024 11:41 schreef Discombobulate het volgende:
Oh Adar was ook gerecast. Ik had dat helemaal niet gezien. Hij is echt veel beter in dit seizoen.
Ja, het is zeker veel wat er op dit moment gebeurd. Misschien iets te veel. Numenor interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd. Dat voelt ook veel als puur op een set ipv ook de buitenwereld in. Het leukste vind ik het ringen verhaal met Sauron en het gedoe met Galadriel en de elven en Adar. Dat voelt vertrouwd. De Rhun en Numenor verhaallijn interesseert me veel minder.quote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
oh? dat had ik inderdaad niet gezien
Wie is er dan nog meer gerecast?
Wat me wel een beetje opvalt is dat zelfs in het tijdsbestek van een uur, ze niet alles aan kunnen stippen. Ik was erg benieuwd hoe het verder zou gaan met de Istar in Rhûn, maar niets van dat. En wat gaat Isildur nu doen? Zeker in het licht met wat gaande is op Numenor? Daar moeten we dan toch weer langer op wachten.
De geniepigheid van Annatar vind ik trouwens wel prachtig gevonden. Heerlijk manupilatief
Nou, ik vind het ook raar. Waar moeten die elven dan vandaan komen? Far Harad? Want daar zitten helemaal geen elven. Het moet wel consistent zijn en dat is het niet. Het is gewoon diversity omdat het moet. Het is juist het tegenovergestelde van creatief.quote:Op maandag 16 september 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima serie moet ik zeggen, beetje triest de hele social media haat erop van een paar racistische fanboys die helemaal verbolgen zijn dat ze zwarte dwergen hebben en hier en daar wat creatieve vrijheden nemen met het originele materiaal (maar de kern van het 'second age' verhaal wordt tot nog toe vrij goed gevolgd).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |