Hey Shiiquote:Op donderdag 8 december 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
Alles goed met @:loveyoulongtime? Valt me op dat je al eventjes niet meer gepost hebt.
Alles goed hoor, was op vakantiequote:Op donderdag 8 december 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
Alles goed met @:loveyoulongtime? Valt me op dat je al eventjes niet meer gepost hebt.
Lekker he welkom terug.quote:Op zondag 11 december 2022 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles goed hoor, was op vakantieNu weer terug en jetlag en vies koud hier.. Bah.
Oi dat is wel enorm zat je in Qatar?quote:Op zondag 11 december 2022 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschrikkelijk van 32 graden terug naar 0
Nee, on the beach in Khao Lak in Thailandquote:Op zondag 11 december 2022 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oi dat is wel enorm zat je in Qatar?
Whoaaa lekker hoor. Ja dan is echt van koude kermis thuiskomenquote:Op zondag 11 december 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, on the beach in Khao Lak in Thailand
Koud ja, Kermis niet eensquote:Op zondag 11 december 2022 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whoaaa lekker hoor. Ja dan is echt van koude kermis thuiskomen
Hey you, alles goedquote:Op zondag 11 december 2022 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whoaaa lekker hoor. Ja dan is echt van koude kermis thuiskomen
Hey Miep thx.quote:Op zondag 18 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey you, alles goed
Alvast hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2023
🤣quote:Op zondag 18 december 2022 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey Miep thx.
Natuurlijk iedereen fijne feestdagen alvast toegewenst.
Ik heb dit WK werkelijk alles verkeerd voorspeld, graag de volgende weer in de zomer. Dan werken mijn hersenen beterquote:Op zondag 18 december 2022 19:09 schreef theguyver het volgende:
Zo en de halve wereld mag wel even aan de hartmonitor na die knotsgekke finale.
https://youtube.com/playlist?list=PL6EC7B047181AD013quote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dit WK werkelijk alles verkeerd voorspeld, graag de volgende weer in de zomer. Dan werken mijn hersenen beter
Van mij ook een fijne kerst iedereenquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 21:20 schreef Divje het volgende:
Hopelijk hebben jullie een goede en liefdevolle Kerst gehad
DivMeister het was dat ik je in wk finale topic tegen kwam, maar neem ook aan dat je daar standaard ook zit.quote:
Prettig jaarwisselingquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
DivMeister het was dat ik je in wk finale topic tegen kwam, maar neem ook aan dat je daar standaard ook zit.
Het was in de tijd dat lachen hier de zaak runde dat ze alle VBL gasten hierheen had gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |