Wel een mooi uitzicht vanuit de flat? En je hoeft iig geen tuin te onderhoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral tevreden genoeg om niet de heisa van verhuizen weer mee te maken
het liefst zat ik niet 5 hoog in een megaflat maar een beganegrond appartement met tuin maarja ik had vrij weinig te willen ivm woningmarkt, en met 84m2 in mn eentje had ik het echt slechter kunnen treffen
uitzicht is gelukkig over allemaal laagbouw met in, relatieve, verte bosquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een mooi uitzicht vanuit de flat? En je hoeft iig geen tuin te onderhoudenik vind het een goede eigenschap om tevreden te zijn met wat je hebt! Heb wel eens het idee dat mensen dat wat verleerd zijn. Er is niets mis met naar beter streven, maar dat betekent niet automatisch dat je ontevreden moet zijn met je huidige status.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat niet een treurig liedje?
Spannend! Moet jij ook verkleed door de buurt rondlopen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Zenuwachtig voor maandag.
Wij doen Halloween echt op Halloween in de buurt...
geen halloween hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Hier ook. Hele straten zijn versierd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
stonden afgelopen jaren toch regelmatig kinderen voor de deur te blerenquote:
Gelukkig duurt het nog even voor het kerst is... heb ik nog even om mijn jaarlijkse kerstverhaal te schrijven. Is toch een beetje traditie geworden voor mequote:Op maandag 31 oktober 2022 15:37 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe november morgen, hopelijk komt iedereen in kerstsferen
Wat een gave traditie! Je inspireert mequote:Op maandag 31 oktober 2022 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog even voor het kerst is... heb ik nog even om mijn jaarlijkse kerstverhaal te schrijven. Is toch een beetje traditie geworden voor me
Sinds 2005 is het me alleen in 2007 en 2016 niet gelukt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een gave traditie! Je inspireert me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |