Oe, ook lekker!quote:
Goeie reis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oe, ook lekker!
Ik heb niet meer dan een flesje water, want ik zit in de auto.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app spelletje?
Zoietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app spelletje?
Met jouw geluk in lettersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal mij weer eens voor de FOK! Wordfeud competie aanmelden
Hoop dat mensen deze uitspraak niet letterlijk nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met jouw geluk in letters![]()
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt me afgemaakt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoop dat mensen deze uitspraak niet letterlijk nemen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wederom mijn ass gekicked door Jippie in wordfeudFeli aan haar
Bestaat dat online triviant nog, daar ga ik voortaan liever met haar de strijd aan
Is er online triviant?!quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bestaat dat online triviant nog, daar ga ik voortaan liever met haar de strijd aan
Valt me tegen van jequote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waarschuwing, speel niet tegen @Jippie ze krijgt alle goeie lettersquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:48 schreef theguyver het volgende:
Zal er weer eens opzetten.. woaaah lang geleden joh.
Ik ben gezegend met ongeluk, ik krijg altijd alleen maar waardeloze letters...quote:
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winstquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met ongeluk, ik krijg altijd alleen maar waardeloze letters...
Eerlijk is eerlijk 1e potje klopte dat wel, 2e potje wat minder maar werd ik alsnog afgemaakt door een boerin die een vos jaagt in een schuur vol konijnen.
:edit was van boer een boerin maken![]()
Ja, ik noemde je een boerin! Je een boer noemen ging me wat te ver. Zoek maar eens of triviant als app nog bestaat. Wordfued dat durf ik meer aanquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |