SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik vind Sittard serieus wel deprimerend, maar ik geloof wel dat er de laatste jaren wat verbeterd is. Ik ben er al lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg?![]()
Dan weet ik niet of ik Vout die kant wel op moet laten gaan.
Het beste boek ooit!quote:
Je kan nog mee hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Sittard serieus wel deprimerend, maar ik geloof wel dat er de laatste jaren wat verbeterd is. Ik ben er al lang niet meer geweest.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Bijzondere TT wel. Mensen die Radio 49 niet kennen, gaan zich afvragen wat zich hier afspeelt.
Die kunnen gewoon het vorige topic openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Bijzondere TT wel. Mensen die Radio 49 niet kennen, gaan zich afvragen wat zich hier afspeelt.
Da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon het vorige topic openen.
Ook een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Had ik vanavond bijna gedraaid, maar ik koos voor Close To Me
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:40 schreef MadMaster het volgende:
De meeste klussen zijn afgerond, morgen toch naar Overloon…![]()
Nu de stad in, eten…![]()
quote:
Heerlijk, bij een Spaans Tapas restaurant in hartje Amsterdam, dat er al 12 jaar zit en waarvan ik nog nooit eerder had gehoord.quote:
Kijk.... dat is mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk, bij een Spaans Tapas restaurant in hartje Amsterdam, dat er al 12 jaar zit en waarvan ik nog nooit eerder had gehoord.
Aanrader, echte Spaanse koks en eigenaren…
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat op een iphone kan instellen dat je een screenshot maakt als je een paar keer op de achterkant tikt?
Was op de maat mee aan het tikken en heb nu veeeeel screenshots
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:44 schreef brother52 het volgende:
the Proclaimers - i'm gonna be 500 miles
Ach ja, wie hip wil zijn, moet op de blaren zitten…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat op een iphone kan instellen dat je een screenshot maakt als je een paar keer op de achterkant tikt?
Zeker, ons eerste etentje met deze vrienden sinds 3 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is mooi.
En als het dan ook nog gezellig was, dan is het helemaal mooi.
Dan nu maar hopen dat deze traditie niet weer onderbroken wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, ons eerste etentje met deze vrienden sinds 3 jaar.
Traditie weer opgepakt…
Aan de enorme drukte in de stad te zien, de terrassen zaten bomvol bij zo'n 16 graden nog, gaat dat niet snel,meer gebeuren…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan nu maar hopen dat deze traditie niet weer onderbroken wordt.
Gewoon tussen de pandemiegolven doorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan nu maar hopen dat deze traditie niet weer onderbroken wordt.
Ja jonguh, 16 graden is lekker zomers weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de enorme drukte in de stad te zien, de terrassen zaten bomvol bij zo'n 16 graden nog, gaat dat niet snel,meer gebeuren…
Ik ben die pandemiegolven wel een beetje beuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon tussen de pandemiegolven door
Binnen blijven dan maar…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben die pandemiegolven wel een beetje beu
10 uur probeer ik er te zijn, probeer de drukte een beetje voor te zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Hoe laat ben jij morgen aanwezig, Melting?
Ik ook. Maar om dingen een beetje voor te zijn nu gewoon even extra veel dingen doen (en ook inhalen van de afgelopen jaren uiteraard).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben die pandemiegolven wel een beetje beu
Pfff, denk niet dat we dat gaan redden vanuit hiero…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
10 uur probeer ik er te zijn, probeer de drukte een beetje voor te zijn.
Ga liever wat eerder naar huis, dan dat ik later kom.
Snap ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, denk niet dat we dat gaan redden vanuit hiero…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |