Wauw respectquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds 2005 is het me alleen in 2007 en 2016 niet gelukt.
Ik heb ook wel een idee voor dit jaar. Eigenlijk is het het verhaal waar ik in 2016 wel aan was begonnen, maar dat ik niet heb kunnen afronden toen. Daarna niet meer aan gedacht, tot ik een half verhaal tegenkwam waarvan ik geen idee meer had waar het naartoe ging... maar ik heb nu wel een idee van hoe het zich kan ontwikkelenquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw respect
Hier begint iemand in 2022
Nee de kinderen kwamen aan mijn deur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spannend! Moet jij ook verkleed door de buurt rondlopen?
Oh het hoeft ook zeker nog geen kerst te zijn, maar meer zegmaar 1 december zodat mensen shit kopen en ik lekker kan werkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog even voor het kerst is... heb ik nog even om mijn jaarlijkse kerstverhaal te schrijven. Is toch een beetje traditie geworden voor me
Ja die plek staat op de meeste plaatjes ook wel als pijnlijk aangegevenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:53 schreef Jimbo het volgende:
Bluh, net mn ribben laten tatoeëren, had al iets klein staan erboven dus wist wat ik kon verwachten.... Viel me alles mee, dus prima.
Viel even hard tegen zeg, het stukje aan de voorkant van je ribben (bij je buik) is me ff een tyfus gevoel zeg![]()
Mwah formaat viel mee, ze ging lekker snel door.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die plek staat op de meeste plaatjes ook wel als pijnlijk aangegevenik heb (nog) geen tattoo, dus geen idee van de pijn.
Wat voor plaatje is het geworden? Wel een groot plaatje begrijp ik? Hoe lang heb je gezeten?
Oh ik dacht dat je er de hele middag had gezeten en je hele romp getattoeerd wasquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah formaat viel mee, ze ging lekker snel door.
Anderhalf uur gezeten ofzo en ten grote van m'n hand.Wel veel 'witruimte' ertussen want het is een skeletje.
Oh jawel hoor, komt echt nog wel meer. Ben er niet van afgekeerd ofzo, het is gewoon een kut gevoel, maar stilzitten kan ik prima (m'n linker been duurder ~12 uurquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er de hele middag had gezeten en je hele romp getattoeerd washaha maar dat gaat na deze positieve ervaring vast ook niet meer gebeuren
Mooie piek wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeej, was toevallig bij de Blokker, gelijk de piek meegenomen
Ja, de kerstman was ook leuk, maar deze vond ik stijlvollerquote:
Die ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeej, was toevallig bij de Blokker, gelijk de piek meegenomen
Snap ik jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de kerstman was ook leuk, maar deze vond ik stijlvoller
Die staan hier ook bij de Jumbo. Achterlijk duur, dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu begin ik wel zin te krijgen om de boom op te zetten
Vandaag ook al een oliebol gehad(vanwege Sintermerte zijn hier nu overal oliebollenkraampjes
)
Hier bij de bakker waren ze nu 1,10 per stuk, dat vond ik nog wel redelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Die staan hier ook bij de Jumbo. Achterlijk duur, dat wel.
Ik vind dat echt heel duurquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier bij de bakker waren ze nu 1,10 per stuk, dat vond ik nog wel redelijk.
Ik las ergens van prijzen van 2 euro per stuk, dus daar had ik me een beetje op ingesteld. Dan viel dit me best meequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hobbykamer is verbouwd
Nu is hij perfect
Ja he! Ik heb het echt getroffen met dit huisquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat een luxe, een hele hobbykamer!
Fijn! Een goede woonomgeving is zo belangrijk!quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja he! Ik heb het echt getroffen met dit huisBen dol op die ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |