Leukquote:
Dat ligt er aan hoe snel je looptquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Speeddaten in de volksmond genoemd toch?
Nee toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon samen wandelen, heeft niks met speeddaten te makenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee toch?
Ik heb geen idee , ik doe daar sowieso niet aan
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:56 schreef Kakadylo het volgende:
Met die stelten ben je zo in Duitsland
Speeddaten is een moderne vorm van daten waarbij onbekenden op één dagdeel of avond op een locatie veel verschillende potentiële partners kunnen leren kennen. Speeddaten wordt ook ‘fastdaten’ of ‘sneldaten’ genoemdquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso tof, maar liever alleenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon samen wandelen, heeft niks met speeddaten te maken
die harige rugquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:58 schreef spapaars het volgende:
Douchen zonder zeep te gebruiken
[ afbeelding ]
Wen er maar aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom heeft Wen haar T-shirt verkeerd aan?
nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Knap dat je dat zietquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:58 schreef spapaars het volgende:
Douchen zonder zeep te gebruiken
[ afbeelding ]
Is aan het verven geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
ze heeft het zakje op de borst
Ah dat zou kunnen idd..quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
oh nee Mrs L
denk vanwege het schilderen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook iedere grap uitleggen hè
Nja maar dan is de grap niet meer leuk, dus laat maar danquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook iedere grap uitleggen hè
is ook zijn eigen keusquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:01 schreef Aggie46 het volgende:
Ergens vind ik het een beetje zielig: Eric zonder zeep en/of shampoo.
Maar hij heeft wel deo en een lekker luchtje van Jerrold.
Dat is ook een luchtjequote:
hij trekt ook exact dezelfde kleren weer aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee hoor, stapt in z'n onderbroek en lege handen de douchecel in.
En trekt die onderbroek weer aan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee hoor, stapt in z'n onderbroek en lege handen de douchecel in.
neequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Laat die arme Erik gewoon met rust joh!
Ja dat geforceerde gedoequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Iedereen krijgt een beurt, dus Erik ook.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Gewoon even omkeren kan die nog een dag of twee meequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En trekt die onderbroek weer aan?
Ik zag geen schoon ondergoed.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een beurt, dus Erik ook.
Eventueel een inlegkruisje erinquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon even omkeren kan die nog een dag of twee mee
quote:
Gavver derrie. Maar dat vind ik echt smerig, gewoon je onderbroek weer aantrekkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon even omkeren kan die nog een dag of twee mee
de kans is groot dat hij die sowieso niet krijgtquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgt hij waarschijnlijk geen beurt
Handig toch, kan hij zijn onderbroek na 2 dagen in een hoekje zettenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gavver derrie. Maar dat vind ik echt smerig, gewoon je onderbroek weer aantrekken
Omdat die niet vies zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
wat is het nut van douchen als je exact dezelfde kleren weer aantrekt
Je moet mannen ook alles uitleggen, hèquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
Wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Volgens mij wast Erik sowieso niet veel kledingquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
kweetut niet. Vind het niet fris en ik heb de tijd meegemaakt dat we in een teil moesten.Later zelfs geen douche hadden, naar het badhuis konden we gaan. 10 minuten douchen en niet langer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
neequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij wast sowieso niet veel kleding
Je lichaam schoonspoelen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
die had het zelf bedacht en geregeldquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
Beter vroegen ze Berend. Die heeft er recent nog ervaring mee.
Broeken snap ik wel , dat is ook helemaal niet goed. Maar een bloes moet je toch regelmatig wassenquote:
Dat dacht je maarquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
kweetut niet. Vind het niet fris en ik heb de tijd meegemaakt dat we in een teil moesten.Later zelfs geen douche hadden, naar het badhuis konden we gaan. 10 minuten douchen en niet langer.
Maar wel altijd schone kleren aan.
Weet je dat dit een typische terugkoppeling is van een vrouw?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je moet mannen ook alles uitleggen, hè
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Broeken snap ik wel , dat is ook helemaal niet goed. Maar een bloes moet je toch regelmatig wassen
weet je dat dit een typische reactie van een man is die wordt gepakt met zijn eigen woordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je dat dit een typische terugkoppeling is van een vrouw?
Hoe weet jij dat ik een vrouw ben?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je dat dit een typische terugkoppeling is van een vrouw?
Dat is wat jij ervan maakt. Jij weet niet hoe ik het bedoeld heb.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je dat dit een typische reactie van een man is die wordt gepakt met zijn eigen woorden
Dit heeft allemaal niets met de streams te maken, laten we het daarover hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt. Jij weet niet hoe ik het bedoeld heb.
Hij vertelde een keer vol trots hoe lang hij met kleding doetquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij wast Erik sowieso niet veel kleding
Ja preciesquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij vertelde een keer vol trots hoe lang hij met kleding doet
Hij heeft bamboe. Schijn je maar 1x per jaar te hoeven wassen (of zoiets)quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft een trui die hij 20(? dacht ik) jaar geleden heeft gekocht en nog nooit heeft aangehadquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Euhm neequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij heeft bamboe. Schijn je maar 1x per jaar te hoeven wassen (of zoiets)
daar geloof ik nu niks vanquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij heeft bamboe. Schijn je maar 1x per jaar te hoeven wassen (of zoiets)
why not?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een trui die hij 20(? dacht ik) jaar geleden heeft gekocht en nog nooit heeft aangehad
Ik heb het van Erik. Hij was er supercontent mee. Een ander voordeel van bamboe schijnt te zijn dat je je zelf niet meerquote:
vind dat wel een dingetjequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef HappyCharly het volgende:
Als 2 mensen zeggen: goh zal ik even lekker met een tondeuse over je haar gaan.. dan is dat best wel een hint..
Zonde om weg te gooien, misschien gaat hij hem ooit nog eens aantrekkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een trui die hij 20(? dacht ik) jaar geleden heeft gekocht en nog nooit heeft aangehad
euhh mijn puber had bamboo sokkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb het van Erik. Hij was er supercontent mee. Een ander voordeel van bamboe schijnt te zijn dat je je zelf niet meerruikt
Nee dat was een grapje (ben jij een vrouw???), maar wel veel minder vaak volgens Erikquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar geloof ik nu niks van
(dat je het maar 1 x per jaar hoeft te wassen)
hij heeft hem al aangehadquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde om weg te gooien, misschien gaat hij hem ooit nog eens aantrekken
is echt onzinquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje (ben jij een vrouw???), maar wel veel minder vaak volgens Erik
Heerlijk toch, hij trekt zich niets aan van wat andere mensen doen en verwachtenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft hem al aangehad![]()
![]()
in de loods
gekocht bij een spijkerbroeken meneer die aan de deur kwam verkopen![]()
![]()
Geen idee, maar wel aan zichzelfquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:18 schreef Korak het volgende:
Heeft Martin vandaag al wel aan alle vrouwen gevoeld?
Uiteraard is hij daar helemaal vrij in. Maar kapster Wendy heeft er denk ik wel kijk op, zo van hee, het staat echt net ff leuker als dat pluis bovenop wat korter is..quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat wel een dingetje
hij moet zelf bepalen hoe hij zijn haar doet
dat een ander het korter leuker vind kan
ben ik het mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard is hij daar helemaal vrij in. Maar kapster Wendy heeft er denk ik wel kijk op, zo van hee, het staat echt net ff leuker als dat pluis bovenop wat korter is..
Gelukkig voor jou dat je de betreffende cap niet hebt gezienquote:
Ik denk dat ook hierin hij iets van routine heeft... dus niet spontaan zijn haar knipt want dat doe je eens per maand.. oid..quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik het mee eens
maar ja
als hij het langer prettiger vindt
vannacht moest ik het ook al zienquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat je de betreffende cap niet hebt gezien
Misschien is zijn haar laten knippen al een heel ding voor hem, dichtbij enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ook hierin hij iets van routine heeft... dus niet spontaan zijn haar knipt want dat doe je eens per maand.. oid..
Terwijl Wanda en Zoe toekeken? Want dan is het hetzelfdequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vannacht moest ik het ook al zien
dat hij erg veel jeuk had
was op de slaapkamer licht was uitquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Wanda en Zoe toekeken? Want dan is het hetzelfde
Zilvershampoo denk ik, daarmee voorkom je dat je blonde haar gelig lijkt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
heeft Babette er paars schampoo in of???
of hij heeft gewoon geen zin om nu ineens zijn haar te laten knippen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ook hierin hij iets van routine heeft... dus niet spontaan zijn haar knipt want dat doe je eens per maand.. oid..
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zilvershampoo denk ik, daarmee voorkom je dat je blonde haar gelig lijkt.
quote:
Jij vraagt hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat weet ik toch
maar denk zet er paars neer zodat de mannen het ook snappen
ik zal hem de volgende keer duidelijker stellenquote:
Ik gebruik die zilvershampoo ook elke 2 á 3 wekenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat weet ik toch
maar denk zet er paars neer zodat de mannen het ook snappen
lekker dicht bij de mannenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef puzziepie het volgende:
Babette en Alies ....![]()
Alsof wij blind zijn dat Babette diep in de reet van die kleuter zit
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gebruik die zilvershampoo ook elke 2 á 3 weken
Okquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gebruik die zilvershampoo ook elke 2 á 3 weken
Johquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Erik is onder de douche geweest maar toch nog zijn zelfde kloffie aan.
ze hebben daar sowieso raar keukengereiquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
En weer met metalen spatel door de pan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren al te vaak gifs van gemaakt, en het was best shockingquote:
Het hoeft maar een jaar mee te gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben daar sowieso raar keukengerei
ook geen soeplepel??
waren er struggles?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe is het afgelopen met de corvee struggles?
Gisteren?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren al te vaak gifs van gemaakt, en het was best shocking
Dinsdag overlegquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe is het afgelopen met de corvee struggles?
Mario heeft een topdag gehad??quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren al te vaak gifs van gemaakt, en het was best shocking
oh, dan pasquote:
Ik denk hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt het denk ik over andere dingen
Als je veel caps hebt gemaakt van jetsersquote:
Billen ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je veel caps hebt gemaakt van jetsers
dan moet mario een topdag hebben gehad![]()
Daar had ik het niet overquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezochtquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die vooral
En verder alles wat met ontlasting te maken heeft
Maakt niet uit wie het zei, ik vind het leukquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
Iemand ze tegen Bep :'Jij bent mijn vriendin niet'
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef Flory het volgende:
Nadir heeft als ik hier druk doet het daar pijn
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
Nadir heeft nu compenserende spierpijn aan de andere kant onder zn ribben ...
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik vind dat soms ook nog wel lastig in omgang met 'dat soort' mensenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Was toch niet zozeer klagen? Meer dat ze het soms ongemakkelijk vinden.
Vraagt hij zijn 24 uur aan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
Hij ziet het nog even aan tot morgen anders .....
En jeukquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
Denk dat ie dinsdag een gebroken teennagel heeft
Gaat niet gebeuren, het is een verhaallijntje, niets meer, niets minder.quote:
dan is het wel een hele slechtequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het is een verhaallijntje, niets meer, niets minder.
Ja precies net zo als freaky40quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het is een verhaallijntje, niets meer, niets minder.
ik noem mensen niet graag domquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Soms moet je dom spelen om verder te komen , aldus Zoe
Misschien heeft ze een puntquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik noem mensen niet graag dom
maar dat zoe zegt dat ze dom speelt is het domste dat ik heb gehoord
ja en als IK mijn voet in mijn nek leg trekt het iets onder in mijn rugquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef Flory het volgende:
Soms moet je ook slim spelen, maar dat is 'r nog niet geluktquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Soms moet je dom spelen om verder te komen , aldus Zoe
Je vinger heeft een sneetjequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef Flory het volgende:
heb niks gezienquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:53 schreef Seattle het volgende:
Lijkt me gezellig als Wendy je kapster is.
Vertelquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx denkt in de gekste complotten waar Lange Frans jaloers op is
denk ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je heerlijk met haar ouwehoeren
En grapjes die wij begrijpenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik ook
lekker wijffie
af en toe een grote waffel
Jeffrey die 'op zeker' haar vriendinnetje Zoe eruit stuurt omdat ze ooit geld uit de pot heeft gehaald en dat eens zeiquote:
in deze COS in een post van Spapaarsquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke uurtijd? moet ik dann het video
zoeken
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx denkt in de gekste complotten waar Lange Frans jaloers op is
gisteren bedoel ik, babettes tiet nu heb ik gezienquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
in deze COS in een post van Spapaars
gisteren weet ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren bedoel ik, babettes tiet nu heb ik gezien
Esther is ook een aparte vrouw...beetje sneakyquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:57 schreef mootie het volgende:
Esther praat tegen Erik alsof hij zwakbegaafd is
vriendelijk om 2 x per dag warm water te gebruikenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ze doen de hele dag helemaal niets, dus een beetje overdreven dat 2x PD
Date met mensen waar je de hele dag mee in de loods zit 🤣quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
Berend verkleedt zich zometeen als vrouw
Naar gedoequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Erik maakt zich te druk naar mijn mening
zoekt er tveel achter
Misschien heeft Isaac wel wat geregeldquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Date met mensen waar je de hele dag mee in de loods zit 🤣
Nogmaals, ik vind het sneu.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
zoekt er tveel achter
vind het eigenlijk best een beetje sneu...quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
zoekt er tveel achter
ze hebben vast goede bedoelingenquote:
Niks. Integendeel ...quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben vast goede bedoelingen
maar geloof nooit dat dit Erik ook maar iets helpt
Volgens mij is Erik wat te slim om dit niet te snappenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad sneuquote:
hij is zeker heel erg slimquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is Erik wat te slim om dit niet te snappen
Ik denk niet dat er mensen van buiten af komen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft Isaac wel wat geregeld
In dit geval primaquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
Op date gaan in je begrafenispak is best luguber
Vooralsnog staat hij in zijn onderbroek en overhemdquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
Op date gaan in je begrafenispak is best luguber
Hij doet gewoon meequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is zeker heel erg slim
maar sociaal emotioneel een stuk minder
Wie zegt dat ik daar op doelde?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er mensen van buiten af komen.
Hij is zich nu aan het omkleden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben nog op tijd voor Erik zijn eerste date?
waarom kunnen ze hem niet gewoon zeggen hoe hij zich een beetje zou moeten gedragen en opstellen bij een datequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
waarom kunnen ze hem niet gewoon zeggen hoe hij zich een beetje zou moeten gedragen en opstellen bij een date
Ja snap het ook niet. Maar ze zullen het wel leuk vinden. Tijdverdrijf 😉quote:
Ja pak ligt klaar. Het is net echt 🤣quote:
Lijkt er wel op..quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien trekt hij een mosterdgeel pak aan. Of het komt door de belichting dat die kleur zo lijkt.
Nee iddquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef BeriBeri het volgende:
Dit programma haalt het einde van het jaar niet, nu weer van die sneue nepdates, dat is toch helemaal niet leuk
vreselijke kleur in ieder gevalquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien trekt hij een mosterdgeel pak aan. Of het komt door de belichting dat die kleur zo lijkt.
Oh het heeft wel wat.quote:
Ook lang dun en lekker?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Het is te hopen dat ie zometeen z'n polsstok in bedwang kan houden
Zie de humor er ook niet van in. Sate met mensen die kent. Waarvan je weet dat het nep is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef BeriBeri het volgende:
Dit programma haalt het einde van het jaar niet, nu weer van die sneue nepdates, dat is toch helemaal niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |