Oe, ook lekker!quote:
Goeie reis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oe, ook lekker!
Ik heb niet meer dan een flesje water, want ik zit in de auto.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app spelletje?
Zoietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app spelletje?
Met jouw geluk in lettersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal mij weer eens voor de FOK! Wordfeud competie aanmelden
Hoop dat mensen deze uitspraak niet letterlijk nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met jouw geluk in letters![]()
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt me afgemaakt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoop dat mensen deze uitspraak niet letterlijk nemen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wederom mijn ass gekicked door Jippie in wordfeudFeli aan haar
Bestaat dat online triviant nog, daar ga ik voortaan liever met haar de strijd aan
Is er online triviant?!quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bestaat dat online triviant nog, daar ga ik voortaan liever met haar de strijd aan
Valt me tegen van jequote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waarschuwing, speel niet tegen @Jippie ze krijgt alle goeie lettersquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:48 schreef theguyver het volgende:
Zal er weer eens opzetten.. woaaah lang geleden joh.
Ik ben gezegend met ongeluk, ik krijg altijd alleen maar waardeloze letters...quote:
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winstquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met ongeluk, ik krijg altijd alleen maar waardeloze letters...
Eerlijk is eerlijk 1e potje klopte dat wel, 2e potje wat minder maar werd ik alsnog afgemaakt door een boerin die een vos jaagt in een schuur vol konijnen.
:edit was van boer een boerin maken![]()
Ja, ik noemde je een boerin! Je een boer noemen ging me wat te ver. Zoek maar eens of triviant als app nog bestaat. Wordfued dat durf ik meer aanquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winst
Triviacrack zie ik in de appstorequote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winst
Wist niet dat ik zo boers overkwamquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ik noemde je een boerin! Je een boer noemen ging me wat te ver. Zoek maar eens of triviant als app nog bestaat. Wordfued dat durf ik meer aan![]()
En nee was niet ondergedoken, had etentje en maar paar keer even online. Wel lekker want had zelf gekooktIedereen happy.
Trivia crack 2 zie ik nu, net gedownload. Kijk morgen maar ff.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zo boers overkwam
Wat had je gekookt trouwens? Soep met lettervermicelli![]()
Duik er vanavond bijtijds in maar zal morgen kijken of er een Triviant app is, of iets soortgelijks. Alvast welterusten!
Trivia track oh jah ... Bring itquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trivia crack 2 zie ik nu, net gedownload. Kijk morgen maar ff.
Haha gestoomde kip in ketjap, paprika, knoflook en ui. Met gebakken piepers en witlof in ham en kaas.Het was lekker.
Truste, ik ga ga zo ook naar bed. Was alweer laat ook op werk voor ik thuis was. Half 8....
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit nu een paar dagen in Rome, maar als ik terug ben, wil ik zowel een keer Wordfeud tegen @:Jippie als triviant tegen @:loveyoulongtime
En ik ben ook reuze benieuwd hoe jij aan je username komt, @:loveyoulongtime
Dat klinkt wel erg lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trivia crack 2 zie ik nu, net gedownload. Kijk morgen maar ff.
Haha gestoomde kip in ketjap, paprika, knoflook en ui. Met gebakken piepers en witlof in ham en kaas.Het was lekker.
Truste, ik ga ga zo ook naar bed. Was alweer laat ook op werk voor ik thuis was. Half 8....
Vrij simpel, ik hou van reizen en met name Azië maar eigenlijk maakt het me niet uit als het maar warm is. Maar Azië heeft wel mijn voorkeur, maar toen ik mijn account hier moest aanmaken had ik echt geen idee voor een naam en heb toen maar snel iets gekozen uit 1 van mijn favo films "Full Metal Jacket". En omdat ik eigenlijk iedereen wel aardig vindt uiteindelijk leek me dit wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben ook reuze benieuwd hoe jij aan je username komt, @loveyoulongtime
Tuurlijk, is vrij simpel. Men neme een hele kip bij voorkeur Bio. Je maakt een marinade van ketjap, knoflook en peper. Dat gaat samen met de kip in een vacuüm zak en vacuüm trekken. Dan laat je die 24u in de koelkast intrekken. Volgende dag in de stoompan met verse paprika erbij en ui grof gesneden en stoom je tot de borst een temperatuur heeft van iets over de 70 graden. Dan nog even onder de grill voor de kleur van de huid en voila. Sappig en smaakvol. En zo makkelijk ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:05 schreef Jippie het volgende:
Heb nog nooit gestoomde kip gegeten, wel een stoomfunctie op mijn oven, mag ik om het recept vragen?
Heb net paar potjes gedaan met willekeurige tegenstanders maar het is niet meer wat het vroeger was. Irritant veel reclame en je kan boosters en zo kopen. Is de moeite niet meer waard helaas. Als iemand een betere optie heeft hoor ik het graag, hou wel van triviantquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trivia track oh jah ... Bring it
Oh dat is minder vroeger was wel leuk alleen te weinig vragen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb net paar potjes gedaan met willekeurige tegenstanders maar het is niet meer wat het vroeger was. Irritant veel reclame en je kan boosters en zo kopen. Is de moeite niet meer waard helaas. Als iemand een betere optie heeft hoor ik het graag, hou wel van triviant
4 potjes gespeeld, heeeeeel veel reclame en 4x 6-0 gewonnen. Maar de vragen zijn echt van kinderniveau en zoveel reclame, is gewoon niet leuk meer. Dus als je wat anders tegen komt speel ik graag een potje tegen je.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat is minder vroeger was wel leuk alleen te weinig vragen..
En vrijwel altijd 100% score .. eh jah. dat haalt de lol er wel uit.
Hey hoe is het daar, al wat minder druk?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat is minder vroeger was wel leuk alleen te weinig vragen..
En vrijwel altijd 100% score .. eh jah. dat haalt de lol er wel uit.
Weekje vrij genomen.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hoe is het daar, al wat minder druk?
Verstandig. En dan ook even niets doen lukt je dat dan ook 😉quote:
Yes even naar de Efteling geweest enzo.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig. En dan ook even niets doen lukt je dat dan ook 😉
Druk zeker?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Yes even naar de Efteling geweest enzo.
ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk zeker?
Zie je @:Blaadjes nog wel eens hier?
Hey. blaadjes. Hoe is het. Lang niet meer gezien.quote:
Heel lang, met mij alles goed. Met jou?quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. blaadjes. Hoe is het. Lang niet meer gezien.
Fijn te horen, hier ook alles goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel lang, met mij alles goed. Met jou?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, hier ook alles goed
quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:40 schreef YStec het volgende:
STEMMEN
• Vul de lijst gemakkelijk in op de volgende pagina: https://fok.uber.space.
• Post het resultaat in dit topic!
Stemmen kan tot en met vrijdag 9 december 2022.
Promoot dit topic en deze verkiezingen bij je FOK!vrienden!
• Je hoeft niet alles in te vullen, alleen invullen wat je boeiend vindt is prima.
• Vul één naam per award in. Anders telt je stem niet mee.
• Je kunt je stem/nominatie natuurlijk wijzigen. Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan (met een post in dit topic).
• Stemmen op jezelf heeft geen nut, deze stemmen worden genegeerd.
• Onzinstemmen (stemmen op 1 persoon bij alle awards bijvoorbeeld) worden genegeerd.
• Iedereen mag meedoen, en je mag op iedereen (behalve jezelf) stemmen.
• Stemmen op users die #ANONIEM zijn geworden worden genegeerd.
[info]
In dit topic graag alleen je resultaten posten, om zo het tellen overzichtelijk en makkelijk te houden voor mij. FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Praten hierover graag in het praattopic: FB / FOK!verkiezingen 2022 - Praattopic!.
[/info]
Hey Shiiquote:Op donderdag 8 december 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
Alles goed met @:loveyoulongtime? Valt me op dat je al eventjes niet meer gepost hebt.
Alles goed hoor, was op vakantiequote:Op donderdag 8 december 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
Alles goed met @:loveyoulongtime? Valt me op dat je al eventjes niet meer gepost hebt.
Lekker he welkom terug.quote:Op zondag 11 december 2022 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles goed hoor, was op vakantieNu weer terug en jetlag en vies koud hier.. Bah.
Oi dat is wel enorm zat je in Qatar?quote:Op zondag 11 december 2022 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschrikkelijk van 32 graden terug naar 0
Nee, on the beach in Khao Lak in Thailandquote:Op zondag 11 december 2022 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oi dat is wel enorm zat je in Qatar?
Whoaaa lekker hoor. Ja dan is echt van koude kermis thuiskomenquote:Op zondag 11 december 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, on the beach in Khao Lak in Thailand
Koud ja, Kermis niet eensquote:Op zondag 11 december 2022 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whoaaa lekker hoor. Ja dan is echt van koude kermis thuiskomen
Hey you, alles goedquote:Op zondag 11 december 2022 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whoaaa lekker hoor. Ja dan is echt van koude kermis thuiskomen
Hey Miep thx.quote:Op zondag 18 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey you, alles goed
Alvast hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2023
🤣quote:Op zondag 18 december 2022 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey Miep thx.
Natuurlijk iedereen fijne feestdagen alvast toegewenst.
Ik heb dit WK werkelijk alles verkeerd voorspeld, graag de volgende weer in de zomer. Dan werken mijn hersenen beterquote:Op zondag 18 december 2022 19:09 schreef theguyver het volgende:
Zo en de halve wereld mag wel even aan de hartmonitor na die knotsgekke finale.
https://youtube.com/playlist?list=PL6EC7B047181AD013quote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dit WK werkelijk alles verkeerd voorspeld, graag de volgende weer in de zomer. Dan werken mijn hersenen beter
Van mij ook een fijne kerst iedereenquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 21:20 schreef Divje het volgende:
Hopelijk hebben jullie een goede en liefdevolle Kerst gehad
DivMeister het was dat ik je in wk finale topic tegen kwam, maar neem ook aan dat je daar standaard ook zit.quote:
Prettig jaarwisselingquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
DivMeister het was dat ik je in wk finale topic tegen kwam, maar neem ook aan dat je daar standaard ook zit.
Het was in de tijd dat lachen hier de zaak runde dat ze alle VBL gasten hierheen had gehaald
Hebben we al een topic overquote:Op maandag 2 januari 2023 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet dat apeldoorn een WEF smart city was joh
https://www.weforum.org/impact/smart-cities-governance-alliance/
Je krijgt in de hele stad een gratis mesh 5G netwerk
https://www.apeldoorndire(...)udt-dat-in-20211130/
Dat is mooi toch!![]()
Dat word toch overal zo?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet dat apeldoorn een WEF smart city was joh
https://www.weforum.org/impact/smart-cities-governance-alliance/
Je krijgt in de hele stad een gratis mesh 5G netwerk
https://www.apeldoorndire(...)udt-dat-in-20211130/
Dat is mooi toch!![]()
Telt het als goeie jaarwisseling dat ik vandaag nog zo brak was op werk dat ik morgen vrij heb genomen?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat word toch overal zo?
Nou jah iedereen goeie jaarwisseling gehad?
Ah zelfde wat ik heb dus.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Telt het als goeie jaarwisseling dat ik vandaag nog zo brak was op werk dat ik morgen vrij heb genomen?
Guyv, ik mis die tijd wel hoor. Al was het toen soms ook wel echt een (leuke) bende hierquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
DivMeister het was dat ik je in wk finale topic tegen kwam, maar neem ook aan dat je daar standaard ook zit.
Het was in de tijd dat lachen hier de zaak runde dat ze alle VBL gasten hierheen had gehaald
Serieus? voortuin of achtertuin? Dat is wel echt heel sneu.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:26 schreef theguyver het volgende:
Godverdomme mijn hagelnieuwe tuinkabouter met hengel is gejat.
Misschien is tie even vissen?quote:Op maandag 6 februari 2023 10:26 schreef theguyver het volgende:
Op Facebook kijk ik vakantie foto's en foto's van opgroeiende neefjes en nichtjes, voor de rest hecht ik niet zoveel waarde aan Facebook, zeker niet als informatiebron vanwege de advertorials en het algoritme wat voor mij bepaalt wat ik te zien krijg.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:34 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Dat is wel een hele simpele kijk op de wetenschap. De wetenschap is de enige manier om vooruitgang te boeken en ja, daar worden ook fouten in gemaakt.
Maak anders even een lijst van uitvindingen die door volk op Facebook gedaan zijn.
Potjandoerie, hebben de kaboutertjes zeker gedaanquote:Op maandag 6 februari 2023 10:26 schreef theguyver het volgende:
Je kan er heen rijden he.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:05 schreef PSVCL het volgende:
Een treinongeluk midden in de nacht, met 50 passengiers aan boord.. geloof er geen reet van.Makkelijk in scene te zetten.
Staat er vandaag toevallig een belangrijk debat (theatervoorstelling) op het programma waarvan de aandacht moeten worden afgeleid?
Ben wel benieuwd hoe je dat voorstelt?quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:05 schreef PSVCL het volgende:
Een treinongeluk midden in de nacht, met 50 passengiers aan boord.. geloof er geen reet van.Makkelijk in scene te zetten.
Staat er vandaag toevallig een belangrijk debat (theatervoorstelling) op het programma waarvan de aandacht moeten worden afgeleid?
Voortuin, en serieus ik moest even schuilen voor de regen dus stond ik onder de afdak bij de Welkoop en dacht kom laat ik even binnen kijken.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? voortuin of achtertuin? Dat is wel echt heel sneu.
Echt? Dat is serieus heel zielig, dan ben je serieus wel echt een beetje niet goed snik als je zoiets in je hoofd haalt om uit andermans tuin mee te nemen. Iemand (jij dus doet moeite je voortuin wat aanzicht te geven) en een of andere klaploper neemt zo'n ding mee. Echt sneu gedrag.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voortuin, en serieus ik moest even schuilen voor de regen dus stond ik onder de afdak bij de Welkoop en dacht kom laat ik even binnen kijken.
Daar zag ik dus een leuke tuinkabouter met hengel, dus gelijk gekocht.
S'avonds in de tuin gezet toen ik thuis kwam, en de volgende ochtend was die al weg.
Hahaha zou wat wezen, maar goed ik had niet eens een vijver, althans die moet er nog komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt? Dat is serieus heel zielig, dan ben je serieus wel echt een beetje niet goed snik als je zoiets in je hoofd haalt om uit andermans tuin mee te nemen. Iemand (jij dus doet moeite je voortuin wat aanzicht te geven) en een of andere klaploper neemt zo'n ding mee. Echt sneu gedrag.
Hey maar misschien dacht ie de kabouter weer tot leven te kunnen wekkenIk had een oom (alcoholist) die heilig geloofde dat de tuinkabouters in de nacht tot leven kwamen. Misschien heeft die van jou een visvijver gezocht
Je weet wat ze van kaboutertjes zeggen he?quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha zou wat wezen, maar goed ik had niet eens een vijver, althans die moet er nog komen.
Maar ja inderdaad wie steelt er nu een tuinkabouter.
Er stond een dure bbq naast die laten ze gewoon staan.
Ik snap het sowieso allemaal niet meer, ooit leerden we met onze poten van andermans spullen af te blijven. Nu lijkt het wel alsof niemand zich meer druk maakt om "iets" van een ander. Vond het ook serieus kut om te lezen van je kabouter, het lijkt niks ernstigs maar het raakt iemand wel als iets van hem ontnomen is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha zou wat wezen, maar goed ik had niet eens een vijver, althans die moet er nog komen.
Maar ja inderdaad wie steelt er nu een tuinkabouter.
Er stond een dure bbq naast die laten ze gewoon staan.
Het is gewoon bizar.quote:Op zondag 9 april 2023 19:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso allemaal niet meer, ooit leerden we met onze poten van andermans spullen af te blijven. Nu lijkt het wel alsof niemand zich meer druk maakt om "iets" van een ander. Vond het ook serieus kut om te lezen van je kabouter, het lijkt niks ernstigs maar het raakt iemand wel als iets van hem ontnomen is.
Ja ik ben stil. Hebben jullienmijn artikel in de ParaVisie al gelezen?quote:
Heb je een linkje?quote:Op maandag 20 november 2023 14:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja ik ben stil. Hebben jullienmijn artikel in de ParaVisie al gelezen?
Nee. Je moet naar de winkel. Het is een magazine. Je kan het ook daar lezen als je het niet wil kopen.quote:
quote:Op maandag 20 november 2023 14:36 schreef SuperHartje het volgende:
Jongens ik heb een stuk geschreven in de ParaVisie van december over onze Zwarte Held.
ParaVisie December-uitgave
'Makkers Staak Uw Wild Geraas'
Onder mijn naam:
Shalini Vina Jagernath (met foto)
Op bladzijde 56
Hierbij wil ik vaststellen dat ik een Pro Pieterbaas ben.
En ik ben benieuwd naar julle mening over mijn artikel.
Ik moet toch nog naar de winkel om 'de andere krant' te kopen.quote:Op maandag 20 november 2023 14:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee. Je moet naar de winkel. Het is een magazine. Je kan het ook daar lezen als je het niet wil kopen.
Ben benieuwd naar je mening.quote:Op maandag 20 november 2023 14:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik moet toch nog naar de winkel om 'de andere krant' te kopen.
Zal gelijk kijken voor ParaVisie
Ik heb hem een paar weken geleden al gekocht maar ben er nog aan toegekomen om te lezenquote:
Goed.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar weken geleden al gekocht maar ben er nog aan toegekomen om te lezen
Maar gaat goed komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |