abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2022 @ 18:31:27 #251
364681 over_hedge
pi_206354811
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef Summers het volgende:

[..]
Nee , alternatieve media 8-)
Zoals? En wat is er mis met die website die ik je net geef? Klopt deze niet. En zo ja waarom niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 17 oktober 2022 @ 18:42:04 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206354922
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Zoals? En wat is er mis met die website die ik je net geef? Klopt deze niet. En zo ja waarom niet.
Scott Ritter heb ik dat volgens mij horen zeggen en nog een paar andere maar het is standaard zo dat alternatief/mainstream verschillen in berichtgeving, ik weet niet of die website overeenkomt met de werkelijkheid , maakt mij ook niet zoveel uit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206355067
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Had ik al gezegd dat Oekraine corrupt is en zich moet overgeven? :+
Waarom stel je dan eerst deze vraag?
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef Schaamlap het volgende:
Waar beweer ik dat?
  Forum Admin maandag 17 oktober 2022 @ 19:03:10 #254
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206355154
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:56 schreef The_End het volgende:

[..]
Waarom stel je dan eerst deze vraag?
[..]

Dat is natuurlijk gewoon een gebbetje he.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]
Scott Ritter heb ik dat volgens mij horen zeggen en nog een paar andere maar het is standaard zo dat alternatief/mainstream verschillen in berichtgeving, ik weet niet of die website overeenkomt met de werkelijkheid , maakt mij ook niet zoveel uit .
Noem er eens wat? Wil er wel eens doorheen snuffelen :)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2022 @ 19:04:00 #255
364681 over_hedge
pi_206355165
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]
Dat de berichten uit de verschillende kanten verschillen dat klopt.

Maar in dit geval was ik wel benieuwd als wat deze website dan telt. Want dit kan niet echt westerse propaganda genoemd worden oid. Want ook daar staat gewoon dat Oekraïne idd corrupt is. Wat het westen niet zou zeggen zou je verwachten

Daarom was ik benieuwd :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206355309
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Heb er wel een paar in mijn Twitterfeed staan

Kan wel kijken als je wil :s)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 17 oktober 2022 @ 19:22:13 #257
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206355353
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Ik kijk zoveel filmpjes ,ik kan me op dit moment alleen Scott Ritter naar boven halen , op bitchute of Rumble kan je eindeloos snuffelen op wat voor onderwerp dan ook ^O^
pi_206357171
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:22 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik kijk zoveel filmpjes ,ik kan me op dit moment alleen Scott Ritter naar boven halen , op bitchute of Rumble kan je eindeloos snuffelen op wat voor onderwerp dan ook ^O^
Altijd grappig om te zien dat forummers denken van alles af te weten over landen waar ze nog nooit geweest zijn. :+
Iets van beste stuurlui staan aan wal enzo...
pi_206357233
Miljarden van die seniele Biden naar CIA boy Zelensky en ze schieten nog met kalashnikovs op drones midden in de Kiev.

Iets zegt mij dat het geld niet naar wapens gaat daar.

Lekker veilig trouwens, die kogels landen ook weer ergens. Wie kan mij vertellen wat het maximale bereik is van die drones trouwens? Hoeveel KM onder welke omstandigheden? Of is het allemaal angstzaaierij vanuit Zelensky's seperatisten die deze drones over Kiev laten vliegen? vragen vragen vragen. Waarom worden ze niet direct bij de grens onderschept?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:35:12 #260
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206357576
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Miljarden van die seniele Biden naar CIA boy Zelensky en ze schieten nog met kalashnikovs op drones midden in de Kiev.

Lekker veilig trouwens, die kogels landen ook weer ergens. Wie kan mij vertellen wat het maximale bereik is van die drones trouwens? Hoeveel KM onder welke omstandigheden? Of is het allemaal angstzaaierij vanuit Zelensky's seperatisten die deze drones over Kiev laten vliegen? vragen vragen vragen. Waarom worden ze niet direct bij de grens onderschept?
Eigenlijk wel goeie vragen, wil ik ook wel weten.
Lach met een schone bips
pi_206357609
quote:

Je weet dat het Kremlin gewoon openlijk toegeeft dat het Kiev bestookt met raketten en drones?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206357617
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je weet dat het Kremlin gewoon openlijk toegeeft dat het Kiev bestookt met raketten en drones?
Je weet dat onze propaganda nieuwsoutlets kunnen roepen wat ze willen dat het "kremlin" iets toegeeft? heb jij video's? of heb je dat gelezen ergens op een MSM pagina?

Als je niet eens Russisch kan spreken hoe kan je dan weten dat iemand niet een hele rare translate eronder heeft geplakt? Hoe weet je dat iets niet een deep fake video is?

Waar geven ze het toe?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:41:28 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206357643
quote:

Lijkt er niet op

twitter

Film producties zijn ook duur

twitter
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:45:09 #264
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206357701
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je weet dat onze propaganda nieuwsoutlets kunnen roepen wat ze willen dat de "kremlin" iets toegeeft? heb jij video's? of heb je dat gelezen ergens op een MSM pagina?

Als je niet eens Russisch kan spreken hoe kan je dan weten dat iemand niet een hele rare translate eronder heeft geplakt? Hoe weet je dat iets niet een deep fake video is?

Waar geven ze het toe?
Ik spreek geen Russisch of Oekrains dus ik zou dat niet weten als ze er iets anders van maken :'(
pi_206357705
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je weet dat onze propaganda nieuwsoutlets kunnen roepen wat ze willen dat de "kremlin" iets toegeeft? heb jij video's? of heb je dat gelezen ergens op een MSM pagina?

Als je niet eens Russisch kan spreken hoe kan je dan weten dat iemand niet een hele rare translate eronder heeft geplakt?
Gast, als die vertalingen niet zouden klappen, dan valt de claims in de ondertiteling eenvoudig te debunken en dat zou dan ook gebeuren. Russisch is geen zeldzame taal die door slechts een handvol mensen kan worden ontcijferd.

Maar goed, jij mag er uiteraard js theorieën op nahouden. Ik zou het echter niet ingewikkelder maken dan het is.

Rusland en Oekraïne zijn met elkaar in oorlog en daarom bestoken de Russen steden met raketten en ander wapentuig, naar eigen zeggen met als doel het uitschakelen van cruciale infrastructuur. Zo simpel is het.
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:52:16 #266
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206357798
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Zo simpel is het.
Zo simpel is het waarschijnlijk dan voor jou, en is ook niks mis mee. Maar er zijn mensen die er toch meer achter zoeken en zo simpel is het voor hun dus niet.

Mooi toch? Als iedereen hetzelfde dacht dan hadden we nu een maatschappij waar ik niet in zou willen leven :) Zou wel erg saai worden.
Lach met een schone bips
pi_206357832
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gast, als die vertalingen niet zouden klappen, dan valt de claims in de ondertiteling eenvoudig te debunken en dat zou dan ook gebeuren. Russisch is geen zeldzame taal die door slechts een handvol mensen kan worden ontcijferd.

Maar goed, jij mag er uiteraard js theorieën op nahouden. Ik zou het echter niet ingewikkelder maken dan het is.

Rusland en Oekraïne zijn met elkaar in oorlog en daarom bestoken de Russen steden met raketten en ander wapentuig, naar eigen zeggen met als doel het uitschakelen van cruciale infrastructuur. Zo simpel is het.
Nu pak je er weer iets specifiek uit en beantwoord geen enkele vraag over de drones. Alleen maar met iets dat "Kremlin" heeft gezegd dat ze die drones gebruiken. Heb je daar dus bewijs voor? of heb je dat ergens gelezen.

Ik hoorde namelijk dat Iran zei dat ze deze drones niet hebben verkocht aan Rusland, misschien toch aan het Azov Regiment? Of aan CIA? of aan Russische seperatisten die werken in opdracht vanuit CIA?

Amerika heeft namelijk ook in 2014 voor een coup gezorgd en deden net alsof "pro-Russen" de aanval opende op pro-EU aanhangers. Ze gaan over lijken om een land binnen de EU te krijgen.

2030 WK Oekraine, het is nu allemaal al gepland. Ziekmakend. Farce deze oorlog.
pi_206357918
Laten we even voorstellen, wij zijn in oorlog met Duitsland, de wereld staat achterons. Wij willen meer steun vanuit de wereld. Wat gaan wij doen als Duitsland zelf niet veel doet? Misschien keer bommetje laten vallen op eigen infrastructuur, wantja de hele wereld kijkt met afschuw mee en doet direct aannames dat het boze Duitsland is die de aanvallen doet.

In deze situatie zitten wij verwikkeld. Voor elke explosie die weer te zien is op NOS krijgt Zelensky er weer paar miljard bij. Ik ruik een dikke vette cashcow.

Geef pro Russische separatisten geld, geef Oekrainse separatisten geld, zolang je maar geld geeft doen ze daar alles.

Als Rusland echt schade en Oekraine had willen binnenvallen dit jaar, dan was het heel anders gebeurd. Ze hebben de kracht om heel Oekraine plat te bombarderen tot aan een parkeerplaats. Een grote schijnoorlog is dit. En de USA/EU maken er weer volop gebruik van om hun politieke doelstellingen te bereiken. Wanneer de Agenda 2030 er ook nog eens profijt van heeft is dat helemaal mooi meegenomen.
pi_206357919
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo simpel is het waarschijnlijk dan voor jou, en is ook niks mis mee. Maar er zijn mensen die er toch meer achter zoeken en zo simpel is het voor hun dus niet.

Mooi toch? Als iedereen hetzelfde dacht dan hadden we nu een maatschappij waar ik niet in zou willen leven :) Zou wel erg saai worden.
Volgens mij geef ik hierboven gewoon aan dat het een ieder vrij staat om allerhande theorieën aan te hangen.

Maar ik mag hier gewoon met een weerwoord komen.

Anyway, het Russische Ministerie van Defensie heeft
een website
waar dagelijkse updates worden geplaatst over de 'speciale operatie' in Oekraïne. En daar staat dus ook te lezen dat Rusland steden in Oekraïne bestookt met raketten.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 17-10-2022 22:39:46 ]
pi_206358007
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2022 22:00 schreef epicbeardman het volgende:
Laten we even voorstellen, wij zijn in oorlog met Duitsland, de wereld staat achterons. Wij willen meer steun vanuit de wereld. Wat gaan wij doen als Duitsland zelf niet veel doet? Misschien keer bommetje laten vallen op eigen infrastructuur, wantja de hele wereld kijkt met afschuw mee en doet direct aannames dat het boze Duitsland is die de aanvallen doet.

In deze situatie zitten wij verwikkeld. Voor elke explosie die weer te zien is op NOS krijgt Zelensky er weer paar miljard bij. Ik ruik een dikke vette cashcow.

Geef pro Russische separatisten geld, geef Oekrainse separatisten geld, zolang je maar geld geeft doen ze daar alles.

Als Rusland echt schade en Oekraine had willen binnenvallen dit jaar, dan was het heel anders gebeurd. Ze hebben de kracht om heel Oekraine plat te bombarderen tot aan een parkeerplaats. Een grote schijnoorlog is dit. En de USA/EU maken er weer volop gebruik van om hun politieke doelstellingen te bereiken. Wanneer de Agenda 2030 er ook nog eens profijt van heeft is dat helemaal mooi meegenomen.
Je weet dat Poetin ook gewoon toespraken houdt over de strijd in Oekraïne? En dat hij herhaaldelijk heeft gedreigd 'alle middelen' in te zetten. Ook weet je hopelijk dat Poetin meermaals met een boze vinger wijst naar het westen, vanwege de wapens die aan Kiev worden geleverd en worden ingezet in de strijd aldaar?

Dat duidt erop dat er toch echt een gewapende strijd gaande is tussen Rusland en Oekraine.

En Rusland kan Oekraine inderdaad in as leggen en deze strijd zodoende beslechten. Maar daar moet het Kremlin een zware geopolitieke prijs voor betalen. Vandaar de aarzeling van Poetin.
  maandag 17 oktober 2022 @ 22:31:15 #271
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206358352
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 22:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Volgens mij geef ik hierboven gewoon aan dat het een ieder vrij staat om allerhande theorieën aan te hangen.

Maar ik mag hier gewoon met een weerwoord komen.

Anyway, het Russische Ministerie van Defensie heeft gewoon
een website
waar dagelijkse updates worden geplaatst over de 'speciale operatie' in Oekraïne. En daar staat dus ook te lezen dat Rusland steden in Oekraïne bestookt met raketten.
Oh maar dat ontken ik ook niet :) Maar wat ik probeer uit te leggen is dat sommige mensen de motieven die genoemd worden betwijfelen hier, en tevens ook deels de media outlets. En daarom zei ik dat is het mooie, anders viel er niks de discussiëren toch?

Wat ik eerder ook al aangaf in deze reeks, is dat qua waarheid van beide kanten in dit conflict ik mijn twijfels trek maar er niet teveel op in wil gaan omdat ik het een BS oorlog vind die wat mij betreft nooit begonnen had mogen worden en zo snel mogelijk moet stoppen omdat degenen die getroffen worden niet degene zijn die aan de knoppen draaien.

Maar dat er hier mensen zijn die hun gedachten uiten over wat zij denken wat er aan de hand is, en eventueel de berichtgevingen niet geloven daarvoor is het mooi dat het kan hier toch? Ik viel je ook niet aan op jouw bericht, probeerde alleen aan te geven dat niet iedereen het zomaar aanneemt wat er online of waar dan ook verschijnt. Niet iedereen geloofd iedere online berichtgeving, nee zelfs niet van overheden.

En nogmaals, ik viel je niet aan op je bericht. Niet voor iedereen is alles zwart/wit toch?
Lach met een schone bips
  FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2022 @ 23:44:02 #272
364681 over_hedge
pi_206358943
quote:

_O- wat denk je dat veiliger is. Een drone uit de lucht schieten. Of die zelfde drone zijn gang laten gaan?
pi_206359032
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 23:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]
_O- wat denk je dat veiliger is. Een drone uit de lucht schieten. Of die zelfde drone zijn gang laten gaan?
Maar er is al meer dan 100miljard naar Oekraine gegaan inclusief allemaal wapens

https://en.wikipedia.org/(...)_Russo-Ukrainian_War

Zie hier een hele waslijst aan luchtafweer en weet ik het wat allemaal, maar toch met wapens uit Rusland (kalashnikov) die drones beschieten? mis ik iets? waarom worden die drones al niet als ze de grens overgaan uit de lucht gemikt.

Je laat toch die drones niet Kiev bereiken? of.. juist wel voor het drama effect. Daarom ook de vraag, hoeveel km kunnen die vliegende grasmaaiers maken? is het uberhaupt wel mogelijk dat die dingen uit Rusland komen?

Ze hebben SAM-tanks gekregen die die drones zo uit de lucht zouden kunnen schieten, en welk ander geavanceerd materiaal. Dit stinkt.
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:01:44 #274
364681 over_hedge
pi_206359071
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 23:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar er is al meer dan 100miljard naar Oekraine gegaan inclusief allemaal wapens

https://en.wikipedia.org/(...)_Russo-Ukrainian_War

Zie hier een hele waslijst aan luchtafweer en weet ik het wat allemaal, maar toch met wapens uit Rusland (kalashnikov) die drones beschieten? mis ik iets? waarom worden die dingen al niet als ze de grens overgaan uit de lucht gemikt.

Je laat toch die drones niet Kiev bereiken? of.. juist wel voor het drama effect.
Jij denkt dat luchtafweer magisch alles maar uit de lucht schiet? + dat alles wat toegezegd is nog niet geleverd is. + je geen raketten van paar honderd k af gaat schieten op een drone van nog geen 2000 euro (of wat die dingen ook kosten, geen zin om precies om te gaan zoeken maar je snapt het punt)

En die luchtafweer waar jij het nu over hebt is meer voor vliegtuigen en grote missles en de grote drones. Niet die kleine drones die je nu ziet.

En alle luchtafweer moet verdeeld worden over heel Oekraïne. Rusland heeft toch ook zo geweldig luchtafweer met hun s300. En toch blijft oekraine ze maar raken. Raar he

En of je iets mist? Ja best veel. Ik heb hier veel onzin voorbij zien komen. Maar niet eens geloven dat Rusland Kyiv aanvalt is wel het toppunt moet ik zeggen
pi_206359142
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Jij denkt dat luchtafweer magisch alles maar uit de lucht schiet? + dat alles wat toegezegd is nog niet geleverd is. + je geen raketten van paar honderd k af gaat schieten op een drone van nog geen 2000 euro (of wat die dingen ook kosten, geen zin om precies om te gaan zoeken maar je snapt het punt)

En die luchtafweer waar jij het nu over hebt is meer voor vliegtuigen en grote missles en de grote drones. Niet die kleine drones die je nu ziet.

En alle luchtafweer moet verdeeld worden over heel Oekraïne. Rusland heeft toch ook zo geweldig luchtafweer met hun s300. En toch blijft oekraine ze maar raken. Raar he

En of je iets mist? Ja best veel. Ik heb hier veel onzin voorbij zien komen. Maar niet eens geloven dat Rusland Kyiv aanvalt is wel het toppunt moet ik zeggen
Ah dus jij kiest over geld > mensenlevens? en ja die SAMs zijn bedoeld om drones neer te halen. Niet beetje populair met je AK in de lucht te staan schieten.

Ik geloof best dat Rusland Oekraine aanvalt, maar geloof niet dat alles wat wij zien daadwerkelijk door Rusland wordt uitgevoerd. Het is 1 grote oorlogszone met verschillende belanghebbende.

Zoals eerder gezegd zou Zelensky er ook baat bij hebben dat Kiev geraakt wordt, zodat hij weer om meer geld kan roepen. Wie zegt nou waar de bom vandaan wordt geschoten? Wie zegt niet dat Azov militie met mortieren ergens de zaak lopen te escaleren?

Ik bekijk het gewoon op een andere manier, ik zie net zo veel reden vanuit Amerika om een atoombom op Oekraine te gooien als Putin. Beide hebben er profijt bij.

Als hier nu een bom zou worden neergegooid in Nederland, zou iedereen naar Putin wijzen, ondanks dat er geen bewijs voor is. En dat is de retoriek die plaatsvindt, russen zijn de nieuwe anti-vaxxers. Als je rus bent en een cafe in Georgie inwilt moet je eerst "bewijzen" dat je niet pro-Putin bent.

Ik ben niet pro-Oekraine dan wel pro-Rusland, maar het engste wat ik wederom constateer is dat de pro-Oekraine mensen overal, van GoT/Reddit tot aan hier bloed ruiken. Liefst zien ze dat de Krim ingenomen wordt, atoombommen op Rusland en elke Rus opgehangen wordt aan de hoogste boom.

Dit verbaasd mij enorm van de linkse stemmers, die ooit altijd anti-oorlog waren, die lijken oorlogsgeiler dan ooit. Ze staan er mee op en gaan er mee naar bed, net zoals de coronapandemie waren ze ook erg fel tegen anti-vaxxers.

Het is alsof er continue iets moet zijn waar ze tegen in gevecht moeten zijn. Zelfs op sites als dumpert op totaal irrelevante video's zie je opmerkingen over Putin, Trump, Thierry. Echt zo diep zit die haat geworteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')