Ik had lapo.quote:
Blijft de hele nacht staan ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blijft de hele nacht staan ook.
dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zou JW graag even met Wendy in bed liggen
af en toe komt er een au uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:43 schreef schizolientje het volgende:
meneer drop helemaal genezen van zijn gekneusde ribben en hartproblemen, Buigt voorover, beweeglijk enz,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Esther vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zou JW graag even met Wendy in bed liggen
daar geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
jan willem zou voor 1 miljoen met rupert naar bed gaan
Ima voor een YumYum...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit staat nu online, streams lopen soms vast en ik kan ze pas nu uren herstarten ....
hoe dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je wordt enorm gewaardeerd
echt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
en ook nog wel voor de helft zei die laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoorde jij het ook.quote:
Wat heb je last van je rib.quote:
Zelf denkt hij daar heel anders over...heb hem wel eens horen zeggen dat hij een van de slimste is daarquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zelf denkt hij daar heel anders over...heb hem wel eens horen zeggen dat hij een van de slimste is daar
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zelf denkt hij daar heel anders over...heb hem wel eens horen zeggen dat hij een van de slimste is daar
Waarschijnlijk was ie het even vergeten, zodra iemand hem er weer aan helpt denken heeft ie weer 'heel veel pijn' en wil ie een dokter sprekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook.
Over Nadir.
"Nadir heeft bijna geen pijn meer aan zijn rib".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn er daar meerdere die denken dat ze slim zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
niet naar area 51 he!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle DM's, ga nu lekker naar de open dag, geen fimpjes de komende 24 uur maar welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
quote:
volgens mij heeft Marciano gewonnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
Zul je straks zien dat de 1e prijs tijdelijk niet voorradig meer is
Dit is een betonfabriek sloganquote:
zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb een poll aangemaakt, weet niet of het helemaal goed is gegaan![]()
JAA / Poll: Hoeveel stream jij per dag?
Ziet er 'gelukt' uit hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb een poll aangemaakt, weet niet of het helemaal goed is gegaan![]()
JAA / Poll: Hoeveel stream jij per dag?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, paar filmpjes zijn nu verwijderd ....
ik kan die van vandaag nog vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, enkele filmpjes zijn nu verwijderd ....
denk het laatstequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:10 schreef D. het volgende:
Zijn dit nu de betere spelers, of gewoon de die hards?
ik heb geen idee hoe pokeren werktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:10 schreef D. het volgende:
Zijn dit nu de betere spelers, of gewoon de die hards?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
Heb weleens gepokerd onder de naam 'Pikachu' (lees: Pokermon)
Ik hou niet van gokken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
Heb weleens gepokerd onder de naam 'Pikachu' (lees: Pokermon)
*verkeerde quotequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil aandacht en actie of wat anders
Ik weet het zo ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe pokeren werkt
Ik ook.quote:
ik heb nog een hele mooie poker kofferquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het zo ook niet meer precies
Laatste keer dat ik het speelde is zo'n 20 jaar geleden
Kinkyquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog een hele mooie poker koffer
met electrische schudder
![]()
ik weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:
Wat leegt ze?quote:
ik denk dat ze ook altijd zegt: "ME moeder"quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
Wie wilT mij masseren
kap eens met die WILT
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik denk dat ze ook altijd zegt: "ME moeder"
Ja, dat heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
ik vin dat zo smerig
in iemand anders bed gaan liggen
Ze doet gewoon ranziger omdat ze de alcohol als excuus gebruiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe wordt nog ranziger als ze gedronken heeft
je hebt allerlei mensen nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Blijkbaar waren de aanmeldingen niet dusdanig dat er beters beschikbaar was
Er zitten genoeg saaiere mensen in de loods daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt allerlei mensen nodig
dus ook een Zoe
ze hebben nog 11 maanden om daar verandering in te brengenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Opmerkelijk als je kijkt naar de prijzenpot die vele malen forser is dan bij al andere realityshows
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ook een Zoe
Uiteraard al mag ik het dan weer sneu vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ook een Zoe
Je moet er ook vele malen meer tijd in investerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Opmerkelijk als je kijkt naar de prijzenpot die vele malen forser is dan bij al die andere realityshows
ze is niet saai i.i.g.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten genoeg saaiere mensen in de loods daar
Sowieso een fout om het twaalf maanden te doen ipv 4/5quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet er ook vele malen meer tijd in investeren
13-14 uur is de laatste die ik ziequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie hier mijn uploads niet, zien julie ze wel in NL ?
utopia duurde 2 jaar ofzo toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
utopia duurde 2 jaar ofzo toch?
Dank je, tot 1800 uur staat ook online ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
13-14 uur is de laatste die ik zie
Zij of wij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ene heer H. Huisman al ooit verkondigde:quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
In plaats van al die kampen zou je ook een patstelling kunnen afspreken en iemand zoals Zoe elimineren waarmee je die meid een dienst bewijst aangezien de kans dat ze wint werkelijk nul procent is. Ook al zegt zo'n Alicia dat iedereen kan winnen.
quote:
niemand wil iemand van zijn groepje kwijtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
In plaats van al die kampen zou je ook een patstelling kunnen afspreken en iemand zoals Zoe elimineren waarmee je die meid een dienst bewijst aangezien de kans dat ze wint werkelijk nul procent is. Ook al zegt zo'n Alicia dat iedereen kan winnen..
van mij mag alicia er eerder uit!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
In plaats van al die kampen zou je ook een patstelling kunnen afspreken en iemand zoals Zoe elimineren waarmee je die meid een dienst bewijst aangezien de kans dat ze wint werkelijk nul procent is. Ook al zegt zo'n Alicia dat iedereen kan winnen..
Zeker na vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
van mij mag alicia er eerder uit!!
De helft gaat er al vanaf. Dus laat staan wat de productie nog in petto heeft. Als het al niet voortijdig wordt afgebroken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben nog 11 maanden om daar verandering in te brengen
eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De helft gaat er al vanaf. Dus laat staan wat de productie nog in petto heeft. Als het al niet voortijdig wordt afgebroken.
of de eeuwige pokertafelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
ja ja
van alles nog te beleven in en buiten de loods
en wij kijken een appel etende Moraima
Zij krijgt niet de meeste stemmen en zal er niet snel uit worden gestemd door een individuquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
van mij mag alicia er eerder uit!!
quote:
Opzichtig gedoe in de camera, met steeds verder ontblotende schouderquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
wat heeft ze gedaan? even kort zodat ik niet alle cossen door hoef
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Opzichtig gedoe in de camera, met steeds verder ontblotende schouder
o thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Opzichtig gedoe in de camera, met steeds verder ontblotende schouder
Het groepje van Wanda gebruikt Zoe middels Mexx vanwege wat jij aangeeft jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand wil iemand van zijn groepje kwijt
want stel je voor dat de ene groep de overhand krijgt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het groepje van Wanda gebruikt Zoe middels Mexx vanwege wat jij aangeeft ja
groepje Wanda negeerde Zoe in de eerste paar weken. Zoe probeerde steeds tevergeefs aansluiting te vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het groepje van Wanda gebruikt Zoe middels Mexx vanwege wat jij aangeeft ja
Ja, dat ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
wanda zit niet aan tafel maar die hoor ik schreeuwen
FEBOOOOOOOOO
Van team Wanda wel, van de anderen weet ik het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Maar is al een beetje duidelijk op wie welke groep wil gaan stemmen? Welke bewoners gaan er genomineerd worden?
Jeff of Kim D door team Wandaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Maar is al een beetje duidelijk op wie welke groep wil gaan stemmen? Welke bewoners gaan er genomineerd worden?
Ik hoop echt dat Jeff en Kim D er tot het laatst in blijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff of Kim D door team Wanda
Team Jeff is nog niet echt duidelijk
die wisselen nog wel eens
ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jeff en Kim D er tot het laatst in blijven
die schreeuwt echt de hele dagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
wanda zit niet aan tafel maar die hoor ik schreeuwen
FEBOOOOOOOOO
ik ook, maar dat gedrag van alicia hebben ze ook tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jeff en Kim D er tot het laatst in blijven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff of Kim D door team Wanda
Team Jeff is nog niet echt duidelijk
die wisselen nog wel eens
die gooit haar eigen glazen in met dit sneaky gedoequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook, maar dat gedrag van alicia hebben ze ook tegen
Wanda denkt een groot team te hebbenquote:
doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
Wat zei Maddy nou ? Ik moet ook nog mn tanden uitdoen ?
hoop ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda denkt een groot team te hebben
maar dat kan nog wel eens gaan tegenvallen(hoop ik ook)
hoop het want ze is zo negatief over jeff enzquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
:
0s.gif
Op vrijdag 14 oktober 2022 23:39 schreef Thorelf het volgende:
Er zijn er een paar die gezegd hebben dat op zich te willen nemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
Wil je Jeffrey eruit dan zal je zelf het spel moeten spelen
boos zijn ze op haar op de fb seitequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda denkt een groot team te hebben
maar dat kan nog wel eens gaan tegenvallen(hoop ik ook)
kann man uns am Himmel sehenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
erst wenn die wolken schlafen gehn...
We hebben er nog maar eentje gehad, en die is glansrijk gehaaldquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
Ga er vanuit dat eliminatiespellen serieuze shit zijn. Anders kun je net zo goed jezelf steeds op die stip zetten
ik denk dat de FEBO de moeilijkheids graad aanpastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
Ga er vanuit dat eliminatiespellen serieuze shit zijn. Anders kun je net zo goed jezelf steeds op die stip zetten
kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
boos zijn ze op haar op de fb seite
Haar vrienden? Of kijkers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
omdat ze naar doet over anderen
Die eerste was niet gemakkelijk ... tenminste zo leek het mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de FEBO de moeilijkheids graad aanpast
dus als er iemand op de stip staat die ze willen houden
dan maken ze het makkelijker
ligt inderdaad helemaal aan de opdrachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
kann man uns am Himmel sehen
wir haben angst und sind allein
Als de opdracht pas achteraf bekend is dan kan dat zeker jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda roddelt heel veel over anderenquote:
jeffrey,mirthe en berendquote:
dat brave blonde meisje kan ook vloeken als een bootwerkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda roddelt heel veel over anderen
wil ze alle tanden uit de bek slaan enzovoort
Ze rateltquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda roddelt heel veel over anderen
wil ze alle tanden uit de bek slaan enzovoort
Ow, het ging niet over Fok?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat brave blonde meisje kan ook vloeken als een bootwerker
roept ook in elke zin 'fucking'
vind haar vooral gemeenquote:
Wat boeit mij de mening van Thea uit Vlaardingen of Brutus uit Naarden nou zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
boos zijn ze op haar op de fb seite
heee hoe weet je dat ik Brutus heetquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat boeit mij de mening van Thea uit Vlaardingen of Brutus uit Naarden nou zeg
Wanda zei ooit, je moet niet Fokken om het Fokkenquote:
En ik Theaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heee hoe weet je dat ik Brutus heet![]()
![]()
maddie ergert zich rot aan haarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
zouden er nu op die slaapkamer al mensen slapen
die zich helemaal dood irriteren aan die roddelbitchus
4quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
utopia duurde 2 jaar ofzo toch?
en het leuke isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda zei ooit, je moet niet Fokken om het Fokken
Maar het kan ook Fucken om het Fucken geweest zijn
Ook gij, Brutus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heee hoe weet je dat ik Brutus heet![]()
![]()
ik zou het ook niet tof vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroegerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik dacht dat madeleine juist altijd met wanda overlegd over alles
gisterenavond tegen babette heeft ze haar ergenis uitgesproken over mexx en wandaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik dacht dat madeleine juist altijd met wanda overlegd over alles
Maddy heeft gisternacht haar hart uitgestort bij Babette, en vooral Wanda en Mexx moesten het ontgeldenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
[..]
ah beter dan
goeie ontwikkeling
fijn dat ze haar door krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy heeft gisternacht haar hart uitgestort bij Babette, en vooral Wanda en Mexx moesten het ontgelden
hout blaadjes en dopjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke stukjes heeft daar elke speler?
is dat hout?
Martin heeft het zwaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
martin zit erbij als een soort don corleone met zijn mannen er omheen
Meer het achterlijk neefje van Donquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
martin zit erbij als een soort don corleone met zijn mannen er omheen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
Babette gun je eigenlijk liever niks
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
Nadir is wel een bikkel hoor![]()
met zoveel pijn zo lang opblijven
huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:07 schreef Kakadylo het volgende:
Gelieve NIET in m'n fijngevoelige berichten te gummen graag!
ze is de dealerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
niet verwacht van janet, dat zij een pokerface heeft
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:07 schreef Kakadylo het volgende:
Gelieve NIET in m'n fijngevoelige berichten te gummen graag!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
Nadir is wel een bikkel hoor![]()
met zoveel pijn zo lang opblijven
En iedereen uit Oostenrijk die ook kijktquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]pfff die denk hij kann half
nederland verneuken
Dat zie ik dr niet doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Kenzy onderop moeten en Nadir bovenop
Geblaf dan. Woef woef.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nu stoppen hoor met die moeilijke woorden
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle DM's, ga nu lekker naar de airshow, geen filmpjes de komende 24 uur maar welterusten ...
Enjoy DgkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Het was een beetje een dubbelzinnige opmerking als je het nog nog niet doorhadquote:
het duurt al veeeeeel te langquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
Ik heb niks met pokeren![]()
Hoelang duurt dit nog?
nep Hedera of Heeedera zoals Maddy het zegtquote:
liever nog een gesprekje gehad met Wendy, KimD, Jeffrey en Jasper bij het haardvuur buitenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
Ik heb niks met pokeren![]()
Hoelang duurt dit nog?
Pssst, SL is niet live...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
volgende streamlock is met kale takjes
Zeker wetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
liever nog een gesprekje gehad met Wendy, KimD, Jeffrey en Jasper bij het haardvuur buiten
Dat is pokerenquote:
martin berend isaacquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is pokeren
Wie zijn er nog in de race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |