quote:
2-1 Assist Max.quote:
Op de zeperd tegen Volendam, het onterechte verlies in Heerenveen, en de kutpot in de Kuip na wel jaquote:
En hoe gaat het met jezelf?quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op de zeperd tegen Volendam, het onterechte verlies in Heerenveen, en de kutpot in de Kuip na wel ja
Mwoah, standaard (gelukkig)quote:
Ik ben tegen homofobie.quote:
quote:Een oproep om een steunverklaring te tekenen tegen het geweld tegen de lhbti-gemeenschap van burgemeester Femke Halsema heeft geleid tot boze reacties van moskeebestuurders. Volgens de bestuurders van De Blauwe Moskee zou Halsema met het verzoek de moslimgemeenschap stigmatiseren.
Eens, maar wel opzouten met die kutbandjes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen daarom gun je deze kutmongool vanmiddag een enorme afgang.
xDquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
6-1 Dat komt de Ajax supporters bekend voor (lol).
xD.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
6 tegen 1 je moeder ook.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
Rik gooit er even een cliffhanger inquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Supporten van eigen club steeds moeilijker?
Heel verstandig. Nog kleiner hoeft dan niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die een kleine piemel hebben drinken geen cola zero
Water met een druppel citroen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Gezeik op cola zero en dan zelf niet posten wat je drinkt
En ga niet water posten
Gefeliciteerd Drizzie!quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keurige en dikverdiende overwinning
Net even een paar slokken halfvolle melk gedronken vers uit de verpakking. Heb al twee liter water op en vier koffie. En een blik full coca cola cherry.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:29 schreef KingRoland het volgende:
En ga niet water posten
Stringer Bell.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zei Morgan Freeman ook al over racisme.
Een reactie? Dus iemand is snel naar huis gefietst met het idee "Ja zeg, dit laten we niet over onze kant gaan. Gauw een reatie tekenen!" En toen met dit doek terug naar het stadion gefietst? Zoiets?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Wat voor spandoek had Utrecht eigenlijk?
[ twitter ]
Er was een meeting in Best. Kutwouten wisten ervan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Heb jij al een neusmasker @KingRoland ?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:29 schreef KingRoland het volgende:
En ga niet water posten
Alleen als er een plaatje is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stringer Bell.@:3rr0r vindt dit leuk.
Jij zou een uitstekende VBL mod zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef Coco het volgende:
@:fetx en ik proberen de sfeer een beetje te verlichten.
iets met kanker psvquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
We leven in grimmige tijden, crisis na crisis.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef yats het volgende:
Wat een leuk volk toch overal. Gisteren in Leeuwarden probeerden de Cambuur hooligans na afloop de auto's die het uitvak uit kwamen aan te vallen door ervoor te springen. Daarna hoor je verhalen over Utrecht en PSV die wilden knokken en blijkbaar was het bij Sparta-nec ook weer raak na afloop...
Je hebt in totaal 556% energiekorting gekregen van onze moderators.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
We leven in grimmige tijden, crisis na crisis.
RIP Omarquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stringer Bell.@:3rr0r vindt dit leuk.
1-2 penalty Kökçüquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat denk jij dat deze doorsnee Eredivisiewedstrijd gaat worden?
AZ kan er niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Wow, wat een vertrouwen in het tot nu toe toch matige Feyenoord
Oh, gelijkspelletje dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik schat ze op dit moment beter in dan Feyenoord maar we gaan het zien.
Joost. Die mag het weten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik twijfel tussen verder gamen of AZ-FEY kijken. Wie heeft het antwoord?
Op de achtergrond aan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik twijfel tussen verder gamen of AZ-FEY kijken. Wie heeft het antwoord?
Quichequote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Op welk ESPN kanaal is deze wedstrijd dan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:01 schreef PicoMMP het volgende:
Probleem heeft zich al opgelost, ik heb alleen ESPN 1 voorlopig
Vooral veel varkensvlees vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op welk ESPN kanaal is deze wedstrijd dan?
Hutspot hachée.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
frietjequote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-10-2022 18:04:43 ]
Brainfart Aidshovened.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
frietjewtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat is inderdaad knotsgek aangezien PSV een betere selectie heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:05 schreef PicoMMP het volgende:
Na vanavond kan zomaar Ajax bovenaan staan! Knotsgekke competitie!
Dan moet de trainer van PSV wel écht heel slecht zijn, want die van Ajax kan er al niks vanquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad knotsgek aangezien PSV een betere selectie heeft.
Ruud begint net dus logisch dat hij soms verkeerde keuzes maakt. Van Alfred Schreuder dacht men dat het een zeer ervaren en gelouterde trainer was, maar dat blijkt vies tegen te vallen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet de trainer van PSV wel écht heel slecht zijn, want die van Ajax kan er al niks van
PSV wordt kampioen vermoed ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou een ultieme vernedering zijn voor Feyenoord.
Elk jaar tochquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad knotsgek aangezien PSV een betere selectie heeft.
Gewoon even een Kowetje doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alvast voor vanavond; hup Excelsior
..dit zeg ik uiteraard tegen beter weten in.
inclusiviteit geldt vaak alleen als het voor jezelf uitkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Homofobie is echt achterlijk. Religie of niet.
Bollequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon even een Kowetje doen.
Dikje
Dat is echt heel kortzichtig. Laat iedereen lekker z'n ding doen joh. Zolang het niet strafbaar is danquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
inclusiviteit geldt vaak alleen als het voor jezelf uitkomt.
niks kortzichtigs aan. Een goede samenleving begint bij jezelf, zeker als uithangbord. Maargoed, lekker boeien verder vind het vooral typisch weer 010.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is echt heel kortzichtig. Laat iedereen lekker z'n ding doen joh. Zolang het niet strafbaar is dan
Het idee dat je er pas voor staat als het jezelf aangaat vind ik vrij kortzichtig hoorquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
niks kortzichtigs aan. Een goede samenleving begint bij jezelf, zeker als uithangbord. Maargoed, lekker boeien verder vind het vooral typisch weer 010.
Ander topic iddquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het idee dat je er pas voor staat als het jezelf aangaat vind ik vrij kortzichtig hoor
Maar goed, dit is een VBL-topic
Religie is juist wat achterlijk is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Homofobie is echt achterlijk. Religie of niet.
Tadic is een Feyenoorder?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
niks kortzichtigs aan. Een goede samenleving begint bij jezelf, zeker als uithangbord. Maargoed, lekker boeien verder vind het vooral typisch weer 010.
Als alle 22 spelers voor de wedstrijd bidden tot God, wordt het dan een gelijkspel?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Religie is juist wat achterlijk is.
Dan wint diegene die het langste bidt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als alle 22 spelers voor de wedstrijd bidden tot God, wordt het dan een gelijkspel?
Ik haal er even een expert bijquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als alle 22 spelers voor de wedstrijd bidden tot God, wordt het dan een gelijkspel?
Act.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:31 schreef hhh38 het volgende:
Burgos heeft een tegengoal gekregen. Bijna weer met 1-0 gewonnen
@:El-Stinho
Okquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brobbey doet zijn best om zijn basisplaats weer te verliezen.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:
En terechtquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
El Yakoubi had ook geen zin in de band.
Ajax maakt kans in de cl-poule.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:43 schreef Scorpie het volgende:
“Dit Feyenoord kan meedoen om de titel”
PSV maakt kans tegen Arsenalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax maakt kans in de cl-poule.
Nou ja, zijn schot op doel is in elk geval mis.quote:
Erg leuk excuus voor de late reactie maar was even inslaap gevallen door deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, zijn schot op doel is in elk geval mis.
Had jij maar iemand als Jansen achter je met de domme dingen die je uittypt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Was Pascal Jansen dan toch het brein achter het succes van Slot?
wtfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Hoop op een verlies van feyenoord.
Tijdrekken en door.
Ik zag het nu pas, ik heb helaas de eerste helft gemist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen ze nu pas achter. Het leven van een visionair met een scherp oog is zwaar.
Europa League waarschijnlijk, de laatste weken wel vaker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas, ik heb helaas de eerste helft gemist.
Waarom begint het ook zo vroeg
Het immer gehypte legioen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Het LEGIOEN is erg stil vandaag.
Ik hoop dat hij ooit nog een hap van een broodje kroket neemt, na het scoren van een doelpunt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig kunnen we straks genieten van Michiel Kramer@:de_kraam
Kramer is ergens verontwaardigd over is voor mij afdoende.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ooit nog een hap van een broodje kroket neemt, na het scoren van een doelpunt.
ik vind de mckroket trouwens beter dan de normale broodje kroket uit de snackbarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ooit nog een hap van een broodje kroket neemt, na het scoren van een doelpunt.
Je hoort sowieso geen vlees op je broodje te proeven aangezien dat enkel inhoudt dat je te weinig saus hebt genomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind de mckroket trouwens beter dan de normale broodje kroket uit de snackbar
al is het wel jaren geleden dat ik een mckroket had. toen ze nog 1 euro waren
Kees Kwakman is niet voor niets naar Rotterdam gereden he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Gezien de tweede helft had Feyenoord hier best kunnen winnen.
Scheelt iedereen weer de nabeschouwing kijken
Ja die briljante scouting komt er nog niet helemaal uit hequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ook wel een elftal vol middelmaat.
Maar goed dat ze een toptrainer hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die briljante scouting komt er nog niet helemaal uit he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |