abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 3 september 2024 @ 16:53:00 #1
35723 crew  GGMM
pi_214881678

POLL

[ Bericht 34% gewijzigd door GGMM op 03-09-2024 16:58:27 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 september 2024 @ 16:54:42 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_214881690
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef MTL het volgende:

[..]
Wat ik heb begrepen is dat ze delen van de Silmarillion mogen gebruiken, maar dat het vooraf goedgekeurd moet worden door de familie/rechthebbenden. In seizoen 1 was bijvoorbeeld dat stuk over Morgoth uit de Silmarillion.
Annatar wordt in The Lord of the Rings en de Appendices nooit zodanig genoemd. Dus ze hebben inderdaad toestemming op bepaalde dingen te mogen gebruiken.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Forum Admin dinsdag 3 september 2024 @ 16:59:12 #3
35723 crew  GGMM
pi_214881722
OP even geupdate
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214892117
Orks die ineens gevoel hebben en alleen maar een rustig leven willen. :') _O-

Hardop gelachen om de memes op Instagram. Wat een serie _O-
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_214892779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee, kappen nou
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_214892842
Aangezien orcs doorgefokte elven zijn of doorgefokte kruisingen tussen elven en mensen (Tolkien had meerdere versies en wist het merendeel van de tijd zelf niet wat hij wilde, maar één ding is wel zeker: Morgoth kon zelf niet scheppen, alleen corrumperen), dus in alle gevallen is het is dat niet heel bijster vreemd.
In beide gevallen zijn de orcs wel behoorlijk gebrainwashed onder de heerschappij, maar dat betekent niet dat ze zelf geen gevoelens hebben.

Maar ja, het is natuurlijk makkelijker om te schreeuwen dat orcs willoze dingen zijn enzo. Hoef je niet na te denken over het feit dat ze afgeslacht worden enzo en alle implicaties over rassen etc.
pi_214911985
Nu 4 kijken
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214912016
Oh dat is dus Tom Bombadil :')
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:37:07 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214916861
Voelt een beetje als tussen aflevering.

Tom Bombadil eindelijk in een stuk Tolkien media.

En Ents die zag ik niet meteen aankomen. En de verschillende hobbit volkeren.
pi_214920638
Vond vier wel leuk eigenlijk. Adar lijkt wel een stuk ouder/verminkt dan vorig seizoen volgens mij. Beetje meer backstory zou wel leuk zijn, vind Adar er op zich wel in passen.

En die nameless things was echt pure troep. LOTR deed dat echt wel goed, omdat het vlak bij Khazad Dum zat waar echt mokerdiep gegraven werd in de grond, maar hier bij ROP, wat omgeploegde grond en een plas water? En dan moet daar zo'n nameless thing uitkomen wat eigenlijk diep diep verborgen zit honderden meters onder de grond.

En Tom Bombadil had wel iets beter gemogen al hebben ze het aardig geprobeerd.

Denk eigenlijk dat ik het stukje van Elven tegen de Orcs het leukste vond.
pi_214982028
Aflevering vijf helemaal vergeten omdat het zo dood is in dit topic. :')
pi_214982126
Domme vraag over de primevideo-app: weigert die ook bij jullie dienst als je via een chromecast wil streamen? Net gekeken of hij opgedated moet worden, maar nee

Op mijn laptop of tablet kan ik gewoon kijken. Alleen streamen naar de televisie kan niet (en andere streamingsdiensten doen het wel gewoon)
pi_214996549
Vijf was op zich best wel leuk. Die dynamiek van Adar versus Sauron vind ik ook wel tof.
  maandag 16 september 2024 @ 11:23:56 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214996993
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Aflevering vijf helemaal vergeten omdat het zo dood is in dit topic. :')
Same! :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 september 2024 @ 11:25:01 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214997004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:26 schreef LordVoldermort het volgende:

Eindelijk wat meer dan 1 dimensionaal kanon voer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_214997012
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Same! :o
Maar nu wel minder dagen wachten tot de volgende. :P
pi_214997193
Oh Adar was ook gerecast. Ik had dat helemaal niet gezien. Hij is echt veel beter in dit seizoen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 september 2024 @ 12:11:18 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_214997487
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:41 schreef Discombobulate het volgende:
Oh Adar was ook gerecast. Ik had dat helemaal niet gezien. Hij is echt veel beter in dit seizoen.
oh? dat had ik inderdaad niet gezien

Wie is er dan nog meer gerecast?

Wat me wel een beetje opvalt is dat zelfs in het tijdsbestek van een uur, ze niet alles aan kunnen stippen. Ik was erg benieuwd hoe het verder zou gaan met de Istar in Rhûn, maar niets van dat. En wat gaat Isildur nu doen? Zeker in het licht met wat gaande is op Numenor? Daar moeten we dan toch weer langer op wachten.

De geniepigheid van Annatar vind ik trouwens wel prachtig gevonden. Heerlijk manupilatief
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_214998128
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
oh? dat had ik inderdaad niet gezien

Wie is er dan nog meer gerecast?

Wat me wel een beetje opvalt is dat zelfs in het tijdsbestek van een uur, ze niet alles aan kunnen stippen. Ik was erg benieuwd hoe het verder zou gaan met de Istar in Rhûn, maar niets van dat. En wat gaat Isildur nu doen? Zeker in het licht met wat gaande is op Numenor? Daar moeten we dan toch weer langer op wachten.

De geniepigheid van Annatar vind ik trouwens wel prachtig gevonden. Heerlijk manupilatief
Ja, het is zeker veel wat er op dit moment gebeurd. Misschien iets te veel. Numenor interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd. Dat voelt ook veel als puur op een set ipv ook de buitenwereld in. Het leukste vind ik het ringen verhaal met Sauron en het gedoe met Galadriel en de elven en Adar. Dat voelt vertrouwd. De Rhun en Numenor verhaallijn interesseert me veel minder.
pi_214998167
Snap trouwens ook niet wat Tom Bombadil helemaal in het oosten doet.

Laat maar, hij was dus blijkbaar wel aan het reizen door Midden Aarde.

[ Bericht 43% gewijzigd door Discombobulate op 16-09-2024 13:49:41 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 september 2024 @ 13:37:48 #21
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_214998183
De laatste aflevering was echt prima :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_214998491
Prima serie moet ik zeggen, beetje triest de hele social media haat erop van een paar racistische fanboys die helemaal verbolgen zijn dat ze zwarte dwergen hebben en hier en daar wat creatieve vrijheden nemen met het originele materiaal (maar de kern van het 'second age' verhaal wordt tot nog toe vrij goed gevolgd).
  maandag 16 september 2024 @ 14:24:42 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_214998513
Celebrimbor: er is iets fout gegaan met de ringen voor de dwergen, we moeten echt geen ringen voor de mensen maken
Anatar: je hebt gelijk, we hebben een fout gemaakt, er zit bedrog in de ringen van de dwergen
Celebrimbor: Je hebt me overtuigd, we maken de ringen voor de mensen...

:?
pi_214998529
Ohh is het weer: vind je het niet goed dat moet je wel een racist zijn tijd *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214998761
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima serie moet ik zeggen, beetje triest de hele social media haat erop van een paar racistische fanboys die helemaal verbolgen zijn dat ze zwarte dwergen hebben en hier en daar wat creatieve vrijheden nemen met het originele materiaal (maar de kern van het 'second age' verhaal wordt tot nog toe vrij goed gevolgd).
Nou, ik vind het ook raar. Waar moeten die elven dan vandaan komen? Far Harad? Want daar zitten helemaal geen elven. Het moet wel consistent zijn en dat is het niet. Het is gewoon diversity omdat het moet. Het is juist het tegenovergestelde van creatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')