Oe, ook lekker!quote:
Goeie reis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oe, ook lekker!
Ik heb niet meer dan een flesje water, want ik zit in de auto.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app spelletje?
Zoietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n app spelletje?
Met jouw geluk in lettersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal mij weer eens voor de FOK! Wordfeud competie aanmelden
Hoop dat mensen deze uitspraak niet letterlijk nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met jouw geluk in letters![]()
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt me afgemaakt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoop dat mensen deze uitspraak niet letterlijk nemen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wederom mijn ass gekicked door Jippie in wordfeudFeli aan haar
Bestaat dat online triviant nog, daar ga ik voortaan liever met haar de strijd aan
Is er online triviant?!quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bestaat dat online triviant nog, daar ga ik voortaan liever met haar de strijd aan
Valt me tegen van jequote:Op zondag 16 oktober 2022 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waarschuwing, speel niet tegen @Jippie ze krijgt alle goeie lettersquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:48 schreef theguyver het volgende:
Zal er weer eens opzetten.. woaaah lang geleden joh.
Ik ben gezegend met ongeluk, ik krijg altijd alleen maar waardeloze letters...quote:
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winstquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met ongeluk, ik krijg altijd alleen maar waardeloze letters...
Eerlijk is eerlijk 1e potje klopte dat wel, 2e potje wat minder maar werd ik alsnog afgemaakt door een boerin die een vos jaagt in een schuur vol konijnen.
:edit was van boer een boerin maken![]()
Ja, ik noemde je een boerin! Je een boer noemen ging me wat te ver. Zoek maar eens of triviant als app nog bestaat. Wordfued dat durf ik meer aanquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winst
Triviacrack zie ik in de appstorequote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noem je mij nou een boerin? En eh was je gisteravond ondergedoken? Heel FOK! afgezocht voor een derde potje winst
Wist niet dat ik zo boers overkwamquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ik noemde je een boerin! Je een boer noemen ging me wat te ver. Zoek maar eens of triviant als app nog bestaat. Wordfued dat durf ik meer aan![]()
En nee was niet ondergedoken, had etentje en maar paar keer even online. Wel lekker want had zelf gekooktIedereen happy.
Trivia crack 2 zie ik nu, net gedownload. Kijk morgen maar ff.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zo boers overkwam
Wat had je gekookt trouwens? Soep met lettervermicelli![]()
Duik er vanavond bijtijds in maar zal morgen kijken of er een Triviant app is, of iets soortgelijks. Alvast welterusten!
Trivia track oh jah ... Bring itquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trivia crack 2 zie ik nu, net gedownload. Kijk morgen maar ff.
Haha gestoomde kip in ketjap, paprika, knoflook en ui. Met gebakken piepers en witlof in ham en kaas.Het was lekker.
Truste, ik ga ga zo ook naar bed. Was alweer laat ook op werk voor ik thuis was. Half 8....
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit nu een paar dagen in Rome, maar als ik terug ben, wil ik zowel een keer Wordfeud tegen @:Jippie als triviant tegen @:loveyoulongtime
En ik ben ook reuze benieuwd hoe jij aan je username komt, @:loveyoulongtime
Dat klinkt wel erg lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trivia crack 2 zie ik nu, net gedownload. Kijk morgen maar ff.
Haha gestoomde kip in ketjap, paprika, knoflook en ui. Met gebakken piepers en witlof in ham en kaas.Het was lekker.
Truste, ik ga ga zo ook naar bed. Was alweer laat ook op werk voor ik thuis was. Half 8....
Vrij simpel, ik hou van reizen en met name Azië maar eigenlijk maakt het me niet uit als het maar warm is. Maar Azië heeft wel mijn voorkeur, maar toen ik mijn account hier moest aanmaken had ik echt geen idee voor een naam en heb toen maar snel iets gekozen uit 1 van mijn favo films "Full Metal Jacket". En omdat ik eigenlijk iedereen wel aardig vindt uiteindelijk leek me dit wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben ook reuze benieuwd hoe jij aan je username komt, @loveyoulongtime
Tuurlijk, is vrij simpel. Men neme een hele kip bij voorkeur Bio. Je maakt een marinade van ketjap, knoflook en peper. Dat gaat samen met de kip in een vacuüm zak en vacuüm trekken. Dan laat je die 24u in de koelkast intrekken. Volgende dag in de stoompan met verse paprika erbij en ui grof gesneden en stoom je tot de borst een temperatuur heeft van iets over de 70 graden. Dan nog even onder de grill voor de kleur van de huid en voila. Sappig en smaakvol. En zo makkelijk ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:05 schreef Jippie het volgende:
Heb nog nooit gestoomde kip gegeten, wel een stoomfunctie op mijn oven, mag ik om het recept vragen?
Heb net paar potjes gedaan met willekeurige tegenstanders maar het is niet meer wat het vroeger was. Irritant veel reclame en je kan boosters en zo kopen. Is de moeite niet meer waard helaas. Als iemand een betere optie heeft hoor ik het graag, hou wel van triviantquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trivia track oh jah ... Bring it
Oh dat is minder vroeger was wel leuk alleen te weinig vragen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb net paar potjes gedaan met willekeurige tegenstanders maar het is niet meer wat het vroeger was. Irritant veel reclame en je kan boosters en zo kopen. Is de moeite niet meer waard helaas. Als iemand een betere optie heeft hoor ik het graag, hou wel van triviant
4 potjes gespeeld, heeeeeel veel reclame en 4x 6-0 gewonnen. Maar de vragen zijn echt van kinderniveau en zoveel reclame, is gewoon niet leuk meer. Dus als je wat anders tegen komt speel ik graag een potje tegen je.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat is minder vroeger was wel leuk alleen te weinig vragen..
En vrijwel altijd 100% score .. eh jah. dat haalt de lol er wel uit.
Hey hoe is het daar, al wat minder druk?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat is minder vroeger was wel leuk alleen te weinig vragen..
En vrijwel altijd 100% score .. eh jah. dat haalt de lol er wel uit.
Weekje vrij genomen.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hoe is het daar, al wat minder druk?
Verstandig. En dan ook even niets doen lukt je dat dan ook 😉quote:
Yes even naar de Efteling geweest enzo.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig. En dan ook even niets doen lukt je dat dan ook 😉
Druk zeker?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Yes even naar de Efteling geweest enzo.
ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk zeker?
Zie je @:Blaadjes nog wel eens hier?
Hey. blaadjes. Hoe is het. Lang niet meer gezien.quote:
Heel lang, met mij alles goed. Met jou?quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. blaadjes. Hoe is het. Lang niet meer gezien.
Fijn te horen, hier ook alles goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel lang, met mij alles goed. Met jou?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, hier ook alles goed
quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:40 schreef YStec het volgende:
STEMMEN
• Vul de lijst gemakkelijk in op de volgende pagina: https://fok.uber.space.
• Post het resultaat in dit topic!
Stemmen kan tot en met vrijdag 9 december 2022.
Promoot dit topic en deze verkiezingen bij je FOK!vrienden!
• Je hoeft niet alles in te vullen, alleen invullen wat je boeiend vindt is prima.
• Vul één naam per award in. Anders telt je stem niet mee.
• Je kunt je stem/nominatie natuurlijk wijzigen. Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan (met een post in dit topic).
• Stemmen op jezelf heeft geen nut, deze stemmen worden genegeerd.
• Onzinstemmen (stemmen op 1 persoon bij alle awards bijvoorbeeld) worden genegeerd.
• Iedereen mag meedoen, en je mag op iedereen (behalve jezelf) stemmen.
• Stemmen op users die #ANONIEM zijn geworden worden genegeerd.
[info]
In dit topic graag alleen je resultaten posten, om zo het tellen overzichtelijk en makkelijk te houden voor mij. FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Praten hierover graag in het praattopic: FB / FOK!verkiezingen 2022 - Praattopic!.
[/info]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |