Gewoon doen en dan ff terug lezen. Je hebt nog even de tijd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil ook een bakkie thee maken maar fomo
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is Eunice nog in staat om een chihuahua met adhd in trance te lullen....
quote:
Ik vond het erg extreem, meermaals tegen mensen schreeuwen dat ze niks zijn/ niks kunnen. Echt totaal uit zijn plaat. Dat is echt niet goed te praten. En dan nog heb ik liever Jeffrey omdat hij ook veel mooie kanten heeft. In tegenstelling tot enkele mensen die echt niks toevoegen of vooral slanggedrag laten zien..quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Uitschieter![]()
Hij heeft 10 minuten staan schreeuwen en schelden tegen 1 persoon waar de hele groep bij was.
Is echt geen uitschieter
Preciesquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond het erg extreem, meermaals tegen mensen schreeuwen dat ze niks zijn/ niks kunnen. Echt totaal uit zijn plaat. Dat is echt niet goed te praten. En dan nog heb ik liever Jeffrey omdat hij ook veel mooie kanten heeft. In tegenstelling tot enkele mensen die echt niks toevoegen of vooral slanggedrag laten zien..
Kut lui.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat een grove taal komt er toch uit wanda en kimk
Dat gaat nooit lukken.. hij moet het dubbele.. ik heb er helaas echt geen vertrouwen in. Dacht dat hij dit veel beter zou kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hij kan al een minuut z’n adem inhouden
Dan is het gewoon klaar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:06 schreef Setje72 het volgende:
Als Jef weggaat kan dat hele programma wel opdoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |