SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Haha, terwijl het daar nog best meevalt: https://www.statista.com/(...)ate-in-eu-countries/quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat er protesten zouden komen in diverse landen was te verwachten. Het is echter zwaar naïef om te denken dat dit allemaal instant voorbij is als we Oekraïne laten vallen.
Kleine 180km/h en 40kg aan bommen kwam ik tegen. En Oekraïne knalt blijkbaar tussen de 85 en 95% van die dingen uit de lucht. Maarja, als ze er 100 in de lucht trappen en er ploffen er dan 10 op steden, is dat nog steeds veel schade Want die krengen worden met groepen van 5 per launcher de lucht ingezonden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die drone heeft maar 50 pk. Die kan echt niet heel hard gaan of veel explosieven meedragen.
quote:Specifications of Shahed 136 / Geran-2
Length - 3.5 m;
Wingspan - 2.5 m;
Weight - 200 kg;
Engine - Mado MD550 or 3W;
Power -- 50 hp. (37 kW);
Flight range -- 1,000 km;
Maximum flight range -- up to 2,500 km;
Cruising speed - 185 km/h;
Flight height - 60-4,000 m;
Main armament -- high-explosive fragmentation, weighing 40-50 kg
Stuk lastiger natuurlijk om dingen vanaf 0 op te bouwen. Russen krijgen het off the shelf.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:
Wat rus kan, kan oekraine natuurlijk ook. Herstel: wat rus kan kopen, kan oekraine natuurlijk ook zelf maken!
[ twitter ]
Denk dat ze beste ondersteuning krijgen die denkbaar is, jij niet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Stuk lastiger natuurlijk om dingen vanaf 0 op te bouwen. Russen krijgen het off the shelf.
Hie zit het met die switchblades die Ukr off the shelf kreeg? Zijn die allemaal kansloos uit de lucht gevallen ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Stuk lastiger natuurlijk om dingen vanaf 0 op te bouwen. Russen krijgen het off the shelf.
Oekraïne heeft wel goede engineers en ICT'ers, massaal ingehuurd door bedrijven in o.a. de US.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Doen het prima maar de lading van de 300 viel wat tegen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hie zit het met die switchblades die Ukr off the shelf kreeg? Zijn die allemaal kansloos uit de lucht gevallen ofzo?
Inderdaad. In videos zie je dat het knal als een soort handgranaat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doen het prima maar de lading van de 300 viel wat tegen.
Dreigen is 1 can de favoriete bezigheden van de Ruskisquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef Aether het volgende:
Medvedev: Israel giving arms to Ukraine will 'destroy' ties with Russia
https://www.i24news.tv/en(...)with-moscow-medvedev
Ik weet zeker dat die relaties nog top waren nadat Lazarov zei dat Hitler een jood was en dat Israel neo nazi's aan het steunen was jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef Aether het volgende:
De man wordt steeds gekker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Putin komt ons redden van de reptielen zoals Rutte die ons besturen!
Dit is echt?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@Weltschmerz is het mogelijk om even te duiden wat Baudet hier eigenlijk bedoelt maar toevallig niet zegt omdat ie zo slecht is met woorden dat ie per ongeluk over komt als een totaal doorgedraaide landverrader en idioot.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Reptilians? Thierry alex Jones?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
De man wordt steeds gekker.
Lijkt wel een psychiatrische aandoening.
Dit is een deepfake toch, toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou supermooi zijn als het antwoord van Israël van hetzelfde kaliber was.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef Aether het volgende:
Hij zegt het gewoon nog echt ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
De man wordt steeds gekker.
Lijkt wel een psychiatrische aandoening.
Koekoek, weg kwijt, alles.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zat ik ook al te denken.quote:
"It's weird that I'm the only one saying these things"quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bij de volgende verkiezingen kunnen we iig prima uitrekenen hoeveel Poetin liefhebbende wappies er in Nederland wonen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het wordt hard minder met Baudet...quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hele interview is geretweet door zijn eigen account
Ik vermoed Colombiaanse sneeuw.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:54 schreef quirina het volgende:
Wat zit er in die lavendel van Baudet?
Hij kan onderhand beter bij Groenlinks of de SP. Daar hadden ze destijds wel flink wat positieve Soviet en communistische sentimenten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze shit is briljant.quote:
Daar hoef je tegenwoordig niet meer bij aan te komen bij GL.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij kan onderhand beter bij Groenlinks of de SP. Daar hadden ze destijds wel flink wat positieve Soviet en communistische sentimenten.
Die partijen zijn nog steeds niet zo van het padje af dat ze geloven in reptielen vermomd als mensen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij kan onderhand beter bij Groenlinks of de SP. Daar hadden ze destijds wel flink wat positieve Soviet en communistische sentimenten.
Klopt, gezien alle shit wat er naar boven is gekomen na de jaren 90 wil je daar liever niet meer mee geassocieerd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hoef je tegenwoordig niet meer bij aan te komen bij GL.
Eens. Tis een idioot.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die partijen zijn nog steeds niet zo van het padje af dat ze geloven in reptielen vermomd als mensen.
Ik kan me wat voorstellen bij geloven in een duistere cabal, die achter de schermen de wereld bestuurd, ik geloof daar niks van, maar goed,
Maar als je dan alienserbij gaat halen, dan ben je af'fer dan af.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die partijen zijn nog steeds niet zo van het padje af dat ze geloven in reptielen vermomd als mensen.
Ik kan me wat voorstellen bij geloven in een duistere cabal, die achter de schermen de wereld bestuurd, ik geloof daar niks van, maar goed,
Maar als je dan alienserbij gaat halen, dan ben je af'fer dan af.
Werd eens tijd dat we weer iemand vervolgen voor hoogverraad.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat is geen verbeelding, hij doet ook niets anders dan de grootste idioten napraten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De heer Baudet beschikt ontegenzeggelijk over een rijke verbeelding. Kan hij dat talent niet op positievere wijze inzetten? Ga fantasyboeken schrijven ofzo.
Heeft 'ie gedaan, kreeg 'ie nota bene een PhD voor..quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De heer Baudet beschikt ontegenzeggelijk over een rijke verbeelding. Kan hij dat talent niet op positievere wijze inzetten? Ga fantasyboeken schrijven ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |