SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik vind Sittard serieus wel deprimerend, maar ik geloof wel dat er de laatste jaren wat verbeterd is. Ik ben er al lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg?![]()
Dan weet ik niet of ik Vout die kant wel op moet laten gaan.
Het beste boek ooit!quote:
Je kan nog mee hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Sittard serieus wel deprimerend, maar ik geloof wel dat er de laatste jaren wat verbeterd is. Ik ben er al lang niet meer geweest.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Bijzondere TT wel. Mensen die Radio 49 niet kennen, gaan zich afvragen wat zich hier afspeelt.
Die kunnen gewoon het vorige topic openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Bijzondere TT wel. Mensen die Radio 49 niet kennen, gaan zich afvragen wat zich hier afspeelt.
Da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon het vorige topic openen.
Ook een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Had ik vanavond bijna gedraaid, maar ik koos voor Close To Me
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:40 schreef MadMaster het volgende:
De meeste klussen zijn afgerond, morgen toch naar Overloon…![]()
Nu de stad in, eten…![]()
quote:
Heerlijk, bij een Spaans Tapas restaurant in hartje Amsterdam, dat er al 12 jaar zit en waarvan ik nog nooit eerder had gehoord.quote:
Kijk.... dat is mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk, bij een Spaans Tapas restaurant in hartje Amsterdam, dat er al 12 jaar zit en waarvan ik nog nooit eerder had gehoord.
Aanrader, echte Spaanse koks en eigenaren…
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat op een iphone kan instellen dat je een screenshot maakt als je een paar keer op de achterkant tikt?
Was op de maat mee aan het tikken en heb nu veeeeel screenshots
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:44 schreef brother52 het volgende:
the Proclaimers - i'm gonna be 500 miles
Ach ja, wie hip wil zijn, moet op de blaren zitten…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat op een iphone kan instellen dat je een screenshot maakt als je een paar keer op de achterkant tikt?
Zeker, ons eerste etentje met deze vrienden sinds 3 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is mooi.
En als het dan ook nog gezellig was, dan is het helemaal mooi.
Dan nu maar hopen dat deze traditie niet weer onderbroken wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, ons eerste etentje met deze vrienden sinds 3 jaar.
Traditie weer opgepakt…
Aan de enorme drukte in de stad te zien, de terrassen zaten bomvol bij zo'n 16 graden nog, gaat dat niet snel,meer gebeuren…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan nu maar hopen dat deze traditie niet weer onderbroken wordt.
Gewoon tussen de pandemiegolven doorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan nu maar hopen dat deze traditie niet weer onderbroken wordt.
Ja jonguh, 16 graden is lekker zomers weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de enorme drukte in de stad te zien, de terrassen zaten bomvol bij zo'n 16 graden nog, gaat dat niet snel,meer gebeuren…
Ik ben die pandemiegolven wel een beetje beuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon tussen de pandemiegolven door
Binnen blijven dan maar…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben die pandemiegolven wel een beetje beu
10 uur probeer ik er te zijn, probeer de drukte een beetje voor te zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Hoe laat ben jij morgen aanwezig, Melting?
Ik ook. Maar om dingen een beetje voor te zijn nu gewoon even extra veel dingen doen (en ook inhalen van de afgelopen jaren uiteraard).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben die pandemiegolven wel een beetje beu
Pfff, denk niet dat we dat gaan redden vanuit hiero…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
10 uur probeer ik er te zijn, probeer de drukte een beetje voor te zijn.
Ga liever wat eerder naar huis, dan dat ik later kom.
Snap ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, denk niet dat we dat gaan redden vanuit hiero…
Wij ook niet…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar ik ben ook niet om 12 uur al naar huis.
Gib mal Gas - Leistungswaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, denk niet dat we dat gaan redden vanuit hiero…
Soms leer je ook nog wat nieuws kennen tijdens mij draaitijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit valt voor mij ook weer in de categorie: nooit van gehoord
Dit was vroeger dé band.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit valt voor mij ook weer in de categorie: nooit van gehoord
Ik overweeg om even naar Rainbow grill and bar te gaan in LA in januari. Daar staat een standbeeld van die ventquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Neneh Cherry met ??? - Seven seconds
Youssou n' Dourquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Yousou N'Dourquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Yussu ndur oidquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Ik durf het niet te zeggen, ergens tussen 10 en 11, hoop ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef Melting het volgende:
Maar hoe laat denken jullie er morgen te zijn, Mad?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, ergens tussen 10 en 11, hoop ik.
Mw. MM heeft vandaag een halve marathon gewandeld en die is wat moe nu…
Neneh of Mw Fogel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:58 schreef Fogel het volgende:
Hee, ze is helemaal wakker en zingt mee
Wie zegt dat het twee verschillende personen zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Perry Como - I Can't Help Falking In Love With You
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie zegt dat het twee verschillende personen zijn?Haar alterego.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wat en hoeveel heb je er van gezopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:59 schreef Fogel het volgende:
Protip: geen maraton wandelen, dan word je er ook niet moe van.
Voor meer advies, vraag maar raak
Dat is het favoriete nummer van Fogelquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Perry Como - I Can't Help Falking In Love With You
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Melting altijd covers wil draaien…
Halve fles bier (barley wine 12%) en 5cl Calle 23 Reposado.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat en hoeveel heb je er van gezopen?
🤔quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Halve fles bier (barley wine 12%) en 5cl Calle 23 Reposado.
Heb je dat meegemaakt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weinig deodorant.
De seventies in een notendop…
De seventies?quote:
Nice!quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De seventies?
Zekers, ik had ook haar tot op mijn schouders.
Verder nergens, dus deo had ik nog niet nodig…
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Grace jones - i've seen that face before
Libero aan en de tango doen!quote:
Dus ik heb nu zomaar het idee dat dit Brotherhood of Man is met Angeloquote:en toen gebeurde het
Champagne kwam met ValentinO
Brotherhood of Man met AngelO
en ABBA was er natuurlijk met FernandO
Ik sinds de eighties pas.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice!
Ik had in de jaren 70 weinig haar
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik zocht straks iets over Champagne en toen las ik dit:
[..]
Dus ik heb nu zomaar het idee dat dit Brotherhood of Man is met Angelo
Ik hou van nagenoeg alle muziekquote:
Ik wel rond half 1. Morgen weer op tijd op.quote:
Ik vind lang haar vooral onhandig dus ik hou het maar kortquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sinds de eighties pas.
Enkele millimeters nog maar. De ladyshave van mijn moeder was ideaal…
Hoeveel biertjes heb je op?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wel rond half 1. Morgen weer op tijd op.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef DJ11 het volgende:
Ook al met zo'n ABBA-achtig pianootje erin.
O ja, die had je ook nog. Hebben ooit eens een aantal Erasure-nummers gecoverd, in reactie op hun ABBA-esque EP.quote:
Dat wist ik niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:28 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen komt Scatman John ook nog even meezingen…
Ik hoor liever captain Jackquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:28 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen komt Scatman John ook nog even meezingen…
Goedemorgen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten allemaal…
Morning!
Figuurlijk, we gaan over een uur op pad….quote:
quote:
Heb je de smurf naar zijn huisje gebracht?quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:45 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij gaan ook weer op pad(denstoel)![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen. Fijn om te horen, just me. Vandaag nagenieten en opruimen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
het was een super mooi feestje gisteren,
jong en oud had plezier
![]()
Fijn zeg. Lekker gedanst in je nieuwe rok?quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
jong en oud had plezier
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
jong en oud had plezier
![]()
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de smurf naar zijn huisje gebracht?
Heerlijk gedanstquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn zeg. Lekker gedanst in je nieuwe rok?
Dan kunnen jullie weer wat van het lijstje afstrepenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Spritsenmonster ben je, just me
Alle keuzes gemaakt qua gordijnen, rolgordijn voor de zolder alvast meegenomen, de rest gaan we donderdag bestellen ivm betere acties dan
Jammer wel.quote:
Ik had vooraf wel gezegd dat als er gewonden zouden vallen, ik mijn kunsten van vroeger wel zou tonen.quote:
Het is niet mijn ding, maar ik snap wel dat jullie een hele leuke dag hebben gehadquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij kwam niet, nu afwachten tot hij belt wanneer hij dan wel kan komen. Maar goed we hebben uiteindelijk een rondje Gamma en Karwei gedaan
Hoe laat spreken we dan af bij IKEA Haarlem?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo naar Ikea Delft voor een kastje. Geen tijd om met just me af te spreken, want we moeten daarna naar Ikea Haarlem. Leuk man, spullen bij elkaar sprokkelen, ik heb last van een deja-vu
Ga maar in de ballenbak wachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we dan af bij IKEA Haarlem?
Ik ben vriend van IKEA, heb dus recht op gratis koffie en zit dus boven in het restaurant...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga maar in de ballenbak wachten
Nee ik begrijp dat jullie geen tijd hebben om af te spreken, heel veel succes met alles !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo naar Ikea Delft voor een kastje. Geen tijd om met just me af te spreken, want we moeten daarna naar Ikea Haarlem. Leuk man, spullen bij elkaar sprokkelen, ik heb last van een deja-vu
Gaat even duren, denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
oh wat vervelend Mad, snel ontgammelen maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door MadMaster op 18-10-2022 13:17:04 ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat even duren, denk ik.
Net nu ik mijn boosterprik mocht gaan inplannen, ben ik eindelijk aan de beurt... 🤧Nogmaals beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Net nu ik mijn boosterprik mocht gaan inplannen, ben ik eindelijk aan de beurt... 🤧ow holy vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem je tijd hè.... goed ontgammelen!Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
Ik doe een livelinkje momenteel, zo lang het gaat.quote:en pas gaan werken als je helemaal opgeknapt bent hè![]()
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]...
[..]
Ik doe een livelinkje momenteel, zo lang het gaat.
Aanstaand weekend heb ik 3 dagen whisky festival op het programma staan en dat eventueel moeten missen vind ik veel erger...
[..]
Net nu ik mijn boosterprik mocht gaan inplannen, ben ik eindelijk aan de beurt... 🤧Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat je er verder weinig last van hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jee Mad is nu ook geveld. Rustig aan jij.
Man, hele roadtrip en uren in Ikea’s maar we hebben alle keuzes kunnen maken en wat belangrijke dingen mee kunnen nemen. Alleen heel jammer dat ze in de hele regio geen servicepartners meer hebben om de meubels te monteren, dus daar moeten we nog achteraan. Maar….tadaa, tromgeroffel…we hebben een nieuwe bank uitgekozen
té besmettelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:33 schreef Melting het volgende:
Ik heb vandaag mijn vaccinatie ook gehaald.
Ik hoop maar dat Mad niet te besmettelijk is geweest afgelopen zondag.
Misschien heb ik het wel van jou…quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:33 schreef Melting het volgende:
Ik heb vandaag mijn vaccinatie ook gehaald.
Ik hoop maar dat Mad niet te besmettelijk is geweest afgelopen zondag.
Mooie bank, DDM. De kleur zou voor mij wel te besmettelijk zijn, of neem je een andere kleur?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze bank https://www.ikea.com/nl/n(...)n-s89425104/#content of de niet-slaapbankvariant, daar denken we nog even over na
De kleur is minder licht in het echt, de bank komt sowieso op de foto niet zo geweldig tot z’n recht, ik had ‘m namelijk al wel online gezien maar niet nader bekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie bank, DDM. De kleur zou voor mij wel te besmettelijk zijn, of neem je een andere kleur?
Ik zou zeker voor de slaapbankvariant gaan.
Mooie kleur, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil absoluut geen grijze bank, dus dan blijft deze kleur over
Goedemorgen Mad.quote:
Ik heb in ieder geval goed geslapen, zonder veel hoesten e.d.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.![]()
Voel je je al iets beter?
Ben trots op jequote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Verder zien we wel, vandaag ben ik officieel ziek…
Ik ook wel een beetje op mezelf.quote:
Het is gewoon overmacht en voor jezelf kiezen is in dit geval zeker niet verkeerd!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje op mezelf.
Vandaag staat er een belangrijke beslissingsmeeting op het programma, waar ik al het voorwerk voor heb gedaan en waar het besluit wat mij/ons betreft negatief is en ik laat dat nu aan een ander.
Niks voor mij, maar so be it…
en dan maar hopen dat iedereen zich aan de afspraak gaat houden en dat je vanavond alle pakjes hebt en dat de watermeter vervangen isquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het thuisblijfdag voor mij, er worden pakketjes geleverd en de watermeter wordt vervangen. Tussendoor was wegwerken
Ik vergeef het je, voor deze éne keerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gezondigd en vanmiddag toch 2 uurtjes gewerkt.
Men kon, ondanks de gegeven instructies, de presentatie niet vinden, men begreep de gemaakte afwegingen niet en men dorst daardoor de al gemaakte én gecommuniceerde beslissing, niet te verdedigen…
Gelukkig gaat het inmiddels al weer stukken beter, geen moeheid, draaierigheid, spierpijn en koorts meer, heb weer normaal gegeten. Ben alleen een beetje snotterig nog.
We shall overcome…
Klopt, ik kan morgen misschien wel een beenbreuk of zo oplopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, voor deze éne keer
Dat je je nu beter voelt is geen garantie voor morgen !
Waar was je?quote:Ik ben best moe van het golfen vandaag, maar maar fijn dat ik ruim 4 uur buiten heb mogen lopen in een schitterende omgeving
Golfclub Zeegersloot in Alphen a/d Rijn, genoten van de mooie kleuren van de bomen, de wijdse uitzichten en af en toe ook van mijn eigen golfspelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, ik kan morgen misschien wel een beenbreuk of zo oplopen.
Als ik me zo had gevoeld als gisteren, dan had ik het zeker niet gedaan.
Heb nu wel voor de rest van de week al mijn afspraken gecanceld, dus dat komt goed…
[..]
Waar was je?
Die omgeving ken ik niet goed, maar met de ruimte van een golfterrein om je heen lijkt het me dat dat altijd wel genieten is. We zagen er eentje in het Zwarte Woud, langgerekt langs een riviertje en het oude treinspoor en toen hebben we het over je gehad, omdat we vonden dat dat wel een plekje voor jou was.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Golfclub Zeegersloot in Alphen a/d Rijn, genoten van de mooie kleuren van de bomen, de wijdse uitzichten en af en toe ook van mijn eigen golfspel
Na afloop heerlijk hapje gegeten, dat hoort bij ons maandelijkse uitstapje
wij hebben een soort van abonnement genomen en nu kunnen we op 12 verschillende golfbanen door nederland heen spelen, je komt echt op mooie plekjes, vandaag ook reigers en ooievaars gezien, 2 vogels die elkaar aan het uitdagen warenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die omgeving ken ik niet goed, maar met de ruimte van een golfterrein om je heen lijkt het me dat dat altijd wel genieten is. We zagen er eentje in het Zwarte Woud, langgerekt langs een riviertje en het oude treinspoor en toen hebben we het over je gehad, omdat we vonden dat dat wel een plekje voor jou was.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben een soort van abonnement genomen en nu kunnen we op 12 verschillende golfbanen door nederland heen spelen, je komt echt op mooie plekjes, vandaag ook reigers en ooievaars gezien, 2 vogels die elkaar aan het uitdagen warenHet genieten van de omgeving is, voor mij, net zo belangrijk als het spelen. We hebben een leuke groep van 6 meiden en hoe we spelen is minder belangrijk, het feit dat we met elkaar kunnen spelen is veel belangrijker. Lekker ouwehoeren, balletje slaan, balletje zoeken, balletje kwijt maakt allemaal niets uit
Fijn dat het al beter gaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gezondigd en vanmiddag toch 2 uurtjes gewerkt.
Men kon, ondanks de gegeven instructies, de presentatie niet vinden, men begreep de gemaakte afwegingen niet en men dorst daardoor de al gemaakte én gecommuniceerde beslissing, niet te verdedigen…
Gelukkig gaat het inmiddels al weer stukken beter, geen moeheid, draaierigheid, spierpijn en koorts meer, heb weer normaal gegeten. Ben alleen een beetje snotterig nog.
We shall overcome…
Fijn dat het zo gezellig is geweest. Kom je ook nog een keer in de buurt hier?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben een soort van abonnement genomen en nu kunnen we op 12 verschillende golfbanen door nederland heen spelen, je komt echt op mooie plekjes, vandaag ook reigers en ooievaars gezien, 2 vogels die elkaar aan het uitdagen warenHet genieten van de omgeving is, voor mij, net zo belangrijk als het spelen. We hebben een leuke groep van 6 meiden en hoe we spelen is minder belangrijk, het feit dat we met elkaar kunnen spelen is veel belangrijker. Lekker ouwehoeren, balletje slaan, balletje zoeken, balletje kwijt maakt allemaal niets uit
Die band ken ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
Goat the Head heeft een nieuw album, ligt nu in de persrij in Nederland.
Maar een proefdruk is klaar en die gaan ze over twee weken in een kroeg in Trondheim draaien.
Daar ga ik bij zijn
Goedemorgen.quote:
Ja, ik zou bijna zeggen: Alles weer als vanouds als ik niet nog wat snotterig en licht hoesterig was.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik zou wel willen.
Jij weer wat beter?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zo dat was schrikken vannacht, ik werd een beetje wakker en ik gaf een gil omdat ik dacht dat er iemand in mijn slaapkamer stond, bleek het het wasrek te zijn
Normaal staat het rek in de hoek van de slaapkamer maar omdat ik gisterenavond de gordijnen dicht had gedaan had ik het verplaatst en niet teruggeplaatst. Gevalletje dom, goede lesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kan me voorstellen dat je schrok.
Misschien dat rek toch maar ergens anders neerzetten dan.
En goedemorgen.
Dat is rot wakker worden jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zo dat was schrikken vannacht, ik werd een beetje wakker en ik gaf een gil omdat ik dacht dat er iemand in mijn slaapkamer stond, bleek het het wasrek te zijn
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Better safe than sorry…quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel slecht voor het wasrek
Ik kan straks even oefenen op de Wiiquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met jouw golfcapaciteiten moet je met zo'n knuppel ook wel om kunnen gaan.
Hit in one!
Vreselijk! Pff ik had m'n autodeur maandag niet goed dichtgedaan accu leeg garage is onderwegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo ben ik op de logeerkamer bij mijn ouders ook een keer geschrokken. Boven het bed naast me stond de zonnehemel uitgeklapt, zo’n geval https://www.bol.com/nl/nl(...)4_13.16.ProductTitle
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Vreselijk! Pff ik had m'n autodeur maandag niet goed dichtgedaan accu leeg garage is onderweg
Goedemiddag.quote:
ja duh... ik kon toch niet bij de garage komenquote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
ja duh... ik kon toch niet bij de garage komen![]()
![]()
maar goed, hij doet het weer en ik zal in het vervolg beter opletten maar ook vaker rijden
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje gesloopt, maar ik ga m’n best doen om een beetje mee te kletsen
quote:
Op 1 letter na, perfecte score.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
Donna Summer - Age of independance (of zoiets)
Nee, niet echt. Ik ben heel erg moe sinds ik ziek was. Vanmiddag vrij genomen en de komende twee weken ook vrij.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]alles onder controle op het werk ?
Van wie is het origineel dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Helaas niet het origineel, maar deze versie van Donna is ook heel fijn
Wat verstandig!! Ik denk dat je het al langer nodig had om een stapje terug te doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben heel erg moe sinds ik ziek was. Vanmiddag vrij genomen en de komende twee weken ook vrij.
Alleen morgen nog even werken. Ik heb het kennelijk nodig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben heel erg moe sinds ik ziek was. Vanmiddag vrij genomen en de komende twee weken ook vrij.
Alleen morgen nog even werken. Ik heb het kennelijk nodig.
Ja, misschien wel. Deze week overviel het me echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Wat verstandig!! Ik denk dat je het al langer nodig had om een stapje terug te doen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
Cliff Richard - Dreaming of me and you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |