dan is ze voor de FEBO ook iemand die ze er wel uit willenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi wil bij de verjaardag van haar nichtje en vriendje zijn. Hoe de fuck kan zij uitgekozen zijn door de makers joh?
huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nee maar volgens heel veel mensen daar wel
was datquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
Ruben heeft Zenly
Djedi kent het niet![]()
![]()
![]()
ik heb ook Zenly![]()
Wat erg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
Ruben heeft Zenly
Djedi kent het niet![]()
![]()
![]()
ik heb ook Zenly![]()
Een app waarbij je kunt zien waar iemand isquote:
mag Kim wel met de meiden slapen van Marciano?quote:
Joost lijkt me een prima gozer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Heb nou al een hekel aan die Joost puur omdat Djedi hem telkens noemt
Vast niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag Kim wel met de meiden slapen van Marciano?
Volgens mij is ie anders geaardquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joost lijkt me een prima gozer.
Dat is helemaal niet erg,alleen maar bijzonder.quote:
hier welquote:
Djedi en Mexx praten niet meer met Mirthequote:
Die zie ik heul niet nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
dus Marciano stookt de boel op
en babette doet er lekker aan mee
babette heeft het over wat Marciano allemaal tegen haar zegtquote:
de psycholoog die zich laat sturen door een streetboyquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
Babette is ineens helemaal anti Kenzi
ik hoop echt dat ze haar eigen graf graaftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Die is idd groep Marciano
[ afbeelding ]
sowwwquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
Babette voelt na de afwijzing van Jeffrey overduidelijk wrok
Ik snap niet dat een 39-jarige zich zo in de luren laat leggen door een 21-jarige .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat ze haar eigen graf graaft
en Alicia erbij
Die 2 zitten nu van alles te verzinnen
bizarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een 39-jarige zich zo in de luren laat leggen door een 21-jarige .
waar denkt ze in godsnaam... waar ze mee bezig is?????quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat ze haar eigen graf graaft
en Alicia erbij
Die 2 zitten nu van alles te verzinnen
Welke afwijzing?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
Babette voelt na de afwijzing van Jeffrey in die hottub overduidelijk wrok
haar eigen hachje reddenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
waar denkt ze in godsnaam... waar ze mee bezig is?????
Daar zit de crux.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:23 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik al afgewezen door de overige 4 dames voordat de dates begonnen zijn.
Dat vind ik wel sneuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:23 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik al afgewezen door de overige 4 dames voordat de dates begonnen zijn.
Omdat zij elkaar wel liggen op bepaalde vlakken. Afwijzing en accepteren gaan echter vaak moeilijk samen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welke afwijzing?
Zij hebben vanmiddag heel lang met elkaar gesproken en dat was een oprecht gesprek
Nee dit is echt totale onzin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat zij elkaar wel liggen op bepaalde vlakken. Afwijzing en accepteren gaan vaak moeilijk samen.
sorry maar voor een volwassen vrouw vind ik dit heel minquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat zij elkaar wel liggen op bepaalde vlakken. Afwijzing en accepteren gaan vaak moeilijk samen.
Het is ook helemaal niet waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry maar voor een volwassen vrouw vind ik dit heel min
afwijzing of niet
Maar waarom zit Eric dan achter die meiden aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft nu al 4x verteld dat Erik haar vroeg voor een 1 op 1 gesprek en dat zij zei: Nee man, ben vet moe, nu niet
hij wilde gewoon kletsen denk ik?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar waarom zit Eric dan achter die meiden aan?
Hij gaat toch oefendaten met Esther en Babette?
ik zie niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso zie je dit of zie je het niet
want jij bent een wiskunde leraar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
Vergelijk het met een wiskundige die naar een rekensom kijkt of een random iemand
Je gaat dus helemaal voorbij aan m'n puntquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien moet jij beter kijken
Oh zo! Eric ziet natuurlijk dat dat best vaak gebeurd door anderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij wilde gewoon kletsen denk ik?
Nee precies andersom , je praat nu poepquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je gaat dus helemaal voorbij aan m'n punt
Moet ik deze vergelijking serieus uitleggen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
want jij bent een wiskunde leraar?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies andersom , je praat nu poep
nee moet ik je uitleggen dat mijn vraag is hoe jij jezelf hier nu wegzet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet ik deze vergelijking serieus uitleggen?
Ik word moe van Wanda.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft nu al 4x verteld dat Erik haar vroeg voor een 1 op 1 gesprek en dat zij zei: Nee man, ben vet moe, nu niet
je bent je best van het idee van FOKquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik me nou toch ergens aan stoor op fora's dan is het dat wel
Zeg gewoon wat je te zeggen hebt en dan zeg ik dat ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee moet ik je uitleggen dat mijn vraag is hoe jij jezelf hier nu wegzet?
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
Meervoud van forum=fora
en niet fora's.
Ben je alweer uit het team gestapt?quote:
aah vandaar je wiskunde vergelijkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je te zeggen hebt en dan zeg ik dat ook
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
Meervoud van forum=fora
en niet fora's.
was ik alquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
Klaar met groepje Djedi en groepje Wanda
Wanda is geen Wendy .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je alweer uit het team gestapt?
FF ken ik wel. Verder niet, sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Jammer dat je mij niet kent trouwens.
Dus geen slaap feestje..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
Kim en Marciano liggen vriendschappelijk in bed
Nopequote:
als we na de SL dan een streamwissel krijgen ben ik blijquote:
Uw wens is uitgekomen, buiten streamsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
als we na de SL dan een streamwissel krijgen ben ik blij
geen ideequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef Sestra666 het volgende:
wie spreekt zichzelf steeds tegen volgens jeff
Ik hoor Berend nog zeggen. We hebben hout genoeg voor de winter. Die opslag plekken zijn al zowat leeg.quote:
opvallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom loopt Kim K in haar string de kamer rond?
Estherquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Jappie
Nadir is er ook 1tje
die moet je ook op het juiste moment voor de leeuwen gooien
Nadir heeft nog maar een klein zetje nodig en die is wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Jappie
Nadir is er ook 1tje
die moet je ook op het juiste moment voor de leeuwen gooien
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
Jappie denkt dat er door de achterkant gestuurd wordt
de Febo dus
Jeff zegt nee joh
dit geval denk ik dat Jappie meer gelijk heeft
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
Jappie denkt dat er door de achterkant gestuurd wordt
de Febo dus
Jeff zegt nee joh
dit geval denk ik dat Jappie meer gelijk heeft
nee gaat over een eliminatiequote:
Precies. En waarom komt die hol steeds zo close in beeld..ze doet het er omquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom loopt Kim K in haar string de kamer rond?
Utopia in het beginquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Is er weleens zo'n reallifeshow geweest waarbij je zelf de streams kon bedienen?
ordinairquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. En waarom komt die hol steeds zo close in beeld..ze doet het er om
Zo trots op die enorme hol dat ze hem showt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. En waarom komt die hol steeds zo close in beeld..ze doet het er om
Ja. Utopia. Daar was, naast 4 streams, ook een overzichtcam die je rond kon draaien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Is er weleens zo'n reallifeshow geweest waarbij je zelf de streams kon bedienen?
mss waar janet het met gj over had dat ze mexx en nadir en nog 2 eruit wildequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gaat over een eliminatie
maar geen idee wat of hoe
Is ook zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef mootie het volgende:
Volgens Jeff heeft Mad een tetinghekel aan Wanda.
klopt wel hij vergeet alleen Kim Dquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef puzziepie het volgende:
Jeff nu over Wanda die Wendy , Kenzi en hem op de lijst heeft
Kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef mootie het volgende:
Volgens Jeff heeft Mad een tetinghekel aan Wanda.
We hebben 'n tijd in utopia in de Loods zo'n camera aan het plafond gehad meen ik...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Best vals, eerst was het allemachtig makkelijk dat de alles voor haar regelde. Ze kan toch ook gewoon met Wanda praten hier overquote:
jij loopt voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:50 schreef Hendrik83 het volgende:
Frikandel uit de magnetron
[ afbeelding ]
Lukt nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Best vals, eerst was het allemachtig makkelijk dat de alles voor haar regelde. Ze kan toch ook gewoon met Wanda praten hier over
Wanda weet altijd allang wat een ander wil zeggenquote:
oh inderdaad, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
En meteen Isaac er weer bij, toevallig
Ze is helderziendequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda weet altijd allang wat een ander wil zeggen![]()
![]()
Niet?quote:
Ja die is overduidelijk de speler met de dubbelrolquote:
is dat verbotenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet?
Ik geef netjes antwoord op een vraag.
Gitaarmuziekquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat verboten![]()
![]()
Jeff lekker aan het tokkelen
OLE
alleen maar beter des te meer des te gezelligerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef Thorelf het volgende:
hebben ze een mooie stek met overkapping gemaakt......gaan de verkeerde mensen daar zitten
Ja maar dat was al gauw niet meer mogelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We hebben 'n tijd in utopia in de Loods zo'n camera aan het plafond gehad meen ik...
Wegsturen die oudjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef Thorelf het volgende:
hebben ze een mooie stek met overkapping gemaakt......gaan de verkeerde mensen daar zitten
Omgekeerd ook is mijn indruk , hij deelt wat info met beide partijen , beetje voeren en uitspelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
klopt het nou dat Isaac alles doorlult aan Marciano? en het zo weer via Kim bij Wanda komt?
Jammer dat het sinds Utopia alleen maar achteruit is gegaan qua streams. 2 streams waarvan ze na 0:00 er nog maar 1 bedienen is echt karig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We hebben 'n tijd in utopia in de Loods zo'n camera aan het plafond gehad meen ik...
hebben ook ruzie gehad toch over het tijdstip van ontbijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
volgens mij kan Eric berend niet zo goed hebben de laatste tijd
we begonnen met 4??quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jammer dat het sinds Utopia alleen maar achteruit is gegaan qua streams. 2 streams waarvan ze na 0:00 er nog maar 1 bedienen is echt karig.
aha de aloude verdeel en heers techniekquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook is mijn indruk , hij deelt wat info met beide partijen , beetje voeren en uitspelen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
aha de aloude verdeel en heers techniek
dat ontbijt is wel heilig voor Ericquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hebben ook ruzie gehad toch over het tijdstip van ontbijt
3 en die beweegbarequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
we begonnen met 4??
en die beweegbare?
of was het 3 en die beweegbare
Volgens mij 4 + die 360 cam als ik het me goed herrinner. Mooie tijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
we begonnen met 4??
en die beweegbare?
ik denk dat hij nog wel zijn vingertjes gaat brandenquote:
Dat heb ik wel al zien gebeuren volgens mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
klopt het nou dat Isaac alles doorlult aan Marciano? en het zo weer via Kim bij Wanda komt?
Ik durf niks meer te posten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
we begonnen met 4??
en die beweegbare?
moet JW wel ff zijn snebje houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou er zo bij willen gaan zitten en dan Jeff beetje op de gitaar, heerlijk wegdromen in de vlammen
die vind dit echt nie leuk niequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
Esther houdt het gesprek met Janet en JW goed in de gaten
JW ook op de camping in Drenthe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft wel echt wat van de wereld gezien
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
Esther houdt het gesprek met Janet en JW goed in de gaten
gewoon de mond snoeren met duktapequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet JW wel ff zijn snebje houden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW ook op de camping in Drenthe.
Wel grappig om te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vind dit echt nie leuk nie
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vind dit echt nie leuk nie
Drenthe? Hij had een appartement in Thailandquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW ook op de camping in Drenthe.
maar ze laat het los hoorquote:
Ik ook 10.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drenthe? Hij had een appartement in Thailand
Mssn weet ze niet waar het over gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Esther gaat steeds bozer kijken![]()
![]()
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn weet ze niet waar het over gaat
Daar had iemand laatst een cap van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik lees hier wel eens dat de mannen hier de but van Kim K zo mooi vinden.
Nu ze in haar string loopt, heeft ze best wel een blubberkont
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:08 schreef Sestra666 het volgende:
maddy wil ook nu op de grond slapen
Bij Imi en Rupie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:08 schreef Sestra666 het volgende:
maddy wil ook nu op de grond slapen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik lees hier wel eens dat de mannen hier de but van Kim K zo mooi vinden.
Nu ze in haar string loopt, heeft ze best wel een blubberkont
Vreselijk , dat ligt ook echt kutquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zou ook niet boven willen slapen op een stapelbed
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van voor en achteren van links naar rechts...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zou ook niet boven willen slapen op een stapelbed
met je matras mag je op een andere kamer liggenquote:
Gitaarmuzieeeekkkkkkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Stroomt door de Mexicaanse nacht!!!" [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gitaarmuzieeeekkkkkk![]()
Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Jij snapt het .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Stroomt door de Mexicaanse nacht!!!" [ afbeelding ]
Belachelijke regel vind ik. Sowieso die kamer indelingen en het feit dat ze niet met elkaar mogen kiezen waar ze en met wie ze willen slapenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Belachelijke regel vind ik. Sowieso die kamer indelingen en het feit dat ze niet met elkaar mogen kiezen waar ze en met wie ze willen slapen
o.aquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja zeker als je bij Wanda enzo op de kamer slaapt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gitaarmuzieeeekkkkkk![]()
"Heeft liefde voor ons meegebracht!!!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Martin die normaal om 10 uur slaaptquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Heeft liefde voor ons meegebracht!!!" [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
Maddy heeft echt wat aan haar oren gekregen door al het geschreeuw in haar kamer
Mexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:18 schreef Ireth het volgende:
En nu allemaal:
"Mexico, mexxxxxxiiiiiiiiiicoooooo!!!!"
[ afbeelding ]
Broek aantrekken, loopt weg, en komt terug met een pilletje, wat Marciano moet slikken.quote:
Henk Wijngaard nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:18 schreef Ireth het volgende:
En nu allemaal:
"Mexico, mexxxxxxiiiiiiiiiicoooooo!!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Broek aantrekken, loopt weg, en komt terug met een pilletje, wat Marciano moet slikken.
Stapelgek die Kim.
doet ze al dagen. z'n ontbijtje. z'n lunch, z'n was etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
begreep ik nu goed dat ze de hele dag aan het koken is geweest voor Marciano
die is echt knetterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
doet ze al dagen. z'n ontbijtje. z'n lunch, z'n was etc
je moet het wel echt goed in de gaten houdenquote:
Sorry,maar dit echt pubergedrag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet het wel echt goed in de gaten houden
geloof ook niet dat als ze dat wel zouden doen dat het blijvends isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En voor hem is het echt zolang ze daar zijn.
Hij doet geen enkele belofte voor daarna.
Hij ligt 23 uur per dag horizontaal op bed , op de bank , aan tafelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
doet ze al dagen. z'n ontbijtje. z'n lunch, z'n was etc
frutselt constant aan zijn gezichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:25 schreef puzziepie het volgende:
Nadir heeft ook een tic met zijn neus
Had ie maar een tik op zijn neusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:25 schreef puzziepie het volgende:
Vooral met zijn neusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
frutselt constant aan zijn gezicht
Die slaapt al.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dit was offtopic genoegStraks heb ik @:Dotteke in mijn nek hijgen
wij ook door het alarm, door het getetter van Wanda en het zingen van Maddy tijdens de dans opdrachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
Maddy heeft echt wat aan haar oren gekregen door al het geschreeuw in haar kamer
missen we weer 20 postsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dit was offtopic genoegStraks heb ik @:Dotteke in mijn nek hijgen
Komt door zn gekneusde rib ... die net onder zn borstquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
frutselt constant aan zijn gezicht
Bulletjes draaien, en die plakt hij onder de tafelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:25 schreef puzziepie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |