quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:[..]
Ik ga even de advocaat van de duivel spelen, maar stel nou dat dat is wat ook het meest voor de hand liggend is? Ook msm kan het bij het juiste eind hebben.
Msm zie ik als de microfoon van de elite , als ze waarheid spreken is dat als mosterd na de maaltijd . Ze komen met waarheid na de misdaad op het moment dat de bevolking er niks meer aan kan doen .Het is dus altijd oud nieuws.
Er kan jaren tussen zitten voordat een waarheid op de msm komt.
Tot het op de msm komt ben je een conspiracy theorist omdat het de politieke agenda (westerse propaganda) niet uitkomt om de steun van het volk te verliezen.
Alternatief nieuws is wel real time en wel twee kanten van een verhaal. Daar heb je wel de kans om te zeggen ,
he dat gaat de verkeerde kant op , dat is een leugen, ik kan dat niet steunen. Msm is voornamelijk mind control om ervoor te zorgen dat je denkt,doet,voelt wat de politieke agenda uitkomt.
Bijvoorbeeld die baby's in de couveuse die op de grond werden gegooid , men weet dat je op de knoppen van bijna elke burger kan drukken bij kinder en dierenleed. Dat soort manipulatie is alleen in het voordeel van de elite en niet van de burger maar dat soort verhalen werkten wel mee in het steunen van die oorlog vanuit de burgers .
Behalve de mensen die hebben geprofiteerd van die oorlog heeft niemand er iets aan gehad en zijn er bijv 500.000 kinderen gedood. Miljoenen vluchtelingen en alles kapot geschoten. Dat de msm na de misdaad ermee komt dat het nep was heeft niemand iets aan. De conspiracy theorist wist wel dat het nep was en ook toen stonden mensen er niet open voor dat je een tegengeluid liet horen van de msm.
Als burger heb je daar niks aan , een burger hoort objectief en onafhankelijk nieuws te krijgen en hoort zelf keuzes te maken aan welke kant die staat.
Bijvoorbeeld dat hele coronaverhaal en vaccinaties , de msm heeft alleen de politieke agenda gepromoot , elk tegengeluid word gecensureerd , het tegengeluid kon je wel in alternatief nieuws lezen zodat mensen een eerlijke keuze konden maken op basis van twee kanten van een verhaal. Die hebben andere keuzes gemaakt dan mensen die alleen msm volgen.
quote:
Om dan te zeggen ja maar het is msm, dat schiet niet op. Nogmaals, ik snap de waarom mensen sceptisch zijn. Dat is precies waar bnw voor is. Per definitie tegen een bronvorm zijn is dat imo niet. Het zou de boodschap en niet de boodschapper moeten zijn. Dit is even gesimplificeerd want, ik kan me voorstellen dat als je vanuit een bnw kader naar zulke bronnen kijkt en het jou opvalt dat ze het vaak fout hebben je ze niet meer geloofd.
Hetzelfde met Oekraine/Rusland de bnw kant is wat Schaamlap bijv post maar dat word "gedebunked" met het msm verhaal , mensen lijken daar alleen maar bezig om iedereen te bekeren naar Putin bad . zo is er geen ruimte voor de bnw kant die ook naar Nato kijkt, de voorgeschiedenis , de rol van Amerika , de geopolitieke belangen , de eventuele misdaden van Oekraine en ook rekening houdend met de westerse propaganda .
Dat komt nu weinig aan bod omdat mensen die de msm geloven alleen Putin bad willen horen en de focus leggen op de russische propaganda en het liefst hebben dat iedereen dat vind . Maar het is geen wedstrijd en in news is die kant er al , als dat in bnw ook zo moet zijn heb je alleen de msm kant.
quote:
Maar daar zie ik het best vaak mis gaan. Dat het dus per definitie niet geloof, ik denk zelfs niet eens gelezen wordt, want msm. Nogmaals. Ook een defecte klok geeft tweemaal per dag de juiste tijd aan

Maar we zijn niet in news en kiezen bewust voor BNW net zoals de mensen in news bewust kiezen voor news en niet voor de alternatieve kant van het nieuws. Elk argument voor msm bronnen in BNW zou dan net zo goed
kunnen gelden voor alternatieve bronnen in news . Nu is het net alsof mensen in news meer rechten hebben omdat ze het " juiste wereldbeeld " hebben . Hun mogen de rust bewaren en bewust een kant kiezen en wij met het " foute wereldbeeld " kunnen nog "gered" worden van onszelf.
Bnw is zeg maar de persoonlijke zoektocht naar de waarheid en niet de consensus van een meerderheid want dat zie ik weer als msm .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS