Heeft hij wel vaker last van lijkt het.quote:
Nee, je ziet ze niet. Dat kan ik je op een briefje meegeven.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:07 schreef MaxMark het volgende:
Los ervan dat het best wel houtje-touwtje is: Als je weet dat dat ding op punt A het land binnenkomt en richting punt C gaat - dan kun je jezelf toch op punt B in het midden positioneren? Je hebt vast wel een paar minuten/half uur. Je ziet die dingen gewoon met het blote oog aankomen dan, mits daglicht.
Over een jaar of 10 is alles toch al hypersonisch en niet meer te onderscheppen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
n Iron Dome launcher kan een gebied van iets van 100 vierkante kilometer beveiligen. Dan heb je er al gauw heel wat nodig in het geval van Oekrane. Ik denk dat de Russen rustig een paar kleinere plaatsen in de as leggen als ze merken ID de grote plaatsen goed kan beschermen.
Moskouquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:05 schreef ExTec het volgende:
De echte oplossing is dat je de posities van waar ze gelanceerd worden gaat bestoken.
Daar heeft een luverd systeem geen reet aan hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon een goedkope vorm van triangulatie.
Luchtverdediging, dat weet ik als NuKuBu nog wel.quote:
Belgorod is gewoon een strategisch doel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Toch lijken ze dat te doen.
Tenzij we denken dat die explosies in belogorod bij elektriciteit faciliteiten toeval en of een ongelukje was.
Ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Luchtverdediging, dat weet ik als NuKuBu nog wel.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, je ziet ze niet. Dat kan ik je op een briefje meegeven.
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heeft een luverd systeem geen reet aan hoor.
Dat is een lensflarequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fotograaf zag hem blijkbaar wel?
Vertel hem nou gewoon dat je voor het Luchtverdedigingscommando werkt, want anders blijft 'ie nog dertig posts bijdehand doen en daar zit niemand op te wachten want hij vervuilt het topic met zijn betweterige geleuter.quote:
Beter zou het zijn de faciliteiten waar ze geproduceerd worden en de vliegvelden van waaruit ze naar Rusland gevlogen worden uit te schakelen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
De echte oplossing is dat je de posities van waar ze gelanceerd worden gaat bestoken.
Dit ook?quote:
Wat is dit dan? Een vogel?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, je ziet ze niet. Dat kan ik je op een briefje meegeven.
Weerballon.quote:
Ow, aan beide plaatjes zie jij natuurlijk in welke fase ze zitten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Terminal fase... Daar ging het niet over.
Ze missen een cram systeem zoals sky guard. Ben eigenlijk verbaasd dat ze daar nog niet om gevraagd hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het baart me meer zorgen dat die simpele dingen ongehinderd door kunnen vliegen... Dat zegt iets over de Oekraiense luchtverdediging.
Ik denk/weet wel zeker dat ie gelijk heeft. Zolang een radar het target niet ziet, kan je nooit dat target op afstand uit de lucht knallen. Plus het feit dat het target inmiddels al doel gevonden heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |