Zoals? En wat is er mis met die website die ik je net geef? Klopt deze niet. En zo ja waarom niet.quote:
Scott Ritter heb ik dat volgens mij horen zeggen en nog een paar andere maar het is standaard zo dat alternatief/mainstream verschillen in berichtgeving, ik weet niet of die website overeenkomt met de werkelijkheid , maakt mij ook niet zoveel uit .quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoals? En wat is er mis met die website die ik je net geef? Klopt deze niet. En zo ja waarom niet.
Waarom stel je dan eerst deze vraag?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:08 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Oekraine corrupt is en zich moet overgeven?
quote:
Dat is natuurlijk gewoon een gebbetje he.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:56 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom stel je dan eerst deze vraag?
[..]
Noem er eens wat? Wil er wel eens doorheen snuffelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Scott Ritter heb ik dat volgens mij horen zeggen en nog een paar andere maar het is standaard zo dat alternatief/mainstream verschillen in berichtgeving, ik weet niet of die website overeenkomt met de werkelijkheid , maakt mij ook niet zoveel uit .
Dat de berichten uit de verschillende kanten verschillen dat klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Scott Ritter heb ik dat volgens mij horen zeggen en nog een paar andere maar het is standaard zo dat alternatief/mainstream verschillen in berichtgeving, ik weet niet of die website overeenkomt met de werkelijkheid , maakt mij ook niet zoveel uit .
Heb er wel een paar in mijn Twitterfeed staanquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een gebbetje he.
[..]
Noem er eens wat? Wil er wel eens doorheen snuffelen
Ik kijk zoveel filmpjes ,ik kan me op dit moment alleen Scott Ritter naar boven halen , op bitchute of Rumble kan je eindeloos snuffelen op wat voor onderwerp dan ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een gebbetje he.
[..]
Noem er eens wat? Wil er wel eens doorheen snuffelen
Altijd grappig om te zien dat forummers denken van alles af te weten over landen waar ze nog nooit geweest zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kijk zoveel filmpjes ,ik kan me op dit moment alleen Scott Ritter naar boven halen , op bitchute of Rumble kan je eindeloos snuffelen op wat voor onderwerp dan ook
Eigenlijk wel goeie vragen, wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Miljarden van die seniele Biden naar CIA boy Zelensky en ze schieten nog met kalashnikovs op drones midden in de Kiev.
Iets zegt mij dat het geld niet naar wapens gaat daar.
Lekker veilig trouwens, die kogels landen ook weer ergens. Wie kan mij vertellen wat het maximale bereik is van die drones trouwens? Hoeveel KM onder welke omstandigheden? Of is het allemaal angstzaaierij vanuit Zelensky's seperatisten die deze drones over Kiev laten vliegen? vragen vragen vragen. Waarom worden ze niet direct bij de grens onderschept?
Je weet dat het Kremlin gewoon openlijk toegeeft dat het Kiev bestookt met raketten en drones?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Miljarden van die seniele Biden naar CIA boy Zelensky en ze schieten nog met kalashnikovs op drones midden in de Kiev.
Lekker veilig trouwens, die kogels landen ook weer ergens. Wie kan mij vertellen wat het maximale bereik is van die drones trouwens? Hoeveel KM onder welke omstandigheden? Of is het allemaal angstzaaierij vanuit Zelensky's seperatisten die deze drones over Kiev laten vliegen? vragen vragen vragen. Waarom worden ze niet direct bij de grens onderschept?
Je weet dat onze propaganda nieuwsoutlets kunnen roepen wat ze willen dat het "kremlin" iets toegeeft? heb jij video's? of heb je dat gelezen ergens op een MSM pagina?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat het Kremlin gewoon openlijk toegeeft dat het Kiev bestookt met raketten en drones?
Lijkt er niet opquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Ik spreek geen Russisch of Oekrains dus ik zou dat niet weten als ze er iets anders van makenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je weet dat onze propaganda nieuwsoutlets kunnen roepen wat ze willen dat de "kremlin" iets toegeeft? heb jij video's? of heb je dat gelezen ergens op een MSM pagina?
Als je niet eens Russisch kan spreken hoe kan je dan weten dat iemand niet een hele rare translate eronder heeft geplakt? Hoe weet je dat iets niet een deep fake video is?
Waar geven ze het toe?
Gast, als die vertalingen niet zouden klappen, dan valt de claims in de ondertiteling eenvoudig te debunken en dat zou dan ook gebeuren. Russisch is geen zeldzame taal die door slechts een handvol mensen kan worden ontcijferd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je weet dat onze propaganda nieuwsoutlets kunnen roepen wat ze willen dat de "kremlin" iets toegeeft? heb jij video's? of heb je dat gelezen ergens op een MSM pagina?
Als je niet eens Russisch kan spreken hoe kan je dan weten dat iemand niet een hele rare translate eronder heeft geplakt?
Zo simpel is het waarschijnlijk dan voor jou, en is ook niks mis mee. Maar er zijn mensen die er toch meer achter zoeken en zo simpel is het voor hun dus niet.quote:
Nu pak je er weer iets specifiek uit en beantwoord geen enkele vraag over de drones. Alleen maar met iets dat "Kremlin" heeft gezegd dat ze die drones gebruiken. Heb je daar dus bewijs voor? of heb je dat ergens gelezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, als die vertalingen niet zouden klappen, dan valt de claims in de ondertiteling eenvoudig te debunken en dat zou dan ook gebeuren. Russisch is geen zeldzame taal die door slechts een handvol mensen kan worden ontcijferd.
Maar goed, jij mag er uiteraard js theorieën op nahouden. Ik zou het echter niet ingewikkelder maken dan het is.
Rusland en Oekraïne zijn met elkaar in oorlog en daarom bestoken de Russen steden met raketten en ander wapentuig, naar eigen zeggen met als doel het uitschakelen van cruciale infrastructuur. Zo simpel is het.
Volgens mij geef ik hierboven gewoon aan dat het een ieder vrij staat om allerhande theorieën aan te hangen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo simpel is het waarschijnlijk dan voor jou, en is ook niks mis mee. Maar er zijn mensen die er toch meer achter zoeken en zo simpel is het voor hun dus niet.
Mooi toch? Als iedereen hetzelfde dacht dan hadden we nu een maatschappij waar ik niet in zou willen levenZou wel erg saai worden.
Je weet dat Poetin ook gewoon toespraken houdt over de strijd in Oekraïne? En dat hij herhaaldelijk heeft gedreigd 'alle middelen' in te zetten. Ook weet je hopelijk dat Poetin meermaals met een boze vinger wijst naar het westen, vanwege de wapens die aan Kiev worden geleverd en worden ingezet in de strijd aldaar?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:00 schreef epicbeardman het volgende:
Laten we even voorstellen, wij zijn in oorlog met Duitsland, de wereld staat achterons. Wij willen meer steun vanuit de wereld. Wat gaan wij doen als Duitsland zelf niet veel doet? Misschien keer bommetje laten vallen op eigen infrastructuur, wantja de hele wereld kijkt met afschuw mee en doet direct aannames dat het boze Duitsland is die de aanvallen doet.
In deze situatie zitten wij verwikkeld. Voor elke explosie die weer te zien is op NOS krijgt Zelensky er weer paar miljard bij. Ik ruik een dikke vette cashcow.
Geef pro Russische separatisten geld, geef Oekrainse separatisten geld, zolang je maar geld geeft doen ze daar alles.
Als Rusland echt schade en Oekraine had willen binnenvallen dit jaar, dan was het heel anders gebeurd. Ze hebben de kracht om heel Oekraine plat te bombarderen tot aan een parkeerplaats. Een grote schijnoorlog is dit. En de USA/EU maken er weer volop gebruik van om hun politieke doelstellingen te bereiken. Wanneer de Agenda 2030 er ook nog eens profijt van heeft is dat helemaal mooi meegenomen.
Oh maar dat ontken ik ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik hierboven gewoon aan dat het een ieder vrij staat om allerhande theorieën aan te hangen.
Maar ik mag hier gewoon met een weerwoord komen.
Anyway, het Russische Ministerie van Defensie heeft gewoon
een website waar dagelijkse updates worden geplaatst over de 'speciale operatie' in Oekraïne. En daar staat dus ook te lezen dat Rusland steden in Oekraïne bestookt met raketten.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Maar er is al meer dan 100miljard naar Oekraine gegaan inclusief allemaal wapensquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]wat denk je dat veiliger is. Een drone uit de lucht schieten. Of die zelfde drone zijn gang laten gaan?
Jij denkt dat luchtafweer magisch alles maar uit de lucht schiet? + dat alles wat toegezegd is nog niet geleverd is. + je geen raketten van paar honderd k af gaat schieten op een drone van nog geen 2000 euro (of wat die dingen ook kosten, geen zin om precies om te gaan zoeken maar je snapt het punt)quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar er is al meer dan 100miljard naar Oekraine gegaan inclusief allemaal wapens
https://en.wikipedia.org/(...)_Russo-Ukrainian_War
Zie hier een hele waslijst aan luchtafweer en weet ik het wat allemaal, maar toch met wapens uit Rusland (kalashnikov) die drones beschieten? mis ik iets? waarom worden die dingen al niet als ze de grens overgaan uit de lucht gemikt.
Je laat toch die drones niet Kiev bereiken? of.. juist wel voor het drama effect.
Ah dus jij kiest over geld > mensenlevens? en ja die SAMs zijn bedoeld om drones neer te halen. Niet beetje populair met je AK in de lucht te staan schieten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat luchtafweer magisch alles maar uit de lucht schiet? + dat alles wat toegezegd is nog niet geleverd is. + je geen raketten van paar honderd k af gaat schieten op een drone van nog geen 2000 euro (of wat die dingen ook kosten, geen zin om precies om te gaan zoeken maar je snapt het punt)
En die luchtafweer waar jij het nu over hebt is meer voor vliegtuigen en grote missles en de grote drones. Niet die kleine drones die je nu ziet.
En alle luchtafweer moet verdeeld worden over heel Oekraïne. Rusland heeft toch ook zo geweldig luchtafweer met hun s300. En toch blijft oekraine ze maar raken. Raar he
En of je iets mist? Ja best veel. Ik heb hier veel onzin voorbij zien komen. Maar niet eens geloven dat Rusland Kyiv aanvalt is wel het toppunt moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |